שיח פנימי חדש

קודם כל, זו תופעה די שכיחה. את יכולה להירגע. אנחנו שומעות את זה הרבה ובהחלט מבינות את הפער בין העובדה שאת רוצה זוגיות לבין התוצאה - שאינך מוצאת אף אחד ש"עושה לך את זה". מה שהכי נכון זה שנייה לחזור אחורה. למה הכוונה? אחד הדברים שאנחנו תמיד רואות בחדר האימון הוא שכשמשהו נסגר, זה אומר שמשהו קרה לפני כן שגרם לו להיסגר. נסי לברר עם עצמך אם את מצליחה לעמוד על הנקודה שבה החלטת בתוכך להפסיק להתמסר או להפסיק להתאהב.

1 צפייה בגלריה
עדי קמחי
עדי קמחי
עדי קמחי וחמוטל לוי לשם בחדר האימונים
(צילום: מתוך הווידאו)

לכתבות הווידאו הקודמות של עדי וחמוטל:
יכול להיות שתגלי שהייתה פרידה מאוד כואבת שאחריה הפסקת להתרגש מאנשים. מה שבטוח הוא שברגע שתמצאי את הנקודה הזאת, תוכלי להתחיל לטפל בה. אפשר לדבר על זה עם חברה או במסגרת של טיפול, או לצאת לסגור מעגל עם האקס שלך למשל. הדבר השני שמומלץ לעשות הוא לשנות את הדפוס הזה - במקום ללכת עם שלט פנימי שאומר, "אני לא בסדר", לבוא עם יותר אופטימיות וסקרנות למפגש הבא שלך. מרגע שאנחנו באים למפגש עם שיח פנימי אחר – כל החוויה שלנו משתנה.
בכלל, מי אמר שאנחנו אמורים לצאת לדייט עם מישהו שרק הרגע פגשנו אותו ומיד לעוף ולהתאהב? אומנם גדלנו על הקונספט של "אני אדע שזה זה כשאני אפגוש אותו", אבל במציאות זה לא תמיד עובד ככה, ולקשר ובטח שלאהבה לוקח זמן להתפתח.
יש לך פה הזדמנות להבין את עצמך יותר לעומק, ובמקום לשפוט את עצמך ולאכול סרט, אנחנו ממליצות לך לקחת את זה כהזדמנות לצמיחה והעמקה שלך עם עצמך.
שיהיה בהצלחה!

עדי קמחי וחמוטל לוי לשם הן מאמנות אישיות וקבוצתיות בנקודתיים - תהליכי זוגיות