3 צפייה בגלריה
OMG. הודעת השנה. ברור שאחזיר לו תשובה
OMG. הודעת השנה. ברור שאחזיר לו תשובה
OMG. הודעת השנה. ברור שאחזיר לו תשובה
(קרדיט: Shutterstock)

"היי מהממת, לא יכולתי להתעלם ממך"; "מה קורה מלאך?;" "משהו במבט שלך דיבר אליי". רק חסר שישאלו אותי אם אבא שלי גנן או אם נפלתי מהשמיים. אתם מבינים? אלו הן רק חלק מההודעות שאני מקבלת כל יום, אף על פי שאני אישה נשואה.
חוץ מזה, בפעם האחרונה שבדקתי, אכן ראיתי שמעודכן לי בפרופיל סטטוס "נשואה", ולמי שמתעצל לקרוא, אז מבט חטוף על אלבום התמונות שלי יחשוף לפחות עשר תמונות חתונה. עכשיו נשאלת השאלה: מדוע למרות כל המידע הזה אני ממשיכה לקבל הודעות מגברים שמנסים להתחיל איתי? אני יכולה לשער שכנראה שלאחוז קטן חוסר הפניות שלי לא מפריע, אבל האמת היא שהרבה גברים בכלל לא טורחים להסתכל בפרופיל. זוהי גם הטעות הראשונה בקורס מבוא 101: "איך להתחיל עם בחורה ברשתות החברתיות?"
מסתבר שמרבית הגברים מנסים את שיטת המצליח, ומקווים שמשהו יתפוס. כך הם מבזבזים שעות על גבי שעות בשיגורים מיותרים לנשים שבכלל נמצאות במערכת יחסים ולא פנויות להכיר. גרוע מכך, כשכבר מתמזל מזלם והם אכן שולחים הודעה למישהי פנויה, אז הם מכשילים את עצמם בכתיבת הודעות שטחיות וסתמיות שכוללות שמות חיבה למיניהם כמו, "ממי", "מתוקה", "נסיכה" וכדומה. אז זהו, שאני לא הממי, המתוקה או הנסיכה שלך. ואם אתה קורא לי ככה עוד לפני שבכלל עניתי לך, אז די צפוי שאתה קורא כך לכל אחת שנקרית בדרכך.

3 צפייה בגלריה
אפליקציית הכרויות
אפליקציית הכרויות
אפליקציית הכרויות. הדרך הכי נפוצה להכיר בימינו
(צילום: shutterstock)

גברים נכבדים: האם אי פעם עצרתם לחשוב מה יגרום לה לענות לכם? צריך להבין שמכיוון שלגשת לדבר ו"להתחיל" עם אישה באופן אישי הפך לתופעת טבע נדירה כיום, כולם ללא יוצא מן הכלל מתחילים עם נשים ברשתות החברתיות ובאפליקציות. כך נוצר מצב שאישה מקבלת עשרות הודעות מדי יום.
עכשיו נשאלת השאלה העיקרית - למי היא תענה? לכולם? ודאי שלא. גם אם נפשה חפצה בכך ותאמינו לי שלא, אין מספיק זמן פנוי ביום כדי להתכתב עם כזאת כמות של מחזרים. אל תשכחו גם את אלה ששולחים הודעות ללא מענה ומתכתבים עם עצמם עד אחרית הימים. נסיק מכך שכדי לקבל תשומת לב של בחורה שמתעניינים בה ולגרום לה להגיב, יש לנהוג במספר דרכים עיקריות:

1. בדלו את עצמכם משאר המתחרים

איך לעשות זאת? להפתיע! כלומר, להיות יצירתיים ושנונים ולכתוב הודעה פחות שגרתית. בינינו, כל מה שלא מתחיל באיזה משפט קיטשי ומחמאה על כמה שהיא יפה נחשב היום ליצירתי, כך שהמשימה אינה קשה.

2. הראו לה שאתם פונים אליה בגלל התוכן שהיא מעלה

לנשים נמאס להרגיש כאובייקט. הן מחפשות גבר איכותי שיתעניין בהן בזכות מה שהן בפנים ולא בגלל מה שנראה בחוץ. לכולם ברור שהפנייה הראשונית הגיעה בגלל המראה החיצוני, לכן חשוב להראות שאתם מחפשים גם עומק ואיכות. הראו לה שאתם מתעניינים בה בגלל דברים שסיפרה על עצמה וחלקה בפרופיל או בפוסטים שפרסמה. אם היא כתבה על עצמה שהיא אוהבת לטייל, ספרו לה שגם אתם חולקים את אותה תשוקה, וסיימו את ההודעה בשאלה שמתקשרת למידע שהיא כתבה על עצמה. מבחינה מחקרית, להודעה קצרה ועניינית שמסתיימת בשאלה יש סיכויים גבוהים יותר לזכות בתגובה.

3 צפייה בגלריה
הראה לה שאתה מתעניין בתוכן שהיא מעלה
הראה לה שאתה מתעניין בתוכן שהיא מעלה
הראה לה שאתה מתעניין בתוכן שהיא מעלה
(צילום: Shutterstock)

3. היו מודעים לזמן שליחת ההודעה והשאירו מקום לזמן תגובה

ולא, לשלוח עשרות סימני שאלה ולכתוב לה, "למה את לא עונה????", לא יגרום לה לענות לכם. עוד משהו - הימנעו מלשלוח הודעות בשעות מאוחרות. לא מדובר ב"מוקד שיחות לילה חמות" וזה גם לא מכבד, לא את הגבר ולא את האישה. שלחו הודעות בשעות סבירות וחכו לתגובה. אם היא לא עונה אז היא לא מעוניינת. פשוט. וזכרו, אין דבר פחות מושך מגבר נואש ותחנונים.

4. שמרו על פרופיל קלאסי ומכובד

תמונת הפרופיל והמידע שאתם רושמים על עצמכם מרכיבים יחד את כרטיס הביקור שלכם. זכרו שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, לכן ודאו שהתמונה שלכם מכבדת ושאין תמונות ללא חולצה במבט סליזי מכוון או תמונות ממסיבות עם בחורות למיניהן. ודאו כי מה שכתבתם על עצמכם מעביר את המסר אליו כיוונתם ומיחצן אתכם בצורה נכונה אמינה וטובה.
לסיכום, צאו מנקודת הנחה שמראה עיניים הוא אשליה ושיש הרבה מעבר. דעו מראש אילו תכונות אתם מחפשים באישה שלכם, והתרכזו באיכות ולא בכמות. כך תפסיקו לבזבז זמן ואנרגיות מיותרות בשליחת הודעות לנשים שבכלל לא מתאימות לכם ותקלו על המסע המייגע בדרך למציאת האחת שלכם.
בהצלחה!

סיון קנטי אביטן היא יועצת דייטינג ושדכנית "אחת שיודעת"