תרומה וערבות הדדית הן חלק בלתי נפרד מהמסורת של עם ישראל במשך מאות ואלפי שנים. עזר מציון, אחת מהעמותות הוותיקות והגדולות בישראל, גאה לקחת חלק מהמסורת, ויוצאת גם השנה בקמפיין גיוס תרומות נרחב, מתוך מטרה לתמוך בפעילויות המגוונות של העמותה.
פעילות גיוס התרומות של העמותה כולל חוויה ייחודית - השתתפות בהגרלת "פרס מציל חיים" הנושאת פרסים יקרי ערך, שכל הכנסותיה קודש לפעילות של עזר מציון.
3 צפייה בגלריה
 רותי המניק
 רותי המניק
(צילום: רותי המניק)
איך משתתפים בהגרלה? מהם הפרסים שאפשר לזכות בהם? וכיצד פועלת העמותה להציל חיים ולעזור למי שזקוק?
קונים כרטיס, ואולי זוכים ברכב יוקרה, חופשה בניו יורק, רהיטים, מוצרי חשמל, 100,000 דולר, ועוד
ההשתתפות בהגרלת "פרס מציל חיים" של עזר מציון פשוטה מאוד - כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר ההגרלה, לבחור את כמות כרטיסי ההשתתפות בהגרלה, ואז את הפרסים הייחודים שבהם אתם רוצים לזכות. ככל שתבחרו בכמות כרטיסים גדולה יותר, כך תקבלו יותר כרטיסים להשתתפות בהגרלות - ותגדילו את הסיכוי שלכם לזכות! חלק מהחבילות הכרטיסים כוללות גם מתנות הניתנות ללא הגרלה, כגון מארז סירים ומחבתות של סולתם, מקרן קול עוצמתי, מצעי כיתן וסט מזוודות של Swiss.
3 צפייה בגלריה
(צילום: עזר מציון)
והפרסים? השנה ניתן לזכות במגוון עצום של עשרות פרסים, החל מ-160,000 ₪ לרכישת רכב יוקרתי, חופשה בניו יורק, רהיטים (חדר שינה, חדר תינוקות, פינת אוכל, דלתות לכל הבית, 5,000 ₪ לאיקאה ועוד), מוצרי חשמל (מזגן אלקטרה, מקרר שארפ, בר מים תמי 4, מחשב נייד, מצלמת קאנון, 4,000 ₪ לבאג, אופניים חשמליים ועוד), תכשיטים, צעצועים לילדים, ועוד ועוד. כל הפרסים נתרמו באדיבות חברות, יבואנים, וידידי 'עזר מציון'. ניתן גם להשתתף בהגרלת "כספת" ובה 100,000 דולר.
ההגרלה החגיגית תיערך ביום ראשון, י' באדר ב', 10 במרץ 2022 מהרו לרכוש לעצמכם את הזכות להשתתף בהגרלה ובכך לתרום למטרה חשובה.

עזר מציון - מצילה חיים ועוזרת למגוון אוכלוסיות כבר יותר מ-40 שנה

עמותת עזר מציון, זוכת פרס ישראל לשנת תשס"ח, היא העמותה הגדולה בישראל בתחום התמיכה הרפואית. מאז הקמתה ב-1979, העמותה מציעה סיוע ותמיכה רפואית לחולים, קשישים, נכים ובני משפחותיהם, ולאנשים במצבי משבר שונים. העמותה עוטפת את החולים ומשפחותיהם בחום ואהבה ובמעטפת שירותים ייחודיים וחדשניים.
בין היתר, העמותה מחזיקה במאגר הלאומי לתורמי מח עצם, המהווה את המאגר היהודי הגדול בעולם - יוזמה אשר מצילה חיים ומחברת בין תורמים לבין חולים הנזקקים למח עצם. עד היום הציל המאגר למעלה מ-4,200 בני אדם.
בנוסף, העמותה מפעילה את בית 'אורנית' המסייע לחולי סרטן, אגף לסיוע ותמיכה בקשישים, אגף לקידום הילד, אגף לבריאות הנפש, מרכז ארצי לתקשורת תומכת, מחלקת ייעוץ והכוונה רפואיים, השאלת ציוד רפואי ושיקומי, שירותי הסעות חולים ושינוע רפואי, אספקת מזון, מרכז להידרותרפיה ושיקום, אספקת מנות דם, מרכזי יום לבוגרים, מוקד רפואי, ייעוץ משפטי בנושא ביטוח לאומי ועוד.
3 צפייה בגלריה
(צילום: מאיה ג'ולי)

שירותי העמותה ניתנים ב-58 מוקדי פעילות הפרושים על פני 31 ערים ברחבי המדינה. בכל שנה, יותר מ-750 אלף איש, מכל הרקעים, המגזרים והגילאים, נעזרים בשירותי העמותה.
מיוזמה לחלוקת מזון לחולים ולקשישים שהחלה במטבח של חנניה ולאה צ'ולק, מקימי העמותה, צמחה עמותה השולחת כ-55 אלף ארוחות חמות בכל חודש, ולצי של כ-20 אמבולנסים המסיעים חולים ומוגבלי ניידות ליעדים בכל רחבי הארץ. 8 השכנות של משפחת צ'ולק, שעזרו בפעילות בתחילת הדרך, הפכו ליותר מ-30 אלף מתנדבי עמותה מסורים העוסקים בפעילות התנדבויות מגוונת.
המוטו של עזר מציון הוא הבחירה בחיים - הרצון האמיתי והמאמץ האדיר לתת לכל אדם באשר הוא, ללא קשר לחומרת המצב שלו, את ההזדמנות לבחור בחיים.
כעת גם אתם יכולים לעזור להם לבחור בחיים, באמצעות השתתפות בהגרלת "פרס מציל חיים" של עזר מציון, ותרומה לאחת העמותות הייחודיות בישראל.
לרכישת כרטיס השתתפות בהגרלה, שכולה תרומה ל'עזר מציון', היכנסו או התקשרו למוקד הקמפיין 2236*>>