JAECOO הינו מותג פרימיום שטח-עירוני אשר יתמקד ברכבים מסגמנט ה-SUV בשילוב טכנולוגיה מתקדמת ואיכות חומרים בסטנדרט הלקוח מעולמות היוקרה ללא פשרות על חווית הנהיגה גם בשטח.
JAECOO הוא חלק ממותג העל החדש O&J (OMODA & JAECOO) שעוסק באופן נחוש בחדשנות פורצת דרך.
2 צפייה בגלריה
JAECOO
JAECOO
צילום: באדיבות O&J
ה- J7 מציב סטנדרט חדש לדגמי SUV משפחתיים
הדגם הראשון אשר נודע כי יושק במהלך 2024 הינו ה-J7, דגם SUV משפחתי, יוקרתי ומוקפד, אשר אמור להציב סטנדרט חדש לרכב פנאי עירוני עם תכונות בטיחות יוצאות דופן וטכנולוגיות חכמות, תוך שהוא משדר סגנון ואיכות.
בין היתר, טכנולוגיית "ARDIS - All Road Drive Intelligent System" המציגה 7 מצבי נהיגה (נהיגה עירונית, נהיגת שביל, כביש מהיר, כביש גשום, חול, שלג, ובוץ לביצועים יציבים), ובנוסף מצלמות פנורמיות של 540 מעלות שמאפשרות הבנה מלאה של הסביבה ותנאי תוואי השטח מתחת לרכב, מסך פיקוד ושליטה בגודל של 14.8 אינץ', מסך מרכזי בגודל 10.25 אינץ', תצוגת נתונים על גבי השמשה הקדמית (W-HUD), הנעה כפולה (בעתיד) ועוד.
בשלב השני צפויה JAECOO להשיק בישראל את רכב הפנאי הגדול J8 החדש עם 6 מקומות ישיבה, יכולות מוגברת לשטח ורמת נוחות ובטיחות גבוהה המשולבות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים.
2 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות O&J
צילום: באדיבות O&J
צילום: באדיבות O&J
במבט לעתיד - פיתוח בר קיימא בשילוב יכולות נהיגה לכל כביש
בעתיד, JAECOO תקדם באופן פעיל פיתוח בר קיימא, תוך שילוב של יכולות נהיגה לכל כביש עם פתרונות אנרגיה חדשים ויצירת ביצועי שטח יעילים וידידותיים יותר לסביבה, כדי לספק חווית נסיעה נוחה וירוקה יותר. פילוסופיה זו היא המנחה את תוכניות המותג להציע מגוון רחב של כלי רכב עם סוגים שונים מערכות הנעה (חשמלי, היברידי, ופלאג-אין).
JAECOO שמה בראש סדר העדיפויות את הבטיחות עם כלי רכב המתוכננים לתקן Euro-NCAP חמישה כוכבים, מה שמבטיח הגנה מקיפה בכל תוואי שטח. לטיפול בחרדת טווח, JAECOO מציע טווח משולב של עד 1200 ק"מ ועד 160 ק"מ במצב חשמלי, המאפשר טעינה אחת ליומיים-שלושה. דגם ה-PHEV ידגיש יעילות, קיימות וגמישות ויאפשר מעבר חלק בין מצבי חשמל ודלק לנהיגת שטח מודעת לסביבה ללא חרדת טווח.
המותג מתכנן לחדור לשווקי רכב מרכזיים ברחבי העולם כשבמהלך השנה הבאה מתוכננת כניסה לעשרות שווקים חדשים, דבר אשר יאפשר ל-JAECOO לתפוס עמדה מובילה בגזרת רכבי ה- SUV בגודל בינוני גדול.
ל-JAECOO נבחרו בקפידה צוות בינלאומי של צוותי עיצוב ופיתוח מבריטניה, גרמניה ומדינות אחרות.
כל הדגמים ישווקו עם מגוון הנעות ואבזור מתקדם.

פורסם לראשונה: 16:57, 24.12.23