בלי לשים לב מאז 2007 - ומשנה לשנה - אנרגיה חדשה מתחילה לתפוס מקום בחיים שלנו. האנרגיה החדשה עדיין בלתי נראית אך מורגשת היטב. היא מעלה לחזית אנרגיה ישנה, פסולת של מעשים ותגובות שמבקשים ללכת כדי לאפשר לאנרגיה החדשה להרגיש בבית בפלנטה ובחיים של כל אחד מאתנו.
אנשים לא באמת יודעים שהיא כאן ולא מבינים מדוע הם מתבקשים לחשב מסלול מחדש, אנשים לא ערים לזה שהעולם משתנה ברמות שלא הכרנו בעבר. הם מנסים להשוות עם מה שהיה ולא באמת יודעים איך. האנרגיה החדשה היא קוונטית, היא מתמירה אנרגיות ישנות כהרף עין, מביאה להילינג, מעוררת את היצירתיות והיא מהירה בקצב שלא הכרנו.
האנרגיה הישנה הייתה צפויה ומוגבלת והאנרגיה החדשה באמת חדשה, לא צפויה ומגיעה אלינו כשאנו נוכחים אליה בדרך מפתיעה וחדשה. היא חופשית והיא מזמינה אותנו לגלות בתוכנו חופש, לגלות שאנחנו הרבה יותר מגוף וצורה פיזית. היא מזמינה אותנו לתת חופש לאחרים ומתוך זה לעצמנו עם הכל - יש לנו, לראשונה, את החופש לברוא עבור עצמנו מתוך עצמנו כבוראים בבריאה עצמאיים ולא עוד תלויים באנרגיות המגיעות מבחוץ, בשיטה, או במבנה של היררכיה.
האנרגיה החדשה הולכת מעבר לקוטביות שהכרנו, מעבר למאבקים ומעבר לזמן ומרחב, היא חוברת לעולמות אחרים כדי לתת לנו הרבה יותר וכדי לשרת אותנו בדרך יעילה. חיכינו זמן רב לאנרגיה החדשה ועכשיו היא כאן כדי שנבחין בה, כי עכשיו אפשר. עוד על האנרגיה החדשה בסרטון:
שרונה פומס, פנג שואי