לאחר שדיווחה כי פעילי חמאס גנבו ציוד ודלק - ואז מחקה, סוכנות הסעד של האו"ם לפליטים פלסטינים (אונר"א) שינתה גרסה, וטענה כי "לא נגנב כלום מאף מחסן שלנו ברצועת עזה". היא הוסיפה: "התמונות שהופצו ברשתות החברתיות היו של תנועה של ציוד רפואי בסיסי ממחסן אונר"א לשותפים מתחום הבריאות".