ישנם מקרים בחיים בהם אנחנו צריכים ציוד רפואי תמיכתי שיעזור לנו להשתקם מניתוח, לצלוח את התקופה עם הגבס, או לגדל בנחת את התינוק שלנו בעריסה למספר חודשים, ואז להמשיך למיטה קבועה. על מנת לעזור לכל אותם מקרים, הוקמה יד שרה, העמותה שהפכה לשם נרדף להשאלת ציוד רפואי ושיקומי בישראל.
5 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
בחלק מהמקרים, יש צורך ברכישה של ציוד - מצבים בהם המוגבלות בניידות אינה זמנית, או שהיא צפויה ללוות אותנו לטווח הרחוק, כך שעדיף לרכוש ציוד משלנו מאשר להשאיל.
וישנם מקרים שבהם הצורך הוא בציוד אישי-הגייני או מתכלה שאז אין ברירה אלא לרכושו.
גם עבור מקרים שכאלו, יד שרה חשבה עלינו - העמותה מציעה את 'יד שרה מסייעת', שירות מכירת ציוד רפואי ומוצרים מתכלים, אותם ניתן לרכוש בסניפי העמותה ובחנות אונליין מיוחדת, במחירים משתלמים במיוחד. הקמת שירות המכירה נבעה מהצורך שעלה מהקהל, וכיום ניתן לראות ישראלים רבים שגילו את ערוץ המכירה ומנצלים את המחירים המעולים והשירות המסור.
5 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

החל מכיסאות גלגלים ואביזרים לניוד, ועד מוצרי היגיינה מתכלים

כיום ניתן לרכוש מגוון עצום של מוצרים בחנות האונליין ובסניפים של יד שרה.
בין השאר, ניתן לקנות בחנות אביזרים לרחצה ושירותים כגון ידיות אחיזה ומאחזי יד, מעקה עזר, כיסאות רחצה, הגבהות לאסלה, שרוולים לכיסוי הגבס, ועוד.
5 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
בתחום הניידות, תוכלו למצוא בחנות מוצרים כגון קלנועיות, כיסאות גלגלים ממונעים, כיסאות גלגלים לא-ממונעים, הליכונים, מקלות הליכה, קביים ורולטורים.
עוד בקטלוג המגוון של יד שרה: ציוד רפואי, מכשירי מדידה, אביזרים לנשימה, מיטות, מזרונים וכורסאות, כריות, אמצעי העברה וניוד, עזרי ראיה ועזרי שמיעה ועוד.
5 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
אחד היתרונות של החנות של יד שרה הוא היכולת לשלב רכישה של ציוד עם קנייה שוטפת של מוצרים מתכלים במחירים זולים: ספוגי רחצה שונים, מוצרי ספיגה למבוגרים, מוצרי היגיינה כגון מגבונים, כפפות וסינרים, מגני מזרון ועוד.
בין המוצרים המוצעים כרגע באתר ובסניפים: קלנועית יחיד ב-2,950 ₪, רולטור 3 גלגלים קל משקל ומתקפל ב-270 ₪ בלבד, מד סטורציה למדידת חמצן בדם ב-94 ₪, כיסא גלגלים מוסדי ב-540 ₪ בלבד, כיסא מסתובב לאמבטיה ב-350 ₪, חמכרית- בקבוק חם בטיחותי ב-69 ₪, שכמיית גשם ליושבים בכיסא גלגלים ב-150 ₪ ועוד.
5 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

מכירה ללא מטרות רווח - מבטיחה לכם את המחיר הזול ביותר

מכירת הציוד של יד שרה נעשית ללא מטרת רווח, מה שמבטיח את המחיר הזול ביותר עבור הקונים. העמותה מוכרת ציוד ומוצרים בהם היא משתמשת בפעילות שלה ודגמים שהיא משאילה בשירות ההשאלה שלה, כך שתוכלו להיות בטוחים שמדובר במוצרים הטובים והעמידים ביותר.
כאמור, ניתן לרכוש את מגוון המוצרים בסניפים של יד שרה ברחבי הארץ או אונליין באתר.