החיים המודרניים לחוצים ועמוסים, ולפעמים כל מה שאנחנו רוצים וצריכים זאת פשוט הפסקה קלה מהמרוץ, זמן בו נוכל להתפנק ולהתרווח בנחת. דוגמא טובה לפינוק קצר ונעים כזה היא סדרת המשקאות המרעננת "ספרינג אישי".
שני טעמים מלהיבים, וטעם חדש בדרך
הסדרה אשר הושקה על ידי המותג האהוב בקיץ 2023 כוללת שני טעמים: אננס בננה תפוח – 61% פרי ופירות טרופיים – 65% פרי, כשטעם שלישי ומלהיב כבר בדרך. כפי שניתן לשים לב אחוזי הפרי בכל אחד מהמשקאות גבוהים במיוחד ובכל אחד מהמשקאות נשמר מרקם מפנק שמקפיץ את חווית השתיה למחוזות אקזוטיים וצבעוניים ולעולמות של פינוק והתרווחות. יתירה מכך, המשקאות אינם מכילים תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים ולמעשה כל הסוכר מגיע מהפרי כך שאתם יכולים ליהנות מטעם אקזוטי. סדרת ספרינג אישי מגיעה בבקבוקים אישיים של 330 מ"ל לצריכה ON THE GO לכל מי שמעוניין להתפנק במהלך היום עם משקה פירות עשיר.
הצרכנים בישראל העניקו BRAVO ל"ספרינג אישי"
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. חותמת האיכות של "BRAVO – המלצת הצרכנים" הוענקה לסדרת ספרינג אישי לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב מי ששתו את המשקאות והם נשאלו שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון מהם והאם הייתם ממליצים עליהם לחברים ולמשפחה. ה-BRAVO הוענק לסדרת ספרינג אישי משום שיותר מ-75% מהישראלים ששתו את משקאות הסדרה היו שבעי רצון מהם.
1 צפייה בגלריה
ספרינג
ספרינג
"ספרינג אישי": משקאות מפנקים בבקבוקים אישיים, בשילובי טעמים אקזוטיים מיוחדים עם אחוזי פרי גבוהים במיוחד
(יח"צ)
המותג שממשיך להוביל ולהתחדש
לדברי מעיין עקריב, מנהלת מותג ספרינג: "ספרינג, מותג המשקאות מהמובילים בישראל, ממשיך להוביל ולחדש בקטגוריית המשקאות, והשיק בשנה החולפת סדרה מפנקת של משקאות בבקבוקים אישיים, בשילובי טעמים אקזוטיים מיוחדים עם אחוזי פרי גבוהים במיוחד, וללא תוספת סוכר. כולם מוזמנים להתפנק במהלך הקיץ הקרוב עם משקאות ספרינג אישי, וליהנות מחגיגה של פירות בטעמים מיוחדים ומרעננים במיוחד".