2 צפייה בגלריה
פריידי מרגלית וזוגתה
פריידי מרגלית וזוגתה
פריידי מרגלית וזוגתה
(צילום: גולי כהן)

מכירים את כל האתגרים שרודפים אותנו מכל עבר? 21 ימים של טבעונות, 21 ימים של הודיה, 21 ימים בלי סוכר ועוד ועוד? אז איכשהו, מכל האתגרים, שתחיה ואני מצאנו את עצמנו נכנסות לאתגר מיוחד במינו: "אתגר הטנטרה הגדול", או במילים אחרות: 21 ימים ללא גמירה!
מילא אני, שאת מצב רוחי אפשר למדוד לפי השמש, כשיום שמשי הוא יום טוב ויום חורפי הוא יום קודר. אבל שתחיה? לה יש מד משלה. אצלה הכל נמדד באיכות הסקס ובכמות שלו. יום של גמירה טובה הוא יום נהדר, ויום ללא סקס הוא יום שלא שווה להתעורר אליו בכלל. ובכל זאת, היא הסכימה לנסות.
בימים הראשונים, כשמזג האוויר סער, האתגר הזה בא לי בול. התאים לי ללכת לישון בתשע ורק להתכרבל ולעשות "נעימי" בגב. אמרתי לעצמי שזה אתגר חורפי נחמד כזה, ונזכרתי איך פעם גם יכולתי להעביר שבועות ארוכים בלי לעשות סקס בכלל. "קטן עליי", חייכתי לעצמי בגאווה, אבל אז שתחיה הבהירה לי שכלל לא הבנתי את חוקי הפורמט. "האתגר הוא כן לשכב", אמרה והוסיפה, "אפילו רצוי לעשות כמה שיותר סקס, לגעת, לצעוק ולשחרר, אבל העניין הוא לעשות את זה כמעט עד הסוף. כלומר לעצור שנייה לפני ולא לגמור, ולי זה נשמע מחריד". זה היה גם הרגע שבו קלטתי את עוצמת האתגר: היכולת להביא את הגוף לשיא העונג ובדיוק שם לעצור.
מורה הטנטרה הפרטי שלנו, בודהי דנה, שבעקבותיו נכנסנו לאתגר הזה מלכתחילה, הסביר שההתפוצצות הפנימית היא לב לבו של העניין, כי בניגוד לסקס רגיל שבו ההתפוצצות מקבלת פורקן ומתבזבזת החוצה, כאן היא מתפוצצת לתוכנו והופכת אותנו למטאור. "האנרגיה המינית לא נעלמת, אלא נשארת בפנים, בתוכנו", אמר והוסיף שמטרת האתגר היא להחזיר לגוף תחושות חדשות, כאלה שלא הרגשנו שנים וחלקנו מעולם לא הרגיש. דנה הבטיח שלמתמידים ייפתח שער לחוויות אורגזמיות עמוקות - וזה גם מה שעזר לשתחיה להמשיך את האתגר, גם ברגעים הקשים שבהם היא חשבה לפרוש.

2 צפייה בגלריה
פריידי מרגלית וזוגתה
פריידי מרגלית וזוגתה
"עינוי. זה עינוי". פריידי מרגלית וזוגתה
(צילום: אוסף משפחתי)
אגב, אם היא הייתה כותבת את הטור הזה, היא הייתה מספרת כיצד הסתובבה במשך 21 הימים האחרונים כמו אריה כלוא, שואגת בחוסר סיפוק ורוטנת על העינוי הפיזי אליו נכנסה - ועוד מבחירה. האמת? שתחיה באמת סבלה. היא התהלכה עצבנית כמו אישה במחזור מתמשך, ורטנה כמו ילד בקניון שאמו סירבה לקנות לו את הצעצוע שרצה. שלא לדבר על כך שהכל הפך עבורה לאובייקט מיני, כולל פרסומת לתפוצ'יפס, גברים, נשים ואפילו עצים זקורים... בחיי! כולם התחילו איתה בעיני רוחה והציעו לה הצעות מיניות מפתות.
"את זוכרת שמותר לך הכל, חוץ מלגמור?" ניסיתי לעזור לה, אבל לא משנה כמה השקעתי, שום דבר לא סיפק אותה. מבחינתה, המשוואה פשוטה: כלום לא שווה אם אין גמירה. טו-מייק-אה-לונג-סטורי-שורט, עד סוף האתגר היא לא הפסיקה לקטר. כל מי שעובד איתה בטח תהה מה נסגר איתה בשלושת השבועות האחרונים (סליחה לכולם!), כי למרות שהיא הסבירה לי בעצמה מה מטרת האתגר, היא לא הפסיקה להגיד עד כמה מבחינתה זה סתם "עינוי!", ו"עולב!", ו"עוני!", ועוד מילים מבאסות ב-ע', עד שביום ה-19, יומיים לפני תום האתגר, קרה שם משהו ששינה את נקודת מבטה: שתחיה קלטה פתאום שמשהו בתוכה השתנה - היא שמה לב שהיא מסוגלת להיות כל כולה באקט עצמו בלי שום פנטזיה! היא הצליחה להיות בנוכחות מלאה, מרגישה כל תא בגוף ומתמסרת להרגשה הבראשיתית שלו. תבינו, זה דבר אדיר ולא מובן מאליו עבור נסיכת הפנטזיות הבלתי מעורערת שלי. זאת הייתה חוויה חדשה ומרעננת עבורה. פתאום היא הצליחה להיות בשקט, בשחרור מלא במלוא מובן המילה. ואז זה הגיע - הפיצוץ המטורף עליו דיברתי בפסקה הראשונה. רק שבמקום להתפוצץ החוצה, הוא התפוצץ ונספג פנימה.

מסע של גילויים

בודהי מסביר כי ההבדל העיקרי בין סקס טנטרי לסקס רגיל הוא המטרה הסופית אותה מסירים מהמשוואה. במקום להתמקד בגמירה, אנחנו פשוט יוצאים למסע של גילויים, משחק בו הדרך עצמה היא העיקר. בסוף צלחנו את האתגר. לי באופן אישי היה מדהים. כל הזמן שבילינו במיטה ב-21 הימים האחרונים הרגשתי שאנחנו הכי קרובות ואינטימיות שהיינו אי פעם. בספר הזוהר כתוב שאדם וחווה נולדו דבוקים ומחוברים באגן, ורק כשטעמו מעץ הדעת נפרדו האחד מהשנייה כמו שתי אונות שהתפצלו לגופים שונים. מכאן היה עליהם ועל כל משפחת האנושות, ללמוד להסתכרן מחדש, ולאחד את סך הניגודים. ותקשיבו, כך בדיוק הרגשתי בשבועות האחרונים. הסתכלתי עליה והרגשתי שהיא חלק ממני, מהגוף שלי ממש. חשתי פיזית את הגוף המאוחד שלנו שפעם היה מחובר, ואז נפרד לצורך איחוד מחדש. את התחושה הזו לא הכרתי מעולם. לא באהבה הנוכחית, ולא אף פעם.
אני לא יודעת אם הצלחתי לעשות לכם חשק להצטרף לאתגר, אבל אם תשאלו אותי, אני אומרת לכם לקפוץ על זה בשתי ידיים. מה יש לכם להפסיד? תשחקו קצת ותראו לאן זה לוקח אתכם. חשוב רק לזכור כי המפתח לאתגר הזה, כפי שמסביר בודהי, הוא לעשות הרבה אהבה ולהניע את האנרגיה המינית, בין אם אתם עם עצמכם או עם אהוביכם. אם קורה ונופלים (דהיינו גומרים בטעות, או בכוונה תחילה) לא נורא, מתחילים שוב את הספירה מהתחלה. דבר נוסף ומאוד חשוב - התרחקו מפורנו! האינטנסיביות של הפורנו תאתגר אתכם והמוח יתקשה לעמוד בפיתוי וינסה לשכנע אתכם להמשיך רק עוד קצת…
21 יום זאת תקופה, כמו גמילה ממש, אז קחו בחשבון שייתכנו גם קריזים בדמות בעל רוטן או אישה עצבנית. אבל אם תצליחו לשמור על האיפוק הנדרש, תגלו איך מתחת לשכבות הקיטורים בני הזוג שלכם מאוהבים בתחת שלכם, ומכרכרים סביבכם כמו אריה ליד לביאה מיוחמת. בקיצור, אין דברים כאלה. אני ממשיכה לעוד 21 ימים נוספים. מי אמיץ ומצטרף אליי? אגב, גם שתחיה מצטרפת. כמובן לא לפני שהיא תחווה גמירה איכותית ואולי אפילו כמה.
פריידי מרגלית היא מייסדת תפישת המטאיזם ועומדת בראשה של קהילת מרחב מודעות. אירוע היכרות "לצאת מהמטריקס - לגלות את התודעה"