ישבתי עם סטודנטית ותיקה לארוחת צהריים איטלקית משובחת והדבר הראשון שהיא ביקשה לשתף היה כמה היא מוקירת תודה לעולם המטאפיסיקה הסינית, המוסיף ללוות ולשמש אותה עד היום.
עד לפני כשלוש שנים נהגנו להיפגש למפגשי תרגול באסטרולוגיה במשך למעלה מ-10 שנים, אלה היו מפגשים משפחתיים ואינטימיים בהם אהבנו לנתח ולחקור מפות של כל מי שרק הכרנו.
"אני כבר לא זוכרת את "המידע הטכני", היא שיתפה, "אך המידע נמצא בדנ"א שלי ברמות עמוקות" , הוסיפה. הזכרתי לה איך בשליש האחרון של המפגשים היא כבר יכלה להסתכל על המפות האסטרולוגיות, שכתבתי על הלוח ולחוש אותם, בלי לזכור את הפרטים הקטנים, ויכולתי לראות איך היא שחררה את מה שהכירה ויצאה עם זה לחופש.
2 צפייה בגלריה
זוג מתרגל מדיטציה
זוג מתרגל מדיטציה
(צילום: Shutterstock)
כשהיא הוסיפה לשתף על טלטלת הפיטורין שבדיוק חוותה, מעבודה שהייתה בה כ-30 שנה, יכולתי לראות עד כמה היא השתנתה. מה שהכביד עליה, השתחרר. עוד שיתפה: "הייתי מוכנה לטלטלה הזאת מתוך המפה האסטרולוגית, הייתי בשלה לשינויים שאני אמורה לחוות בשנים הללו, וזה סייע לי להבין ולקבל אותם בקלות רבה יותר, בסוג של עיגול פינות".
מי כמוני הבינה על מה היא מדברת, גם אני מצאתי שקודים וסימני דרך במפה האסטרולוגית סייעו לי לקבל הכוונה ולהבין את מטרת המסע של חיי. בסופו של דבר, גם הוציאו אותי לחופש
יש רמות שונות לחוות את האסטרולוגיה הסינית , אפשר להילכד ברמה הטכנית ואפשר להבין איך אנרגיה עובדת, להסתכל על התמונה הרחבה, לחוש את האנרגיה של המפה ולצאת לחופש.

חופש ממחשבות

לפני כשבוע הגיע אלי לייעוץ בחורה צעירה בחודש התשיעי להריונה, שביקשה מענה למחשבות טורדניות שהטרידו את מנוחתה בלופים ללא מוצא. היא חיפשה מזור בכל מיני דרכים, שלא באמת עזרו. סרטון ביוטיוב שהעליתי על מחשבות הביא אותה אלי.
המפה אסטרולוגית סינית "ארבעת עמודי הגורל"
אם מסתכלים על תאריך הלידה אפשר לראות את המבנה האנרגטי, שהיא בחרה לחוות. יכולתי לראות איך הנושא הרגשי מנהל אותה ולוכד אותה בדאגות, צורך להגן על אחרים, חוסר ערך, לקיחת אחריות רבה על אחרים כדי שהכל יהיה בסדר.
יכולתי לראות שהמבנה הזה שעכשיו שולט עליה, אינטנסיבי בשנה הזאת (שנה של שור), בעשור הזה, מוציא אותה מאיזון עם עודף של אלמנט אדמה באופן גורלי, בעשור ובשנה. יכולתי לראות מהיכן זה מגיע וגם את זה שבעוד מספר חודשים מפברואר 2022 מצבה יתאזן הרבה יותר, שעה שהיא נכנסת לאנרגיות חדשות בעשור חדש ושנה חדשה. יכולתי גם לראות איך בהמשך חייה היא מתחזקת אפילו יותר באופן אישי.
שרונה פומסשרונה פומסצילום: נוח שחר
אותו תאריך לידה ב"אסטרולוגית הקיסר הסגול" מראה בארמון ה"קרמה" את כוכב 8 (כוכב אדמה)
עם כוכב 48 המאתגר ואיך נושא הבריאות הרגשית יעסיק אותה ודרכו היא גם תוכל להתעורר.
"המחשבות הן לא שלך", הוספתי. "הן מגיעות מבחוץ, כמו שאחזת בהן כך תוכלי גם לשחרר אותן". בהמשך סייעתי לה ללכת מעבר למיינד ולהתחבר לעצמה.
"איך זה מרגיש לך, עכשיו כשאת משחררת אנרגיה תקועה ומולידה גם את עצמך מחדש?" שאלתי אותה בסוף המפגש.
היא השיבה: "הבנתי שיש בי כוחות פנימיים, שלא הייתי ערה להם, לשחרר את המחשבות. כן הבנתי ששמתי את האנרגיה שלי בחוץ וזה מה שגרם לי לצאת מהאיזון".
האסטרולוגיה הסינית יכולה להוציא אותנו לחופש.
שרונה פומס, פנג שואי