היי שלי, האם זה נכון שיש נשים שגומרות רק מגירוי חיצוני? ואיך בכל זאת ניתן להגיע לאורגזמה בזמן החדירה?
מחקרים מראים שמרבית הנשים שהגיעו לאורגזמה, מעידות כי הן הגיעו לאורגזמה מגירוי חיצוני בדגדגן. למעשה, הדגדגן הוא האיבר הרגיש ביותר בגוףֿ האישהֿ, כי הוא נועד אך ורק להנאה.
הדגדגן בנוי משני חלקים – חלק גלוי לעין וחלק סמוי מהעין. החלק הנראה לעין של הדגדגן "מתחבא" מתחת לרקמת עור הנקראת "עורלת הדגדגן", בגלל שהוא עשיר באלפי קצוות עצבים, דבר שהופך אותו לרגיש מאוד למגע. החלק הסמוי מהעין הוא חלק פנימי הכולל שתי "רגליים", כאשר כל אחת מהן יורדת לכיוון השפתיים הפנימיות של הפות. ה"רגליים" הללו מתמלאות בדם במהלך הגירוי המיני ומוסיפות עוד אלמנט לעוררות המינית של האישה.
מבחינת התחושה, המגע באזור הדגדגן משתנה מאחת לשנייה כמו גם מידת ההנאה. בעבודה שלי בקליניקה מול נשים וזוגות, גיליתי כי לכל אחת יש את ההעדפה שלה - חלק אוהבות מגע ישיר, ממש עליו, ובעוצמה חזקה, בזמן שאחרות מעדיפות מגע רך ועדין מסביב. כלומר, בצורה מעגלית, ובעוצמה חלשה מאוד.

2 צפייה בגלריה
דגדגן
דגדגן
דגדגן. כולל חלקים סמויים מהעין
(צילום: shutterstock)

כדאי לדעת כי המגע הופך למענג יותר כאשר האישה מגורה. זה גם השלב שהדגדגן מזדקר מעט ומתנפח, ואף הופך לעוד יותר רגיש למגע. עם זאת, יש נשים שבשלב זה כלל לא רוצות מגע ישיר עם האצבעות, אך הן בהחלט יכולות ליהנות ממין אוראלי. כדי לדעת איזה סוג מגע הכי מענג אתכן, מומלץ לחקור את התחושות המיניות לבדכן או עם בן/ת הזוג שלכן. אני ממליצה להתחיל במגע עדין וישיר עם היד, לעבור לליטופים, שפשוף קל בתנועות שונות, מעגליות או שונות.
מפעם לפעם כדאי לנסות להרחיב את סוגי המגע. אפשר לשחק למשל עם זרם המים במקלחת או עם צעצועים המיועדים לעינוג של אזור זה, וכמובן שאם אתם יחד, את יכולה לבדוק מה את מרגישה תוך כדי קבלת מין אוראלי.

2 צפייה בגלריה
נסו להרחיב את סוגי המגע ולבדוק מה הכי עובד עבורכן
נסו להרחיב את סוגי המגע ולבדוק מה הכי עובד עבורכן
נסו להרחיב את סוגי המגע ולבדוק מה הכי עובד עבורכן
(צילום: shutterstock)

ההמלצה שלי: נסי להתרכז בתחושות שעולות לך בגוף בזמן קבלת המגע, ונסי לזהות את השינוי שחל ברמת האנרגיה המינית שלך. כמובן שככל שהיא עולה גבוה יותר, כך את קרובה יותר לרגע השיא.
לגבי הגעה לאורגזמה בזמן החדירה, התנוחה המומלצת היא "האישה הרוכבת". כלומר, כשהגבר נמצא בתנוחת שכיבה עם הפנים למעלה והאישה יושבת מעליו. מעבר לעובדה שאתם יכולים להסתכל זה לזו בעיניים, האישה יכולה גם לרכון קדימה תוך כדי התנודות שלה ולחוש בגירוי באזור הדגדגן. במידה וזה לא מספק, אפשר תמיד להוסיף גירוי נוסף בעזרת הידיים שלך או שלו. זאת ניתן לעשות גם בתנוחות אחרות, כמו בתנוחת "הכפיות" או ב"דוגי סטייל".
לסיום, כדאי לדעת כי יצרני הצעצועים למבוגרים זיהו את הקושי שיש לנשים לחוות אורגזמה דגדגנית תוך כדי חדירה, ולכן בשנים האחרונות יש יותר ויותר מוצרים שעוזרים לנשים להשלים את ההנאה, ביניהם טבעת רטט המיועדת ללבישה על הפין, כשבעת קיום יחסי המין, הרטט מיועד לענג את האישה בדיוק על הדגדגן.
בהצלחה!