גדעון סער הוא בן מזל קשת, ותאריך הלידה שלו הוא 9.12.1966 - יום הלידה שלו הוא בסימן מספר 9 שזהו מספר שמלמד על יכולת וחוזקה של אדם לבצע מהלכים משמעותיים בחייו ואין בו פחד לסיים באופן מוחלט את הישן לטובת משהו חדש ונכון יותר.
2 צפייה בגלריה
גדעון סער
גדעון סער
גדעון סער
(צילום: אורי דוידוביץ')
מספר המזל שלו הוא 7 והוא ממאפיין אנשים שחשוב להם להתעמק בכל דבר, לצבור ידע וחוכמה ויכולים להשתמש גם באינטואיציה הטבעית שלהם בזמן תהליכי קבלת החלטות.
סער יליד מזל קשת שחגג לאחרונה יום הולדת, בעל אישיות נעימה, אמיץ בחשיבתו ויש בו צורך לשנות ולעצב את העולם לטוב יותר. הוא נולד עם תחושה שעליו להשאיר חותם בעולם זה וחותם חיובי. אישיותו חביבה מאוד ונעימה לסובבים אותו.
המפה שלו מדברת על איש צדק, ערכי ומאוד הומאני. קשה מאוד לגלות תכונה כזאת בקרב הפוליטיקאים של היום. הוא בעל אישיות חזקה, כריזמטית, עצמאי במחשבותיו ולא ייתן לדעתם של אחרים להשפיע עליו . יש לו חשיבה חוקרת ומעמיקה ועד שלא יבדוק כל דבר לעומק ויבין את ההיבטים מכל הצדדים לא יגיע להחלטה. יש לו טון דיבור שנעים מאוד לשומע. אינו אימפולסיבי ומתלהם ודיבורו הנעים חודר ללב הצבור המקשיב לו.
מאחר והכוכב המשפיע על העשייה שלו הוא מארס, שמעיד על אופן ודרך עשייה, הרי שמזל מאזניים הוא זה אשר משפיע ונותן את הטון לעשייה של סער וכיוון שכך, הוא מצדו לא ידרוך על אנשים על מנת להגיע למטרה שלו. הוא יחשוב אין ספור פעמים, גם תוך כדי שיחה, איך להיות מתון ולשדר יציבות כדי שלא לפגוע באדם מולו. עובדה זו נובעת מהצורך שלו לבדוק את כל ההיבטים של כל נושא, ללמוד אותם ורק אז להגיע להחלטות.
עד היום החלטותיו, דעותיו ומעשיו בתחום פועלו התגלו כנכונות, הומאניות מאוד ועם דאגה ואכפתיות לגבי הנושאים בהם הוא פועל. הוא רגיש, פגיע ושום דבר לא עובר לו ליד האוזן ללא התייחסות גם אם נדמה שלעיתים מכורח תפקידו לא יוכל להתפנות לכולם.
בסופו של יום, תמיד ירצה קצת להתבודד לעשות חשבון נפש עם עצמו של מה נכון לעשות ובהתאם לכך יפעל.
2 צפייה בגלריה
גדעון סער
גדעון סער
גדעון סער
(צילום: יאיר שגיא)
שנתו הנומרולוגית האחרונה הייתה בסימן מספר 7 ולכן היה נכון לו להיות בצד לכאורה, ובכך לעשות חשבונות הנפש הדרושים עד אשר הגיע להחלטה לעשות את הצעד האמיץ שעשה. לפניו עדיין ימים לא פשוטים בהם יהיו רבים המהפכים וחוסר היציבות.
דעת הציבור גם היא זו אשר גרמה לו להבין שאם לא עכשיו נראה שהוא שמעמדו יידחק יותר ויותר. הצעד שלו היו במקום ובזמן בכך שהוא האדם היחיד שהעז לעמוד באומץ מול ראש הממשלה ומיצב עצמו כיורש ודאי של ביבי בהגיע הזמן.
צילה שיר אל, אסטרולוגית ויועצת משפחתית