בגיל 28 החליטה קטי גבעוני (30), צעירה תל-אביבית שעוסקת בשיווק דיגיטלי, להגשים חלום שהולך איתה כבר שנים. באחד משיטוטיה באינסטגרם היא נתקלה במודעה ממומנת לסדנת נשים מיוחדת, שהבטיחה לעזור לה להגיע לאורגזמה. קטי החלה להגיע למפגשים, אך מה שהיא למדה על עצמה תוך כדי המסע הזה – טלטל והפך את עולמה. היא גילתה שישנו קשר ישיר בין הטראומה המינית הקשה שעברה בילדות, לבין הניתוקים שהיא חווה עד היום במהלך כל מגע מיני, ושכדי שהיא תוכל ליהנות מהמיניות שלה, עליה ללמוד קודם כל להיות נוכחת ברגע ולהילחם בדחף האוטומטי להתנתק.
עוד ב-ynet Original: מוסד משפחתי - איך חיים עם סוכן חשאי בבית? רצח רופא השב"ס - העדות הדרמטית אחרי 25 שנה סם המוות - יותר ממכר ממורפיום, יותר קטלני מהרואין הנסיעה האחרונה של עמית איטח - מה קרה בליל התאונה? נוכל. רוצח. מיליונר - פרשת הרצח שהסעירה את ישראל וגרמניה בשנות ה-90 שורת חיפוש: "סקס ישראליות" - תעשיית הפצת תמונות עירום בטלגרם

1 צפייה בגלריה
קטי גבעוני
קטי גבעוני
קטי גבעוני. "גיליתי שהם בסקס רק כדי לספק את עצמם"
(צילום: מתוך הווידיאו)

הסדרה התיעודית "עד העונג הבא" של ynet Original שואלת שאלות כמו כיצד פגיעות מיניות משפיעות ומעצבות את ההנאה המינית שלנו? איך מחנכים היום את דור המסכים למיניות בריאה? האם קיים קשר ישיר בין פגיעה מינית להפרעת אכילה, וכיצד הוא בא לידי ביטוי? איזה "סקס אחר" זוגות ותיקים שכבר התרגלו האחד לשני יכולים לאמץ, ואיזו משמעות רוחנית מסתתרת בשפיכה הנשית?
בשישה פרקים, שכל אחד מהם עומד בפני עצמו, מעניקה "עד העונג הבא" הצצה למערכת היחסים המורכבת שכולנו מנהלות ומנהלים עם המיניות שלנו, ועושה זאת דרך שיח אותנטי, פתוח וחסר בושה על מין ומיניות, כמו שטרם נראה בישראל.

קרדיטים

בימוי ותסריט: לורי שטטמאור, תחקיר: לני שפיר, עריכת וידאו: איילת בק, צילום: עומר דאידה, צילום נוסף: שלום רופיאזן, מקליטה: דנה מימון, עורך ראשי: אבי זילברברג, עורכת משנה: דיקלה משעלי, מפיקה ראשית: גלית כהן, מנהלת הפקה: עתליה דיין, מפיקת פוסט: יעל אהרוני, מנהל טכני: עידן סטמקר, ע. עריכה: נתן שוסטרמן, רוי בלבירסקי.
תודה מיוחדת לרוני ארז על העזרה.