מנכ"ל נטפליקס, ריד הסטינגס, מודה כי לקורונה הייתה השפעה חיובית על החברה, וכי המגיפה העניקה לה במידה מסויימת "מזל טוב". בעוד שחברות רבות נקלעו לקשיים לנוכח הסגרים שהוטלו במדינות רבות ברחבי העולם, בנטפליקס נרשם זינוק במספר המנויים. בשלושת החודשים הראשונים של השנה הצטרפו לחברה קרוב ל-16 מיליון מנויים חדשים, שיעור הכפול ממספר המנויים החדשים בתקופה המקבילה אשתקד.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
במקביל, מחיר המניה של נטפליקס טיפס השנה ביותר מ-30%, על רקע ההנחה של המשקיעים כי ענקית הסטרימינג תרוויח מהעובדה שאנשים מבלים הרבה יותר זמן בבית.
1 צפייה בגלריה
מנכ"ל נטפליקס, ריד הסטינגס
מנכ"ל נטפליקס, ריד הסטינגס
מנכ"ל נטפליקס, ריד הסטינגס
(צילום: רויטרס)
"התברר שמדובר בנגיף ביולוגי שלא הרג את מרבית האנשים, אלא השאיר אותם בבית", אמר היטינגס בריאיון לעיתון הטיימס. "זה היה יכול להיות וירוס ברשת שהיה משבית את השרתים שלנו, ואז דיסני עם פארקי השעשועים שלה הייתה במצב טוב".
עוד הוא הוסיף, כי "צריך להכיר בכך שלפעמים לעסק יש מזל טוב וזו לא אשמתו. לא צריך להרגיש אשמה, אנחנו פשוט מרגישים שאנחנו משרתים לקוחות וזכינו לדחיפה חיובית. בהמשך נקווה שיגיע חיסון והקורונה תהיה מאחורינו. כולנו נספר סיפורים על 2020 ועל איזו שנה מטורפת זו הייתה".
הסטיינגס הוא ממייסדי נטפליקס עוד בשנות ה-90, אז החלה החברה כשירות הזמנות די.וי.די בדואר. כיום יש לה קרוב ל-193 מיליון מנויים בתשלום ב-190 מדינות ברחבי העולם.
החברה הפכה גם לכוח מוביל בהוליווד, והסדרות שהפיקה, ביניהן הכתר וטייגר קינג ("חיות רעות"), קיבלו השנה 160 מועמדויות בטקס האמי שיתקיים בקרוב. החברה גם צברה בשנה שעברה 24 מועמדויות לפרסי אוסקר עבור הסרטים האירי, בבימויו של מרטין סקורסזה, וסיפור נישואים.