שר הביטחון יואב גלנט נפגש היום עם מפקד פיקוד המרכז של צבא ארה״ב (CENTCOM), הגנרל מייקל אריק קורילה, בבסיס חצור של חיל האוויר. השניים דנו בהיערכות למתקפה איראנית נגד ישראל שעלולה להוביל להסלמה אזורית. בפגישה השתתפו גם סגן הרמטכ״ל, אלוף אמיר ברעם, וראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון, תת אלוף (במיל׳) דרור שלום.
שר הביטחון הודה לגנרל קורילה על תרומתו לקשר העמוק והמיוחד בין המדינות והעמידה האיתנה של ארה״ב לצידה של ישראל. בתום הפגישה הוא אמר: ״נפגשתי כעת עם הגנרל קורילה, מפקד הכוחות האמריקניים באזור, מפקד סנטקום וידיד אמת של ישראל. דנו בשיתוף הפעולה ההדוק בין ארה"ב לישראל, בין הצבאות ובין המערכים הביטחוניים. האויבים שלנו חושבים שהם יפצלו בין ישראל לבין ארה"ב, אבל להיפך - הם מחברים בינינו ומחזקים את הקשר בינינו. אנו ניצבים כתף לכתף במאבק שלנו״.
עוד אמר גלנט: ״אני משוכנע שהעולם מבין היטב מי זו איראן, אותו גוף טרוריסטי שמניע פיגועים ברחבי המזרח התיכון, מממן את חמאס, חיזבאללה וכוחות אחרים - ועכשיו מאיים על מדינת ישראל. אנחנו ערוכים בהגנה, גם על הקרקע וגם באוויר, בשיתופי פעולה הדוקים עם שכנות וידידות על מנת למנוע פגיעה בישראל, ואנו נדע כיצד להגיב".