רשת BBC קיבלה ריאיון בן כחצי שעה עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, אך מתוכו בחרה לשדר שש דקות בלבד, כשעקיצה של הנשיא כלפי אופי סיקור המלחמה ברשת נחתכה החוצה. בבית הנשיא אומרים שהרצוג עקץ את הרשת בכך שאמר "אני לא אתייחס לאופי הסיקור שלכם". בריאיון ששודר בחדשות BBC, ונערך בירושלים, המראיינת ליז דוסט שאלה את נשיא המדינה יצחק הרצוג על המתרחש בעזה, כשלדבריה מספר המתים עולה והמשבר ההומניטרי מחמיר - מה שגורם לבנות בריתה של ישראל לדאוג.
הנשיא הסביר כי מדינת ישראל עושה את המיטב על מנת שלא לפגוע באזרחים חפים מפשע ולהתריע בפניהם כך שיוכלו להימלט לדרום לפני שמתקיפים את צפון הרצועה. כשאמרה שעל פי האו"ם אף אזור אינו בטוח בעזה וכי גם בדרום הרצועה ישראל מתקיפה - על כך ענה הרצוג כי מדובר בשקר וכזב. בהמשך שאלה אותו על השבתה של החיילת החטופה, אורי מגידיש, ועל התחושות של משפחות החטופים המודאגים מהפלישה הקרקעית שמסכנת את יקיריהם, הוא ענה כי השבתם נמצאת בעדיפות העליונה של מדינת ישראל.
עוד הוסיף הנשיא באחד הקטעים שירדו בעריכה: "אנחנו לא רוצים לגרום כאב. אנחנו אומרים לאנשים לעזוב, אבל אנחנו חייבים לתפוס את המחבלים האלה ולהוציא אותם. זה מה שאנחנו מנסים לעשות עכשיו, אני מאמין שאנחנו לא רוצים להיות שם. אנחנו לא אומה של מלחמות". כזכור, בתקופה האחרונה הרשת הבריטית סופגת ביקורת קשות על אופן סיקור המלחמה בישראל וקטלוג המחבלים כ"כוחות חמושים" ולא כמחבלים. בצל הביקורות פורסם תיקון רשמי באתר ה-BBC בנוגע לסיקור הפיצוץ בבית החולים, שבו הודתה כי זה היה "שגוי" מצד הכתב לשער מי פגע בבית החולים.