עבור רובנו עונת האביב מסמלת התחדשות, התרעננות והנאה מיופיו של הטבע, אולם ישנם לא מעטים שמבחינתם, מדובר בתקופה של אי נוחות גופנית משמעותית. הפריחה והלבלוב האופייניים לעונת המעבר, גורמים אצל רבים למגוון תופעות מציקות, כמו פריחה, גרד, אדמומיות בעור, לעיתים בליווי הפרעות בדרכי הנשימה, אלרגיה, דמע וכדומה.
התופעה מתרחשת כאשר האוויר מתמלא בחלקיקי פריחה של צמחים, פרחים או עצים, הנשאפים לגוף דרך מערכת הנשימה. מערכת החיסון מזהה אותם כאויב, והמפגש הזה מייצר בגוף תגובה אלרגית.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstco)
בין התופעות האופייניות לאביב אפשר למנות נזלת, אסטמה וקדחת השחת, ובמקרים רבים מתלווה להם גם פגיעה בעור. הפגיעה יכולה לגרום לגרד, עקצוצים, פריחה, אדמומיות וגם אטופיק דרמטיטיס – "אסטמה של העור". מדובר במחלה כרונית, שעשויה להיות מלווה באסטמה או בקדחת השחת, ועבור מי שסובלים ממנה, המשמעות היא עור אדום, מגורה, סדוק וקשקשי, לעיתים אף דלקתי.
אלא שרובנו לא מעוניינים להישאר סגורים בבית עד יעבור זעם, ובהחלט שמחים על האפשרות לצאת לטבע וליהנות מכל הטוב שהוא מציע. וכך, לצד האפשרות ליטול תרופות אנטי־היסטמיניות, לפנות לטיפולים אלטרנטיביים (כמו דיקור, צמחי מרפא וכד') ולאמץ תזונה מותאמת, המסייעת לצינון הגוף הבוער (הכוללת, בין היתר, אורז, עדשים, מלפפון, עגבנייה, חסה, פלפל אדום, ברוקולי, בננה, תפוח, מלון, אבטיח ועוד), ישנם תכשירים, שנרקחו במיוחד למטרת שמירה על בריאות העור, מרקמו ושלמותו. במקרה של אטופיק דרמטיטיס, טרם נמצאה תרופה, אך ידוע שהענקת לחות קבועה והזנת העור במשחות וקרמים מתאימים יקלו את התופעות המטרידות.
סדרת המוצרים של המותג "סיקה ביאפין" הצרפתי מבית "ג'ונסון אנד ג'ונסון" מציעה הקלה משמעותית ומהירה מהתופעות המציקות בתקופת הפריחה ומאפשרת להמשיך בשגרת החיים. תחליבי הרחצה ומוצרי הלחות של הסדרה מועשרים בחומרים מזינים ופועלים ביעילות ובמהירות לשקם מגוון נזקים בעור, להרגיע אותו, להשיב לו את האלסטיות ואת המגע הרך והקטיפתי ולהחיות אותו. כל המוצרים מיועדים לשימוש יומיומי ומתאימים לכל בני המשפחה, בכל הגילים.

האפקט המרגיע

לפני היציאה הבאה שלכם החוצה, כדאי שתכירו את ששת תכשירי הלחות האפקטיביים של הסדרה:
להרגעה, הקלה ושיקום עור מגורה ואדמומי בכל חלקי הגוף פותח קרם משקם SOS - תכשיר היפואלרגני, המועשר במרככים ובגליצרין ומכיל חומצה היאלורונית. לצידו קרם לחות מזין למניעת גירוי – תכשיר המיועד למריחה בכל שלב ביום שבו העור המגורה "מבקש" תוספת של לחות. לקרם מרקם עשיר ולא שמנוני, והוא מרגיע את העור באופן מיידי, מזין אותו לאורך זמן ומשפר את מראהו.
שני מוצרי לחות נוספים שמשפרים משמעותית את פני העור ותחושתו הם תחליב לחות יומי לגוף, המועשר בחומצה היאלורונית ובגליצרין, נספג מהר ויעיל בהרגעה ושיקום מיידיים, וכן קרם לחות יומי לגוף - המועשר בחומצה היאלורונית ופנתנול, המסייעים להרגעה והחיאה של העור.
שימוש במים חמים וסבוני דאודורנט או סבונים אנטיבקטריאליים עלול לייבש עוד יותר את העור ולהחמיר את התופעות המטרידות, ולכן בשלב הרחצה חשוב להשתמש במים פושרים־חמימים ובסבונים עדינים. שני תכשירים היפואלרגניים של "סיקה ביאפין" יספקו לעור את כל צרכיו: קרם רחצה להרגעת עור מגורה, המועשר באלנטואין וגליצרין, ותחליב רחצה מזין ומועשר במיוחד - להרגעה, ריכוך ושיקום עור יבש במיוחד למשך שעות ארוכות.
עכשיו אפשר ליהנות מהאביב, בלי כל הגרד מסביב.