היי שלי, אני מאוד אוהבת את בן זוגי אבל מרגישה מרמור כי הוא לא כל כך יודע איך לענג אותי במיטה. לדעתי, זה בגלל שאין לו הרבה ניסיון עם זה. מה את מציעה לי לעשות?
לא פעם אנחנו מתאהבים ומפתחים קשר משמעותי ורגשי, אבל כשזה מגיע למיטה, משהו לא לגמרי עובד לנו מבחינה מינית. הדבר עלול לייצר תחושה של מרמור או חוסר סיפוק, והתחושה הזאת – אם היא לא מדוברת ומטופלת – עלולה להביא לתהיות בנוגע להמשך הזוגיות.
חשוב לי לציין כי לא מעט פעמים תחושה כמו חוסר סיפוק לא מתקשרת בהכרח למיניות שלנו באופן ישיר. כדי לוודא שזה אכן קשור אך ורק לסקס ביניכם, נסי לראות אם את חשה סיפוק במקומות אחרים בחייך, למשל בקריירה או בלימודים. בנוסף, מצב נפשי ירוד או לא יציב או בעיות רפואיות אחרות בהחלט עלולים להשפיע על חיי המין שלך. אלו מצבים שיכולים לפגוע בחשק ובעוררות המינית.


גם בעיות בזוגיות, כלומר תחושה של ריחוק רגשי או קושי לתקשר זה עם זו, יכולות להשפיע על חיי המין שלכם. אני מציינת זאת כי לעיתים בעיות בחיי המין משקפות בעיות או קשיים אחרים בזוגיות שחשוב לשים אליהם לב. במצבים אלו, יש לעבוד קודם על הזוגיות ורק אז ניתן לשפר את המצב המיני. אם הכול מרגיש בסדר ויציב, והבעיה היא נטו בסקס שלכם, ואז אני מציעה להתחיל, איך לא, בלדבר על זה.

איך לדבר בפתיחות על סקס עם בן הזוג?

אפשר לשפר את יחסי המין בעזרת שיחה אמיתית וכנה על הסקס שלכם. אני יודעת ששיחה כזאת יכולה להיות מאתגרת, אך תקשורת מינית טובה באמת תהפוך את הסקס שלכם לאקט מחבר, מהנה ומענג פי כמה. בשיחה הזאת חשוב לערוך תיאום ציפיות - להרבה נשים וגברים יש ציפייה שבן או בת הזוג ידעו בדיוק מה ואיך לעשות להם ואיתם במיטה, וזה יורד עד לרזולוציה של אילו אקטים יהיו חלק מהמין. כדאי לדעת שהציפיות הללו לא תמיד מציאותיות, מכיוון שגם אם יש לכם ניסיון מיני, לכל גבר או אישה יש העדפות אחרות במיטה.

1 צפייה בגלריה
שלי ורוד
שלי ורוד
שלי ורוד. אפשר לשפר את חיי המין שלכם אם רק תתחילו לדבר עליהם
(צילום: מתוך הווידיאו)

סקס טוב מבוסס על העדפות אישיות, וזה מוביל אותי לצעד הבא – חשוב שתתכונני לשיחה הזאת, לפחות ברמת הציפיות שלך, ותתקשרי את מה שאת מצפה להרגיש או את מה שבא לך שיקרה ביניכם. חשבי מה מסב לך הנאה מינית ומה יכול להביא אותך לתחושת סיפוק.
"אני מזמינה אתכם לכתוב את התסריט המיני שלכם ולהחליף רשמים. כתבו שם איך הייתם רוצים שהסקס יתחיל, מה הייתם רוצים שהוא יכלול מבחינת תנוחות והתנסויות, ואיך הייתם רוצים לגמור"
שיחה זו היא לא על "איך הוא לא מספק אותי במיטה" אלא יותר על מה היית רוצה לחוות איתו במיטה ומה מסב לך הנאה גדולה לפני, תוך כדי, ואפילו אחרי הסקס. זה נקרא "אפטר קר" (aftercare), כי תמיכה אחרי הסקס הופכת את החוויה המינית למספקת אפילו יותר. כמובן שחשוב להיות קשובים גם לצד השני, ולהבין מה חסר או מעכב אותו מלענג אותך כמו שאת רוצה, וגם מה הוא היה רוצה לחוות איתך במיטה מהצד שלו כמובן.
לסיום, כדי שגם לאחר השיחה יהיה לכם קל להבין איך כל אחד מכם מדמיין את הסקס, אני מזמינה אתכם לכתוב את התסריט המיני שלכם ולהחליף רשמים. כמו בתסריט, אתם כותבים איך הייתם רוצים שהסקס יתחיל, מה הייתם רוצים שהוא יכלול (לדוגמה, נשיקות צרפתיות, עיסויים או מין אוראלי), אילו תנוחות מועדפות עליכם, ואיך הייתם רוצים לגמור. לא להתבייש לפרט כמה שיותר, החל מעוצמת המגע ועד לאזורי המגע שהכי מענגים אתכם. אחר כך תחליפו רשמים האחד עם השנייה, תשוחחו על הדברים בלי להתבייש ותשאפו להגיע לעמק השווה.
בהצלחה!