האם יש קשר בין חוכמת הסינים הקדמונים לאנרגיה קוונטית? אם מבינים איך אנרגיה עובדת אז התשובה היא: בהחלט כן.
זה מתחיל משיבה למקור של החוכמה, מההבחנה שהכל קשור להכל ושאין באמת עבר הווה ועתיד. נכון יותר לומר שזה אפשרי כאשר התודעה ערה להבחין שיש הרבה מעבר למה שהכרנו ולמדנו.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

האסטרולוגיה הסינית כגשר לתודעה חדשה

לפני שנים ביקשתי להתמחות באסטרולוגיה הסינית כדי לקרוא מפות לי ולאחרים. כמו רבים, גם אני השתוקקתי לדעת מה צפוי, מתי, איך, מדוע דברים קורים ומתי זה ישתנה וזה אכן מה שקרה בלי לדעת שאצמח ואקבל מהידע הזה כלים לחיים ותמיכה נפלאה באופן מתמשך. דרך עולם המטאפיסיקה הסינית, שגילה לי הרבה, השתקפה התרחבותי וחירותי וזו כשלעצמה הייתה בהחלט קפיצה קוונטית.
מי אנחנו? אנחנו רב ממדים - אם נתמקד בזהות שלנו, במה יקרה ובפרטים הקטנים, נוסיף להיסגר בתודעה ישנה ומורכבת שניהלה אותנו עידנים. נחשוב באופן שגוי שיש איזה שהוא כוח גדול האחראי על הגורל או על המזל שלנו, נחוש חסרי אונים, לכודים ביחסים עכורים או בעבודה מתישה ונתפלל לטוב.
אין טעויות. לעיתים קרובות אנחנו סבורים, שדברים היו צריכים להיות אחרת, שאם היינו משיבים 'כן' להצעה מסוימת או 'לא' לאחרת, החיים היו נראים אחרת. אך בתודעה פתוחה אנחנו מגלים שאין טעויות, שיש לנו הדרכה אלוהית המכוונת אותנו בדיוק להיכן ומתי שאנחנו אמורים להיות.
מה השתנה? המפות וכל שיטת אבחון עסקו במסע לינארי מוגבל בזמן ובמרחב.
לצורך הדוגמה, אני מסתכלת על מפה של לקוחה שמבקשת זוגיות, אפשר לראות שיש לה במפה את כוכבי הזוגיות, כוח הרמוני וכוח דיסהרמוני ולא רק שהמרחב פתוח להיות במערכת זוגית אלא שגם זוגיות אמורה להגיע בעוד כשנתיים ולהתייצב בשני העשורים הבאים.
לפני שזוגיות מגיעה היא נאלצת לחוות שנים של שינויים ומהמורות. להמתין עשר שנים על מנת שהזמן יעשה את שלו וייצב את מה שחשוב לה לחוות.
אסטרולוגיה מאפשרת לראות את התמונה הכללית של ההתנסויות ששמנו עבור עצמנו בקופסה מנטלית ובמקצב איטי לינארי, ועדיין כמו כל שיטה מדעית, פסיכולוגית, רפואית וכדומה היא חסרת אלמנטים רבים.
מיזוג של הכלי האסטרולוגי הנפלא עם כלים נוספים, נראים ובלתי נראים, בשיתוף עם בעלת המפה, יכול ליצור מכלול חדש של התנסויות והגשמות בתחום הזוגיות או בכל תחום שבעלת המפה מבקשת לחוות כבר עכשיו.
כעת אפשר לשבור את המבנה הישן והמוגבל, שלא משרת אותנו באופן אישי ואסטרולוגי, אם נבחר בזה ונדע איך באמת אנרגיה עובדת. או אז נוכל ליצור ציר זמן חדש ומסונכרן בתקופה זו, בה האנרגיות מהירות מאי פעם.
מתוך זה גם נשחרר את הדפוס הישן של זוגיות שצריך לחפש מישהו, להתאמץ, לחכות, להיות בגיל או נראות מסוימת וכל הדברים המנטליים היושבים על אהבה מותנית ומתוך זה גם יוצרים עליות ומורדות בזוגיות או מערכות יחסים קצרות טווח עמוסות בושה ואשמה וקושי ליהנות לטווח ארוך.
זה בעצם מאפשר לבעלת המפה לנהל את האנרגיה שלה בדרך חדשה ולא להיות כפופה לכוח חיצוני לא ידוע, מסתורי או מתיש.
אותה אישה שביקשה זוגיות לאחר שהבחינה מה לכד אותה, בחרה והסכימה להיפרד מהמגבלות ולברוא ממקום חדש עבור עצמה התואם את השינויים שהיא חווה ומה שהיא מבקשת לחוות.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
עכשיו אפשר לשחרר משא של סבל, משא של קרמה, משא של גנטיקה, חוסר ערך וחוסר אונים, עכשיו אפשר להשתחרר מהסכמים ישנים שלקחנו על עצמנו, מאבקים וציפיות וליצור עבור עצמנו התנסויות חדשות.
עידן חדש מתחיל עבור מי שבוחר בזה.
שרונה פומס, פנג שואי