3 צפייה בגלריה
ביונסה
ביונסה
תרימי. ביונסה
(צילום: אינסטגרם)

ימים עמוסים עוברים על כוחותינו. עוד לא הספקנו להתאושש לגמרי מנס החנוכה שעשתה לנו עופרה, וכבר הגיע הסילבסטר ואיתו שלל אירועים והזדמנויות לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים – להרים. ערב השנה החדשה הוא הזדמנות מצוינת לאסוף את החברות, לצאת למסיבה ולהשאיר את כל הצרות ש-2019 הביאה איתה על רחבת הריקודים. קיבצתי כמה המלצות שיעזרו לכם לבלות כמו ביונסה ולקום למחרת כשאתם FLAWLESS.
עוד בערוץ הגאווה של ynet:

תכלס? לבלות זה הספורט החביב עליי, וכמו כל בליין או ספורטאי שמכבד את עצמו, חשוב להתחיל בהרמות קטנות עוד בבית, לחמם את הגוף ולהתניע את האווירה. אז תזמין כמה חברות, שימו מוזיקה שאתם אוהבים, תעשו דרינק ותקנחו בתמונה, רגע לפני שכל הוודג' היפה הזה מתעקם לכם. אל תתבייש לרקוד קצת כדי לחמם את השרירים, אף אחד לא מסתכל עליך.
כשזה מגיע להתלבטות האם לשתות עוד כוס, עדיף להיצמד לכלל הברזל הפשוט של חז"לנו מ"משפחת אין גבול" שאמרו: "אמרתי לך לא לערבב, פשוטה!". כי לכל שבת יש מוצאי שבת ומוטב שלא תיתן לגרגרנות שלך לשבש אותך. גם ב-BEFORE, עם החברות, זה בסדר שיש שלושה ליטר ג'ין ושני ליטר וויסקי, שפע הוא דרך חיים, רק אל תשכח שערב ארוך לפנינו, ולהקיא לעצמך בשרוול של המעיל במונית הביתה הוא לא משהו שאתה רוצה שיהיה ברקורד שלך, אפילו לא בינך לבין עצמך. ולא מאמוש, גם עופרה זה לא תירוץ.

3 צפייה בגלריה
זוג גייז מתנשק
זוג גייז מתנשק
תבלו
(צילום: Shutterstock)

והנה הגענו לשאלה המרכזית: כשצריך לבחור לאן לצאת, בעיקר באירועים שעומדים בסימן "לנצל את ההזדמנות להרים ולשמוח שהגעתי לאן שהגעתי", קופצת לי שולה נמירוביץ נמיר היישר מ"אחד העם 101" לראש, כשהיא שואלת: "לאן הגעת, מטומטמת? משום מקום, לכלום, להחנות אופניים את לא יודעת". אבל אנחנו חכמות, אז במקום לתת לשולה הקטנה לצאת החוצה ולהרוס לי את המסיבה, אני מתרכז בזה שצריך לחגוג כי הוודג' קדימה ועור הפנים לא נהיה חלק יותר.
איפה לחגוג? זו השאלה החשובה, ולכל אחד ואחת יש סטייל משלה. חלק מאמינים שאין חכם כבעל ניסיון, ומעדיפים ללכת למוכר והאהוב. לחזור למקום שמרימים בו פעם בשבועיים ולא "להסתכן" לבדוק די-ג'יי חדש מברלין. לעומת זאת, יש הטוענים שההזדמנות הטובה ביותר להכיר מקום הם בערבי שיא, ומעדיפים לציין את המועדים החשובים דווקא במקום שהם טרם בילו בו.
תכלס? למה או-או אם אפשר גם-וגם? תתחילו במוכר, תאמרו שלום לחבר'ה, תחושו את הווייב ודלגו לכם למקום החדש והמסקרן. 2020 היא בסימן שפע, שלא יגידו לכם אחרת. נזרוק לכם טיפ ונגיד שבר השפגאט יקיים את מסיבת הרחוב המסורתית שלו בסימן OPEN IT YOUR WAY עם די-ג'יי מיכל שר ודי-ג'יי שי סקלר. ליין ה-FOMO יחזור לפולי האוס בסימן "נשף השנה החדשה" עם די-ג'יי יואב ארנון, ובאינטא לאונג' בר יקיימו את אירוע ערב השנה החדשה יחד עם יומולדת 120 לאגדת הזמר הערבי, אום כלתום. ללא ספק יש מה לעשות.

3 צפייה בגלריה
שני זוגות מתנשקים
שני זוגות מתנשקים
תתחילו במקום המוכר ותמשיכו משם
(צילום: Shutterstock)

זהו, בחרתם, נסגרתם ויצאתם לדרככם. לאורך הערב אל תשכחו בין צ'ייסר לג'ין עם טוניק להכניס גם שלוק מים כדי לאוורר רגע את המערכת ולהרגיע את הצמא באמת. למי שאופטימי, כדאי גם לצאת מהבית עם כמה מסטיקים. בעזרת השם, אתם תצטרכו אותם. אם יצאתם עם זה שאמור לנשק אתכם ב-12, התמזל מזלכם. אבל אם תצטרכו לחפש את הזיווג ההגון, תמיד טוב להראות פתיחות וגם ליצור קשר עין. אל תפחדו להיות ברורים כל עוד אתם שומרים על מעט פאסון. קצת משחק מקדים לא הרג אף אחד והכי חשוב, שמרו על ראש פתוח.
אבל לא משנה מה קרה בחצות, כשהבטן רגועה, הכל רגוע. לכן את הערבים שלי אני אוהב לסיים בפחמימה. כאמור, בילוי טוב הוא אימון טוב וחשוב להחזיר לגוף אנרגיות. אני מעדיף פחמימה מטוגנת. אל תדאגו, כשמטושטשים, פחות מרגישים את הקלוריות. גם המדע מאחוריי וקובע כי אסור ללכת לישון על בטן ריקה.
והכי חשוב, קחו את הבוקר למחרת באיזי. תשימו עוד שני שעונים מעוררים ליתר ביטחון. אם אתן חכמות והצלחתן לא לקבוע כלום – זכיתן. במקרה כזה, הכי טוב להתעורר ביקיצה טבעית, להימרח במיטה כמה שעות ולזרום עם היום. גם נטפליקס זו עבודה, יש כל כך הרבה סדרות וכל כך מעט זמן.
אבל גם אם בעבודה האמיתית שלכם היו פחות סלחניים והתעקשו שתגיעי בשמונה, אל תתבאסי. קבלי בהבנה שיהיה בוקר קשוח וקחי אותו לאט. טיפ? אל תוותרו על מקלחת כשחוזרים הביתה כבר בלילה. יש לי חבר קצין שאומר, "מקלחה שווה עוד שעתיים שינה". אני מאמין לו. בכל מקרה, גם אם הבוקר קשה ועייף, לפחות יש לכם אחלה תמונות מאתמול ולעצב תמונה לאינסטגרם זו תרפיה מצוינת. אז שתו הרבה מים לאורך היום ואפשרו לעצמכם לנוח. זכרו שכנראה שאתם לא היחידים שחגגו אתמול וזקוקים למנוחה, כך שהכל ממש בסדר. עד הסופ"ש כבר תקומו חדשים, מוכנים להרמה הבאה.

שתהיה אחלה שנה!