כפות הידיים מגלות את כל איכויות האדם: איך הוא חושב, כמה אנרגיה יש לו להשיג את מטרותיו, המיקוד שלו במטרה והשאפתנות, רמת ההצלחה שלו, והאם הוא ניחן בטיפה של מזל.
כיצד נראות כפות ידיו של אדם עשיר מאוד, ומה המאפיינים שלהן, שהופכים אותו לכזה? ובכן, יש כל מיני דרכים באמצעותן אנשים מגיעים לשפע כלכלי, למשל, ירושה או זכייה בפרס כספי גדול.
6 צפייה בגלריה
כמה יש לכם וכמה אתם רוצים?
כמה יש לכם וכמה אתם רוצים?
כמה יש לכם וכמה אתם רוצים?
(צילום: Shutterstock)
אך לא באלה נעסוק כאן, אלא בדרך השגת השפע הכלכלי על ידי שאפתנות, התמדה, מיקוד, והיכולת לתרגם רעיון למציאות כלכלית בצורה יעילה ואפקטיבית. כי הרי, לא אוכל להראות לכם איך להיוולד מחדש לאבא עשיר או לנחש את המספרים הזוכים בהגרלת הפרס, אבל כן נוכל לשפר את המערך האנרגטי והמיקוד המחשבתי כדי ליצור בעצמנו את השפע והחיים שאנחנו רוצים לפי הצורך של הנשמה למימוש עצמי בחיים האלה.
נקודה נוספת שכדאי להדגיש היא שלא כולם צריכים עושר. לא כולנו הגענו לעולם כדי לעשות המון כסף. אכן, יש אנשים שמטרת הנשמה שלהם היא להתעשר ולהוכיח לעצמם שהם יכולים. אך רוב האנשים באו לחוות בחיינו חוויות שונות, כגון יצירת מערכות יחסים מספקות, נתינה, התגברות על קשיים אישיים ועל פחדים, שיפור היכולת בקבלת החלטות, למצוא שלווה פנימית ועוד.
לרוב, התוצר הכספי הוא תוצר לוואי של הדרך שלנו ולא מטרת העל. האושר בהחלט לא תלוי בעושר. יש אנשים רבים במקומות נחשלים בעולם שחיים בתנאים של דלות גדולה, אבל שמחים בחלקם. לעומתם, יש עשירים מופלגים שנתונים ללחץ מתמיד, עם מערכות יחסים רעועות וחוסר שלווה פנימית, ולמרות עושרם, תמיד חסר להם עוד כמה מיליונים כדי להגיע ליעד הבא.
6 צפייה בגלריה
פרצוף שמח ופרצוף עצוב
פרצוף שמח ופרצוף עצוב
מה יעשה אתכם מאושרים?
(צילום: Shutterstock)
המטרה של המאמר הזה היא לא לגרום לכם לקנא באדם עשיר מכם אלא לאפשר לכם לראות שהעושר נובע ממרכיבים שבחלקם אנחנו יכולים לשלוט או לשפר. כמו שינוי החשיבה, הגברת הרמה האנרגטית, וההתמדה ביעדים שקבענו. כשנצליח לשנות דפוסי פעולה וחשיבה, נוכל לשנות את התוצאות שלנו ולחיות חיים יותר מספקים, גם ללא מיליונים רבים בבנק.

שבעה סימנים של עושר בידיים של מיליונר

כפות הידיים המוצגות כאן שייכות לאדם בשנות ה-60 לחייו, שחולש על עסקים רבים בארץ ובחו"ל בהיקף של מאות מיליוני דולריים ועם רווחים אישיים של כמה עשרות מיליונים בשנה. הוא היה ממקימי חברת "מובילאיי" וזכה להיות חלק מהאקזיט הגדול ביותר בתולדות ישראל.
ביקשתי ממנו את אישורו כדי לפרסם את הממצאים כאן והנה הם לפניכם.
לפני שאגש לפרט את הסימנים בכף היד של אדם עשיר, אקדים ואומר שמדובר בשילוב של כלל הסימנים, או רובם, ולא מספיק סימן אחד בודד. רוב האנשים ימצאו בכפות ידיהם חלק מהסימנים שאציין, אבל רק השילוב של כולם יחד יהווה את נוסחת העושר.
לאלה שאומרים: "יש לי את רוב הסימנים, אז למה אני לא עשיר?", התשובה היא שזה כמו ניחוש מספרים בהגרלות שונות. צריך לנחש 6 מספרים פלוס המספר הנוסף כדי לזכות בפרס הגדול. רק אם ניחשתם את כולם תזכו בפרס הראשון. אם תנחשו אפילו אחד פחות הפרס יהיה סמלי בלבד. מי אמר שלהיות עשיר זה קל?
6 צפייה בגלריה
ידיים עשירות
ידיים עשירות
ידיים עשירות
1. קו האידיאלים והשאיפות – זהו קו שעולה מקו החיים לכיוון גבעת יופיטר מתחת לאצבע המורה. זהו קו שמלמד על רמת שאפתנות גדולה של האדם, הרצון שלו להקדיש את חייו למימוש האידיאלים שלו והרצונות, תוך תרומה משמעותית לחברה. קו כזה נמצא אצל מלכים, כמו מלך ספרד לשעבר חואן קרלוס, למשל.
2. קו גורל חזק, ארוך, שמגיע עד מתחת לאצבע האמה –לקו הגורל יש חשיבות רבה והשפעה על היציבות הכלכלית של האדם והיציבות הרגשית שלו. כפות הידיים של אותו אדם מוכיחות שוב, שקו גורל איכותי הוא מרכיב הכרחי לעושר כלכלי וליציבות רגשית. בלעדיו האדם יהיה כמו ספינה טרופה בלב ים, ללא יעד ברור.
3. אגודל ישרה וחזקה – אגודל חזקה וישרה מלמד על אדם בעל עקרונות, ששוקל שיקולים ענייניים ומאוד נזהר בענייני כספים. הכוונה היא שכל השקעותיו ייערכו לאחר שיקול מדוקדק מבלי לתת "מתנות" לאף אחד שלא ראוי להם. אגודל חזקה מלמדת על יכולת ביצוע וקבלת החלטות והערכה עצמית חזקה, עם פוטנציאל גבוה להגשים את מטרותיו.
4. קו ראש איכותי נפרד מקו החיים - קו ראש איכותי שהוא דק וללא הפרעות, מלמד על אדם עם חשיבה בהירה ואינטליגנציה רבה, תנאי הכרחי להשגת הישגים כלכליים. כשהקו נפרד מקו החיים הדבר מלמד על עצמאות רבה של האדם בקבלת החלטות והצורך שלו "להיות הבוס של עצמו". כשאדם כזה רואה הזדמנות טובה הוא לא יתמהמה וייקח סיכון מחושב (כל עוד האגודל חזקה והאצבעות לא גמישות מדי).
5. "משולש הכסף" - נוצר בהצטלבות של קו הראש, קו הבריאות, וקו הגורל. אלה הקווים שמבטאים את החוכמה, המיקוד במטרה והיציבות, והאינטואיציה העסקית. כשמשולש כזה קיים בצורה ברורה וללא הפרעות יש לאדם סיכוי להגיע לרווחה כלכלית טובה.
6. קו אפולו - קו השמש - זה הקו שיורד מתחת לאצבע הקמיצה. כשהקו הזה קיים והוא ברור, זה מחזק את רמת ההצלחה של האדם, הסיפוק שלו והמימוש האישי. בכפות ידיו של האדם בו אנחנו עוסקים, קו השמש מתחבר ביד שמאל אל קו הבריאות וקו הגורל, מה שמגביר את ההצלחה המקצועית שלו.
7. יד מרובעת וגבעת ירח חזקה - יד מרובעת היא יד מעשית. יד שמאפשרת לאדם לראות את ה"כאן ועכשיו", להיות מחובר לקרקע ולבחון את המציאות בצורה שכלית מבלי לרחף לפנטזיות או לתיאוריה שלא ניתן ליישם. גבעת הירח היא הגבעה שמלמדת על יצירתיות, אבל גם על הזהות הגרעינית של האדם. היא מאפשרת לאדם לדעת מי הוא, לאן הוא הולך ומה הוא רוצה בחיים, מבלי להתפשר על הרצונות שלו לטובת רצונות של אחרים. גבעת ירח חזקה היא חיונית כדי לעמוד בקשיים ולהתמיד למרות הכשלונות.
קיימים סימנים נוספים של עושר בכפות הידיים על השבעה המצוינים כאן, אך זה נותן תמונה מספיק ברורה.
השאלה הבאה שצריכה להישאל היא, האם ניתן לשנות את המרכיבים בכפות הידיים כדי למשוך יותר שפע אל חיינו? התשובה היא כן.
6 צפייה בגלריה
בדרך אל העושר
בדרך אל העושר
בדרך אל העושר
(צילום: Shutterstock)
כפי שאנחנו כבני אדם יכולים להשתנות, גם הידיים שלנו יכולות להשתנות. המוח ומערכת העצבים משפיעים על מבנה הידיים, וגם שינוי ישיר בכף היד יגרום לשינוי רגשי, תודעתי ואנרגטי.
העבודה צריכה להתבצע במספר מישורים במקביל: במישור התודעתי, במישור האנרגטי-פיזי ובמישור הרוחני. ואת כל אלה ניתן לעשות במסגרת עבודה אישית או כתהליך טיפולי ואימוני בקליניקה.
חיזוק של מרכיבי כפות הידיים, כמו הקווים, הגבעות, הגמישות ועוד, נעשה באמצעות שימוש בצבעים, דיקור קוריאני, חימום מקומי של אזורי אנרגיה, תרגילים פיזיים לחיזוק שרירים ועוד.
בתמונה למטה תוכלו לראות דוגמה של חיזוק הקווים באמצעות צבע.
6 צפייה בגלריה
חיזוק קווים בצבע
חיזוק קווים בצבע
חיזוק קווים בצבע
לפני שאתם מתחילים תהליך, חשוב שתגדירו עם עצמכם מה בדיוק אתם רוצים להגשים. לפעמים, מה שאנחנו באמת צריכים, זה לא מה שאנחנו חושבים שאנחנו צריכים.
לפני כמה זמן הגיע בחור לאבחון כירולוגי. בסוף כל אבחון אני נוהג לתת לאדם שהגיע חלוק נחל, שעליו הוא יכול לרשום כל מילה שירצה לאחל לעצמו ולקחת אותה איתו.
אותו בחור אמר "אני בוחר במילה עושר".
מייד נדלקו האורות האדומים אצלי והבנתי שעבורו "עושר" היא מילה שכוללת בשבילו המון הנחות סמויות שה"עושר" אמור לספק.
אז שאלתי אותו, "למה אתה רוצה להיות עשיר?"
"מה זאת אומרת?" ענה לי, "כדי שאוכל להרשות לעצמי לקנות את מה שאני לא יכול כרגע. אני עומד להתחתן ואנחנו גרים אצל ההורים של חברה שלי. כרגע לא יכולים להרשות לעצמנו לעבור משם".
"אז בעצם אתה רוצה כסף כדי לקנות דברים שאתה רוצה. ואם יהיה לך מספיק כסף מה זה ייתן לך?"
"זה ייתן לי ביטחון", ענה.
"וכשיהיה לך ביטחון, מה זה יעשה בשבילך?"
"ארגיש רגוע"
"והרוגע הזה מה ייתן לך?" המשכתי לשאול.
"שלווה", ענה.
"וכשתרגיש שלווה, מה הרגש החזק יותר שזה יאפשר לך?"
"אושר, אהיה מאושר".
"אז בעצם זה לא העושר שאתה צריך אלא האושר. השלווה הפנימית."
"נכון" ענה, ורשם את המילה "אושר" על חלוק הנחל הקטן.
6 צפייה בגלריה
בין אושר לעושר
בין אושר לעושר
בין אושר לעושר
(צילום: Shutterstock)
מאחל גם לכם, בהמון אהבה, שתמיד תהיו עשירים בהמון אושר, ושלווה.
לאונרדו דניאל – מומחה לכירולוגיה אבחונית וטיפולית ו-NLP להכוונה לקריירה, יחסים והעצמה אישית