תוסף התזונה Beauty 360 של סופהרב מספק מענה מקיף 360 מעלות לטיפוח: גם שיער, גם עור וגם ציפורניים, והכל במוצר אחד. הנשים הישראליות העניקו לתוסף התזונה החדש את חותמת האיכות של BRAVO לשנת 2024.
מי מאיתנו לא רוצה לשמור על מראה מטופח וצעיר, ומחפשת באופן תמידי אחר פתרונות יעילים שישפרו את מראה העור והשיער. מה שלא כולן יודעות, זה שמוצרי הטיפוח החיצוניים הם רק חלק מהפתרון האסתטי, וכל עוד שלא נטפל במערכות הגוף הפנימיות ונעניק לגוף את אבני הבניין הנחוצים לו, מוצרי הטיפוח החיצוניים לא יעניקו מענה מספיק טוב, כפי שאנו רוצות ושואפות. ככה זה, הגוף שלנו מייצר תאים חדשים כל הזמן והתהליכים האלו מתרחשים מבפנים החוצה ולא להפך.
היופי מתחיל מבפנים
להבנה הזאת הגיע זה מכבר עולם האסתטיקה העולמי והעתיד החדש של עולם הטיפוח הולך לכיוון של "נוטרי-קוסמטיקה" – קוסמטיקה שמגיעה בצורת תוספי תזונה ייחודיים, שמזינים אותנו מבפנים החוצה עם השפעה נראית לעין של שיער בריא, שופע ומבריק יותר, מראה עור משופר וציפורניים חזקות והרבה פחות שבירות. כאן עולה השאלה איך תדעו אילו ויטמינים ומינרלים חסרים לכן? ובכן, בעוד שישנם ויטמינים ומינרלים שאת כמותם ניתן למדוד בבדיקת דם פשוטה, כמו למשל ברזל, הרי שישנם מרכיבים חשובים אחרים אותם לא ניתן לאתר בבדיקה, ואלו יכולים להיות קשורים לעובדה שאתן סובלות משיער דליל, נשירת שיער, ציפורניים לא בריאות וכדומה. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מצב זה היא ליטול פורמולה המכילה שילוב של כל הרכיבים הללו יחד ומספקת מגוון של חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים ספציפיים שיש להם תפקיד בבריאות השיער, העור והציפורניים. וזה בדיוק מה שמעניק לכן תוסף התזונה החדשני Beauty 360 של סופהרב.
Beauty 360 נותן מענה מקיף 360 מעלות לטיפוח: גם שיער, גם עור וגם ציפורניים
תוסף התזונה החדשני ביוטי 360 מבוסס על פורמולה מתקדמת לטיפוח השיער, העור והציפורניים, המכילה שילוב רכיבים מנצח, שכולל את פטנט הקולגן וחומצה היאלורונית ®Biocell, ויטמין C אשר מעודד יצור פנימי של קולגן, MSM רכיב החשוב ליצירת חלבון הקרטין, חומצות אמינו, ביוטין, אבץ, ויטמין E ממקור טבעי, סיליקה ועוד מגוון של ויטמינים ומינרלים בספיגה משופרת, אשר חשובים לשמירה על שיער בריא, עור קורן וציפורניים חזקות.
הנשים הישראליות העניקו BRAVO לתוסף התזונה Beauty 360 של סופהרב
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. חותמת האיכות של "BRAVO – המלצת הצרכנים" הוענקה לתוסף התזונה Beauty 360 לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-1,500 צרכניות. המחקר נערך בקרב נשים שהשתמשו במוצר והן נשאלו שתי שאלות: האם הייתן שבעות רצון ממנו והאם הייתן ממליצות עליו לחברות ולמשפחה. ה-BRAVO הוענק לתוסף התזונה Beauty 360 של סופהרב משום שיותר מ-75% מהצרכניות שנטלו אותו היו שבעות רצון ממנו.
1 צפייה בגלריה
Beauty 360 של סופהרב נותן מענה מקיף 360 מעלות לטיפוח: גם שיער, גם עור וגם ציפורניים (צילום: יח"צ)
Beauty 360 של סופהרב נותן מענה מקיף 360 מעלות לטיפוח: גם שיער, גם עור וגם ציפורניים (צילום: יח"צ)
Beauty 360 של סופהרב נותן מענה מקיף 360 מעלות לטיפוח: גם שיער, גם עור וגם ציפורניים
(צילום: יח"צ)
יש קולגן ויש קולגן "ביוסל"
תוסף התזונה ביוטי 360 מכיל את קומפלקס קולגן ®BioCell Collagen, פטנט הקולגן הנמכר ביותר בעולם, אשר מכיל שילוב ייחודי של קולגן Type II, חומצה היאלורונית וכונדרויטין. בניגוד למוצרים אחרים בשוק שמשלבים קולגן וחומצה היאלורונית, בפטנט ™Biocell נעשה חיבור בין הרכיבים עצמם בטכנולוגיה ייחודית, ובו טמון סוד ההצלחה של הפטנט. יעילות הפטנט אף הוכחה בשורה ארוכה של מחקרים מדעיים, ביניהם 7 מחקרים קליניים שהוכיחו זמינות ביולוגית גבוהה ויעילות רבה בהשפעה על העור ובתחומים נוספים. עוד עלה מהמחקרים כי קומפלקס קולגן ®BioCell Collagen תורם לשיפור במדדי לחות וגמישות העור, הפחתת יובש ושיפור במראה העור הכללי.
בשורה התחתונה
שגרת הטיפוח של הדור החדש היא השילוב המנצח שבין הזנה מבפנים ומבחוץ גם יחד, וכך קרם הפנים ותוספי התזונה עומדים זה לצד זה במדף מוצרי הטיפוח שלנו. בניגוד לתוספי תזונה אחרים הקיימים בשוק, המציעים מענה הממוקד בתחום אחד, פורמולת ביוטי 360 מעניקה לכן מענה משולב ויעיל, המאפשר ליהנות מכל העולמות, באיכות חסרת פשרות, וכל זאת בדרך טבעית ובריאה.