1 צפייה בגלריה
רווקה יושבת לבד בשולחן ומבינה שהדייט כבר לא יגיע
רווקה יושבת לבד בשולחן ומבינה שהדייט כבר לא יגיע
אפס הודעות מרוני. איזו אכזבה
(צילום: Shutterstock)

לא פשוט להיות לבד. כולנו חולמים למצוא מישהו שיתכרבל איתנו מתחת לפוך, שיחלוק איתנו מגש פיצה משמין, יחבק אותנו ויסתכל עלינו בעיניים נוצצות ואוהבות. החיפוש ארוך ומייגע, ועד שכבר מוצאים מישהו פוטנציאלי לדייט, לא פעם זה נגמר ב"דייט וגמרנו". כלומר, לאחר ימים ושבועות של טלפונים והתכתבויות אל תוך הלילה עם סמיילי פייס, לבבות ווידויי אהבה כמו "התגעגעתי אליך", "אני מתה לפגוש אותך כבר" וכדומה, מגיע לו הדייט הנכסף "ועד עצם היום הזה" אכן מסתיים באותו היום.
למעשה, המגפה של עולם הדייטינג של השנים האחרונות אינה נגיף הקורונה המתפשט אלא מכת הדייטים החד-פעמיים, כשחודשים של ציפייה מסתיימים באכזבה שוברת לב ובהיעלמות מסתורית מתחת לפני האדמה.
רוני הכיר את מאיה דרך האפליקציה. "היי מאיה, אני בטוח שבחורה יפה כמוך מקבלת עשרות הודעות ביום. אשמח להכיר אותך. תני לי הזדמנות אחת ואני מבטיח לך שלא תתאכזבי", הוא כתב לה ומיד הפך את עצמו לפרטנר פוטנציאלי ולאדם שהיא מוכנה לתת לו הזדמנות.
מאיה, שבאמת מקבלת עשרות הודעות ביום, לא ידעה אם רוני הוא לגמרי הטעם שלה, אבל הוא היה עקבי וחיזר אחריה במשך תקופה. דבריו נגעו בה והיא נמשכה לנחישות, למוטיבציה ולביטחון העצמי ששידר, והחלה להתכתב איתו באפליקציה. משם הם עברו לטלפון והחלו להחליף הודעות ושיחות עמוקות.
לאחר חודש של פרפרים בבטן וציפייה, הם סוף-סוף החליטו להיפגש. רוני תכנן להם דייט רומנטי והקפיד על כל הפרטים הקטנים: הוא אסף אותה מביתה, הביא לה פרחים והפתיע אותה בדייט אינטימי בבר סגור שהיה שייך לחבר טוב שלו. במהלך הדייט הוא הזמין לה שורה של קינוחים מפנקים ובקבוק יין איכותי. מאיה הוקסמה מרוני ולאורך כל הדייט היא הייתה בעננים.
הם דיברו, צחקו, אחזו ידיים ונפרדו בנשיקה וליווי הביתה, כיאה לג'נטלמן אמיתי. באותו לילה היא הרגישה בתוך תוכה שזהו הדבר האמיתי. סוף כל סוף היא מצאה גבר שראוי לה. לאחר לילה חלומי היא התעוררה בציפייה להודעת בוקר טוב, אך הטלפון המיוחל לא הגיע. היא בדקה באובססיביות כל רבע שעה את הוואטסאפ שלה, אך אף הודעה לא נשלחה.
בחצות, לאחר שלא שמעה מרוני לאורך כל היום, היא נרדמה בבכי וייאוש. גם למחרת הוא לא פנה אליה וגם לא ביום שאחרי כן. למעשה, מאז אותו דייט חלומי נעלמו עקבותיו מעל פני האדמה. נשמע לכם הזוי? או שאולי בעצם זה נשמע די מוכר?

דייט וגמרנו

כמו מאיה יש עוד המון פנויים ופנויות איכותיים שנפגעו לא פעם ממגפת ה"דייט וגמרנו". זה לא משנה היכן הכרתם: דרך הרשתות, אפליקציות או באופן אישי. בעוד שלפני הדייט העתיד שלכם היה נראה מבטיח: מצאתם חן האחד בעיני השנייה, הרגשתם כימה וחיבור ואפילו פרפרים בבטן, לאחר הדייט הראשון אחד מכם קנה כרטיס טיסה לצד השני של היקום ונעלם.
חשוב לציין שברוב הפעמים אין אפילו הסבר להתפוגגות ובטח שלא הודעת סיום מנומסת. הגבר או האישה פשוט מתאיידים ומותירים אחריהם את הצד השני כשהוא חבול נפשית, מוכה אגו ונטול תשובות. נורא!
יכולות להיות מאה ואחת סיבות שבגללן האדם השני החליט לנתק קשר ולברוח, והאמת היא שזה בכלל לא קשור בכם. זה שלו או שלה בלבד, ובינינו, אחת הסיבות הנפוצות ביותר ל"גוסטינג" הזה היא קלות הדעת! אנשים הפכו לקלי דעת ושיפוטיים. הם לא באמת נותנים הזדמנות לאף אחד. הם פוסלים על שטויות בגלל אשליה של שפע, משוכנעים שיש המון אפשרויות בחוץ ושאם הם רק ידפדפו שמאלה, הם יכירו מישהו טוב יותר, יפה יותר, חכם יותר ועשיר יותר. שטויות. הגיע הזמן להתמודד עם המציאות שמאחורי המסכים. אף אחד לא מושלם וגם לא אתם.
חברים, תנו הזדמנות כנה ואמיתית לאהבה, ואם יש חיבור אז חכו לפחות שניים-שלושה דייטים לפני שתגבשו דעה על המשך הקשר. התנהגו לאחר בדיוק כפי שהייתם רוצים שיתנהגו אליכם. ואם אתם פחות בקטע, הכל בסדר. אל תיעלמו וכבדו את הצד השני בביקורת בונה שתעזור להם ולכם במסע הזה של חיפוש האחד/ת.
בהצלחה!
סיון קנטי אביטן היא יועצת דייטינג ושדכנית "אחת שיודעת"