אנבלה, חברת סטארט-אפ ישראלית שפיתחה משאבת הנקה בשיטה ייחודית, המאפשרת לשאוב פי 1.7 יותר חלב, נרתמה לסייע לבעיית המחסור בחלב אם שנוצרה במהלך המלחמה.
"כבר ביום הראשון של המלחמה ידעתי שאנחנו צריכים לקום ולהתחיל לעזור, ועשיתי סיעור מוחות עם הצוות שלי", מספרת מאשה ולדברג, מייסדת אנבלה. "אני גדלתי בדרום, אז מבצעים צבאיים ומה שהם גוררים לא זרים לי. ידענו שיהיו הרבה אימהות שיתקשו מאוד בהנקה בתקופה הלא פשוטה הזו, כיוון שלחץ וסטרס הם גורמים שמשפיעים מאוד על ייצור החלב, ונערכנו לקבלת פניות כדי לעזור להן עם ההתמודדות. וידאתי שאנחנו מגיעים לאותן משפחות, ושכל תושבת העוטף שצריכה משאבה תקבל אחת".
1 צפייה בגלריה
"קוראות לעוד אימהות להתגייס למשימה"
"קוראות לעוד אימהות להתגייס למשימה"
"קוראות לעוד אימהות להתגייס למשימה"
(צילום: חברת 'אנבלה')
ולדברג ממשיכה: "כשהתחילו להגיע דיווחים על כמות הנפגעים והנעדרים, הבנתי שזה לא מספיק. תיארתי לעצמי שיהיו תינוקות רבים שיהיו זקוקים לחלב ולא תהיה להם גישה אליו, כי האימהות שלהן לא לידם. כך, במקביל למערך יועצות ההנקה שהעמדנו, התחלנו לעודד נשים להתנדב ולתרום חלב אם לבנק החלב, כדי להגדיל את הכמות שעומדת לרשות אותם התינוקות. ידעתי שבעת משבר כולנו חייבים לפעול בשיתוף פעולה, ולשמחתי הייתה היענות חיובית. על אף ההתגייסות הרבה, אנחנו עדיין צריכות להבין שכשמדובר בתרומות חלב אם, מדובר באתגר ממושך ולא במאמץ חד-פעמי, ואנו קוראות לעוד אימהות מניקות ליצור קשר כדי להתגייס למשימה הלאומית".
ליצירת קשר: www.annabella.pump.co.il