אחד הריחות שמעוררים בי הכי הרבה תיאבון הוא ריח של שניצל, ללא ספק המאכל הכה פשוט הזה, הוא אחד המאכלים האהובים ביותר על בני האדם – בכל הגילים – החל מהשיניים הראשונות ועד האחרונות - אין כמו שניצל חם ופריך בתוספת פירה או יש שיגידו ספגטי ברוטב עגבניות לצידו, לשמח לבב אנוש ולשמח את קיבתי שלי.
ביום גשום וסגרירי, אחד מהמעטים שהיו לנו מאז תחילת החורף, עשיתי את דרכי לרחוב בן גוריון ברמת גן –אל אחת השניצליות המדוברות ביותר בגוש דן, על מנת לברר על מה כל המהומה. שניצל. מה כבר יכול להיות? על מה כולם מדברים? חזה עוף, עטוף ביצה ופירורי לחם... זה מה שזה. אז זהו שמסתבר שבחיים האלו תמיד יש הפתעות, ואם חשבתם שהשניצל של אמא שלכם הוא הכי טעים בעולם – כנראה שעדיין לא אכלתם בשניצל קומפני ב.ס.ר.
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: שניצל קומפני)
מסעדת שניצל קומפני ב.ס.ר נותנת כבוד למאכל הפשוט והכה טעים הזה ואם אתם חובבי שניצל מושבעים, אתם חייבים להגיע למקום, ובינינו גם אם אתם לא פריקים מטורפים של שניצל ואתם סתם כאחד האדם אוהבים שניצלים באופן נורמלי לחלוטין, אז ההמלצה שלי אחרי הביקור בשניצל קומפני ב.ס.ר – לכו לאכול במקום הזה.
אתחיל מהחוויה הראשונית כשנכנסתי למסעדה, סבר הפנים שקיבלתי היה מאוד נעים – מאחורי הדלפק עמד אדם מחייך ומברך לשלום, מקום נקי ואסתטי, מרווח, עם שולחנות גדולים ונוחים שיכולים להכיל גם משפחות ברוכות ילדים. מאחורי הזכוכית מגוון נהדר של סלטים צבעוניים ססגוניים וטריים שמעוררים את בלוטות הטעם לחיים ולצד כל אלו סקוויזרים מלאים ברטבים מגוונים וצבעוניים, ביניהם הצלחתי לקלוט: רוטב פסטו, רוטב צ'ילי ועוד מיני רטבים. אז מה בתפריט אתם שואלים? תתפלאו – ממש לא רק שניצל.
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: שניצל קומפני)

מנות הדגל בתפריט של שניצל קומפני ב.ס.ר

ובכל זאת נתחיל מהמנה שעל שמה קרוי המקום – מנת הדגל – שניצל. השניצל מגיע במספר טעמים – טעם רגיל, עשבי תיבול, פפריקה, שום ובצל. את המנה תוכלו לקבל בצורתה הקלאסית – בצלחת עם התוספות בצד, או אם אתם אנשים של כריכים תוכלו לבחור בין כריך שניצל בבגט או בפיתה. אני בחרתי לאכול את מנת השניצל עם עשבי התיבול עם תוספות של פירה בטטה וסלט ירקות קצוץ דק דק. פינקתי את עצמי ברוטב טחינה, וחרדל ודבש שתמיד מתערבב לי טוב בסלט. להורים המודאגים – יש גם תוספות מאוד ידידותיות לילדים – כמו צ'יפס, אורז לבן או ספגטי ואם בבריאות אתם חושקים – תוכלו לקבל תוספת של אורז וירקות טריים חתוכים.
אם אתם נקלעים לשניצל קומפני בעודכם שרויים בדיאטת פחמימות, תוכלו ליהנות ממנות שאינן פוגשות את סיר השמן ובכל זאת טעימות לא פחות משניצל, כמו מנת חזה העוף או מנת הפרגית – המנות נעשות במקום על הגריל ומוגשות גם הן בתוספות לבחירתכם או בתור תוספת בסלט אותו אתם יכולים להרכיב בעצמכם.

כמו כן חייבת לציין את מרק הבשר המפנק שמוגש במסעדה – מרק חם לחורף מושלם!

אז כפי שאמרתי, אמנם למקום קוראים שניצל קומפני ב.ס.ר אך אפשר למצוא בו הרבה יותר מזה. מעבר לכך שהמקום כשר למי שמקפיד על כך, נקי מאוד, מסביר פנים ובאופן כללי מאוד מזמין, הבנתי מבעל המקום שהוא כל הזמן חושב על הלקוחות שמגיעים אליו ואיך לקלוע לטעמם ולהגיע למצב שכל לקוח שנכנס למסעדה יוכל ליהנות לפחות ממנה אחת שהוא מאוד אוהב, ומה לעשות שיש אנשים שחזה עוף הוא לא הקאפ אוף טי שלהם. בדיוק עבורם ועבור אלו שאוהבים לגוון נוצרו מנות שונות ולא מבוססות חזה עוף: מנת קבב הבית – מנה פופולרית מאוד ומנת קבבגז – מנה פיקנטית ועסיסית שהיא למעשה שילוב של קבב עם נקניקיות מרגז - ברור שטעמתי - לא היתה לי ברירה, זה היה חזק ממני! אם אתם אוהבים פיקנטי אל תהססו בכלל! לכו על המנה הזאת בכל הכוח!
עבורי זה היה מאוחר מידי לפעם הזו, כן, גם אני שובעת מפעם לפעם, אז נאלצתי לחכות לפעם הבאה שאהיה שם כדי לבדוק את המנות המומלצות: מנת המפרום שהיא מנה ביתית ומלטפת כל כך, מנת המפרום היא מנה מפנקת ומנחמת, במיוחד לימי חורף גשומים וכל כולה חיבוק חם של אמא. בנוסף מוגשות במקום קציצות של סבתא שגם הן מבית היוצר של המשפחה ובימי חמישי תוכלו לקבל את השניצל שלכם בתוך חלה מתקתקה עם סלט מטבוחה שהתבשלה שעות על האש – כמה פשוט ככה טעים.
וזה לא הכל, יש שם עוד כמה הפתעות ששווה לכם לעצור בשבילן ולבדוק את המקום המיוחד הזה, שמערבב בו את כל מה שאדם צריך בשביל ליהנות מארוחת צהריים טובה – אווירה טובה, חיוך, אוכל שמרגישים בטעם שלו שנעשה מכל הלב - מגוון, טעים, מיוחד ופשוט בו זמנית, נקי ומזמין. אני אחזור לשם בקרוב ובפעם הבאה עם כל המשפחה.
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: שניצל קומפני)

חורף וקר לכם? הזמינו משלוחי אוכל

ונעבור לצד הטכני, מבחינה טכנית אם אתם אנשים שאוהבים לאכול את האוכל שלכם בבית, טיפוסים שמעדיפים ששליח יגיע אליכם עד הבית עם משלוחי אוכל חם וטעים - המקום מספק שירות משלוחי אוכל ברמת גן, גבעתיים ובני ברק, כמו כן תוכלו לבצע הזמנה ולהגיע לאסוף אחרי 10 דקות. אם אתם מתכננים אירוע יש אפשרות לקנות כל אחד מהסלטים שהמקום מציע במשקל, אני כמובן לא יצאתי משם בידיים ריקות ויצאתי עם סלט חומוס, סלט חצילים בטחינה, סלט חציל וגמבה וקולסלאו – כל הסלטים נעשים במקום ולאורך כל שעות היום ועשויים מירקות וחומרי גלם טריים ואיכותיים, וממש לא צריך להיות חדי הבחנה בכדי לראות זאת.
שניצל קומפני - משלוחי אוכל ברמת גן והסביבה
בן גוריון 1 בני ברק
052-912-5184
03-5781655
schnitzelcompany-bsr.co.il