לראשונה בישראל, הפקה של המחזמר הקלאסי המצליח ביותר בכל הזמנים, בגרסתו המלאה ובנוסח עברי חדש. המוזיקה של ריצ'רד רוג'רס, השירים של אוסקר המרשטיין, הסיפור הקלאסי על משפחת פון טראפ - כולם קמים לתחייה בהפקת ענק עם תזמורת של 14 נגנים, ממש כמו בווסט אנד ובברודווי.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יוסי צבקר)
ההפקה הנוכחית של התאטרון העברי למחזמר העל-זמני 'צלילי המוזיקה', קיבצה אליה את מיטב הכוכבים ואנשי המקצוע: על הנוסח העברי החדש אחראי המתרגם אלי ביז'וואי, הבימוי הופקד בידיו של נתן דטנר ועל הניהול המוזיקלי והניצוח - יוסי בן נון, ואת הניהול האומנותי ריכז גדי צדקה.
בתפקידיהם של מריה, קפטן פון טראפ ושאר הדמויות המוכרות מככבים רויטל זצלמן, טוביה צפיר, עוז זהבי, עדי הימלבלוי ואחרים, לצד עשרות שחקנים ורקדנים בהפקת ענק.
המחזמר עולה במסגרת התאטרון העברי, המוביל בתחום מחזות הזמר בישראל, אשר העלה בשנים האחרונות מחזות מצליחים במיוחד, ביניהם- "כנר על הגג", "חיים שלי" (אינתה עומרי), "פיאף" "איש חסיד היה" ואחרים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יוסי צבקר)

זיכרונותיה של מריה פון טראפ הפכו לספר, מחזמר וסרט

המחזמר 'צלילי המוזיקה' מבוסס על ספר זיכרונותיה של מריה פון טראפ, 'סיפורם של זמרי משפחת טראפ'.
הסיפור מתחיל באוסטריה, 1938. מריה, נזירה צעירה ומלאת חיים המתקשה לעמוד בכללים הנוקשים של המנזר, נשלחת על ידי אם המנזר להיות אומנת לשבעת הילדים של קפטן פון טראפ, קצין צבא אלמן וקפדן. עד מהרה מריה הופכת את ביתה של משפחת פון טראפ מבית של חוקים נוקשים ומשמעת ברזל לבית מלא שמחה, צחוק והרבה מוזיקה. היא כובשת את לב הילדים ובהמשך גם את לב האב, והשניים עומדים להתחתן.
האידיליה מופרת עם כיבוש אוסטריה בידי הנאצים, והמשפחה נאלצת להתמודד באומץ עם אתגרים וסכנות בדרכה לחיים טובים יותר במקום אחר.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יוסי צבקר)
בקיץ הזה, 'צלילי המוזיקה' מציע חוויה משפחתית מושלמת - זה הזמן להיזכר בשירים, להכיר לדורות הצעירים את הסיפור הקלאסי וליהנות מתרבות איכותית ועשירה.