אלפי בני אדם מחו ברמאללה בהפגנת תמיכה ברצועת עזה. "העם רוצה את גדודי אל-קסאם", קראו המוחים בקריאות תמיכה בזרוע הצבאית של חמאס. בחברון מאות בני אדם הפגינו, ובאופן חריג נצפו בהפגנה גדלי פתח, חמאס והג'יהאד האיסלאמי יחדיו. בהפגנה בחברון המוחים קראו "גדודי אל-קודס ואל-קסאם רוצים נקמה". הפגנה נוספת בעד חמאס מתקיימת בשכם, שם מגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינים מנסים לפזר את המוחים.
3 צפייה בגלריה
מפגינים בחברון
מפגינים בחברון
הפגנת תמיכה בעזה, בחברון. דגלי פתח, חמאס והג'יהאד האיסלאמי נצפו יחדיו

במקביל, הפגנות תמיכה בעזה התפשטו ברחבי בירות ערביות רבות, בין היתר בירדן, תימן, לבנון, עיראק וסוריה. בעמאן בירת ירדן מפגינים 5,000 בני אדם מול שגרירות ישראל במדינה, ושירותי הביטחון הירדניים חוסמים אותם מלהגיע לשגרירות. עם זאת, השגרירה פונתה לחלוטין כבר עם תחילת המלחמה - וכעת נמצאים בה רק שוטרים ירדניים.
בעקבות ההפגנות, משרד החוץ פינה גם את הצוות בשגרירות ישראל במרוקו, שהוחזר לארץ בטיסה מיוחדת. גם השגרירות בקהיר מפונה, וכך גם חלק מהנציגים הדיפלומטיים באנקרה ובאיסטנבול. באופן כללי, הוכרזה כוננות עליונה בכל שגרירויות ישראל בעולם, שכוללת תגבורים והעברת שליחים ממדינות רגישות למדינות בטוחות יותר. כמו כן, נציגים דיפלומטיים הונחו לא לצאת מהבתים מעבר למה שהם חייבים.
3 צפייה בגלריה
חסימת מפגינים מלהגיע לשגרירות ישראל בעמאן
חסימת מפגינים מלהגיע לשגרירות ישראל בעמאן
חסימת מפגינים מול שגרירות ישראל בעמאן
(צילום: א-רד)

בנוסף, מצרים הודיעה על שלושה ימי אבל בעקבות הפיצוץ אמש של בית החולים בעזה. משרד הבריאות בעזה מסר כי בפיצוץ, שלדברי צה"ל נגרם משיגור כושל של הג'יהאד האיסלאמי, נהרגו 471 בני אדם.