סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים. מדי שבוע נדבר כאן עם מומחה אחר מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. פספסתם את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן.

והפעם: זה כבר הפך לתחביב של רווקות ורווקים בארץ ובעולם: נכנסים לסופרמרקט אינסופי של אנשים – ומכינים את האצבע. האטרקטיביים זוכים בדייט, הפחות נחשקים מוזזים שמאלה, והתחביב הזה ממכר. מאוד ממכר!
רוב האנשים ימצאו שם חוויות, סטוצים, מערכות יחסים לתקופות קצרות, ויש אפילו ברי מזל שהכירו כך את הכלה או החתן שלהם. אחרים מתמכרים, חווים מפח נפש ונכנסים לייאוש, או יותר נכון – נכנסות לייאוש, כי לפי הסטטיסטיקות, יותר נשים מעזות לחפש שם אהבה.
כפי שהבנתם, הפרק עוסק הפעם בטינדר, מאפליקציות ההיכרויות הפופולריות בעולם, ומי שתדבר על כך היא ד"ר לירז מרגלית, חוקרת התנהגות בעידן הדיגיטלי מהמרכז הבינתחומי, שחקרה רבות את הנושא במאמרים ובהרצאותיה בארץ ובעולם.
ד"ר מרגלית תסביר כיצד טינדר מרדדת את האופן שבו אנחנו מתייחסים לבני ובנות המין השני, ובכך מקטינה את הסיכויים שלנו למצוא דרכה אהבת אמת, איך כל זה מתקשר לאלגוריתם, ומדוע גברים נהנים יותר?

1 צפייה בגלריה
ד"ר לירז מרגלית
ד"ר לירז מרגלית
ד"ר לירז מרגלית
(צילום: דדי אטיאס)