הי שלי, משיחות עם חברות הבנתי שמעולם לא גמרתי מחדירה. ממש בא לי לשנות את זה, והבנתי שיש תנוחות שיכולות לעזור לי להגיע לשם. מה דעתך?
בסרטים זה תמיד נראה פשוט: גבר ואישה מסתערים זה על זו בתשוקה, הבגדים יורדים והם נכנסים לתוך מיניות סוערת ומרגשת, שמסתיימת באורגזמה קולנית של שניהם. המציאות, איך נאמר, לא תמיד נראית כך, ולא כל הנשים מצליחות להגיע לאורגזמה באופן הזה או בכלל. יש הטוענים כי זה קשור למבנה הנרתיק, יש האומרים כי זה קשור לבגרות מינית, ויש כאלו המשייכים את זה לעוצמת הריגוש המיני.
מחקר שנערך ב-2018 הראה שיותר נשים מגיעות לאורגזמה במהלך חדירה כשיש גירוי מקביל של הדגדגן או ה"עינוגית" בעברית, האזור המופלא של האישה שמיועד נטו לעונג. אז מה בכל זאת ניתן לעשות? להלן מספר תנוחות שיאפשרו לך לשלב מגע סימולטני עם הדגדגן, ובכך להתקרב עוד צעד לעבר האורגזמה.

1 צפייה בגלריה
שלי ורוד
שלי ורוד
שלי ורוד
(צילום: ynet)

התנוחה הראשונה היא האישה הרוכבת: הגבר שוכב על הגב עם הפנים למעלה והאישה יושבת מעליו. ההמלצה היא להישען מעט קדימה כדי להימנע מכאב ולהגביר את העונג. מעבר לעובדה כי התנוחה הזו מאפשרת לכם להסתכל זה על זו, היא גם מאפשרת לאישה לנוע בקצב הנכון לה, תוך גירוי סימולטני עם הדגדגן. התקשורת המינית כאן ממש חשובה. לפעמים הגבר מנסה לעזור לאישה להתענג, ולכן הוא נע מתחתיה, אך זה עלול לנתק אותה מהרגע ומהמגע הדרושים לה כדי להשתחרר באמת, ולכן עדיף לתת לאישה לקבוע את הקצב כאן.
תנוחה מומלצת נוספת היא התנוחה בה שניכם יושבים. כלומר, במקום שהגבר ישכב, הוא יושב ומאפשר לאישה שמעליו לנוע איתו או לבד. גם בתנוחה הזו האישה יכולה לשלוט בקצב וליהנות מגירוי ממוקד בשני האזורים הארוגניים - הנרתיק והדגדגן.
התנוחה האחרונה נקראת CAT, שזה קיצור של Coital alignment technique. זה אולי נשמע מפואר באנגלית, אבל למעשה יש לנו כאן את התנוחה המסיונרית, רק עם טוויסט. זה אומר שבזמן שהגבר שוכב מעל האישה, עליו למקם את הגוף שלו קדימה עד שבסיס איבר מינו יהיה באזור הדגדגן. עכשיו תוכלו לנוע למעלה ולמטה, ולשמור על גירוי של פין-דגדגן תוך כדי החדירה לנרתיק.
בהצלחה!
פורסם לראשונה: 12:53, 13.03.22