איך בית נולד וכיצד התהליך בא לידי ביטוי דרך עולם הפנג שואי? המשמעות של בית גדולה עכשיו מאי פעם, שעה שהיא נבנית מחדש בתוכנו וחוברת לכמיהה ולגעגוע שלנו לשוב הביתה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
התודעה שהכרנו עד כה הייתה תודעה של הפרדות ושל קוטביות, והיא באה לידי ביטוי במבנים בהם התגוררנו, בקומות השונות, בחדרים השונים, במסדרונות, במדרגות. אולם, במקור מצבנו הטבעי הוא מצב של אחדות עם הכל והפנג שואי עוסק בחיבור עם הטבע.
ההכרות שלי עם עולם הפנג שואי נבנתה קומה אחר קומה, חדר אחר חדר עד שנוצר בניין לתפארת, ממנו ודרכו יכולתי להבין ולבסוף לחוות איך אנרגיה באמת עובדת. איך זה מרגיש שיש אנרגיה שונה בכל חדר וחדר ואת ההשפעה שלו על אנשים החיים במבנה.
3 צפייה בגלריה
שרונה פומס
שרונה פומס
שרונה פומס
(צילום: נוח שחר)
כל אדם מושפע באופן ייחודי ושונה מהאנרגיה בבית או חדר ומהאנרגיות של האנשים סביבו. כאשר אנחנו מתבוננים באנרגיות הללו, מפרשים אותם ממקום מוגבל, בלי לראות את התמונה הרחבה, אנחנו חווים אתגרים וחוסר סיפוק.
שינוי תפיסה מאפשר לראות את האנרגיות בדרך חדשה. בסופו של דבר, לא משנה איך נסתכל על זה ועל הבניינים שבנינו הרסנו ועוד נבנה בחיים שלנו, הכל קשור לאנרגיה שהיא, למעשה, תקשורת שיש בה שכבות רבות של הבנה כיצד הכל מתחבר ועובד יחד.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
שנת 2020 השאירה את כולנו בבית, העולם נהיה קטן והתקשורת האנרגטית עם אנשים בכל העולם גדלה.
כעת כשווירוס הקורונה מאחורינו, אנחנו בפתחו של עידן חדש, המכונה עידן 9 בפי הסינים, עידן של אנושות חדשה שבה התקשורת שלנו עם האנרגיה מתחילה לקבל מפנה מדהים מאין כמוהו.
הסרטון המצורף מציע להסתכל על רמות שונות של פנג שואי ותודעה:

שרונה פומס, פנג שואי