היי שלי, קל לי יותר להגיע לאורגזמה בעזרת ויברטור, וממש בא לי להתחיל לשלב צעצועים בחיי המין שלי. רציתי לשאול איך אוכל להגיד לבן זוגי שאני מעוניינת לשלב צעצועי מין בסקס שלנו, בלי שהוא יתחיל להיעלב לי עכשיו. תודה רבה!
צעצועי המין של היום הם לא מה שהיו פעם. אם פעם צעצועים ואביזרי מין נראו יותר כמו מוצרי גומי המדמים בעיקר את צורתו של הפין, כדאי לדעת כי היום הם עשויים מחומרים בטוחים יותר, יש להם עיצובים מדהימים - והם גם משולבים בתוך עולם הטכנולוגיה. אז למה כל כך הרבה גברים מתקשים לקבל אותם?
הקושי שיש לחלק מהגברים בהקשר לצעצועי מין לרוב קשור לתפיסות לא נכונות, למשל שוויברטור מסב לבת הזוג הנאה גדולה יותר, שהוא עלול להחליף את הפין או שהוא נועד יותר להנאה אישית מזוגית. כמובן שזה גם יושב על נושא הביטחון המיני של גברים רבים, ולכן תמיד כדאי להחמיא לפרטנר שלנו על מגע מענג ועל כל דבר שהוא עושה שמעלה אצלך את הריגוש במיטה.
בנוסף, כדאי לדעת שצעצועים רק יכולים להעצים את הסקס הזוגי ולגוון את חיי המין שלכם, והם לא מיועדים רק לנשים. יש היום בשוק יותר ויותר צעצועים שמיועדים גם לגבר הסטרייט, לצד צעצועי מין זוגיים.

איך תדברי איתו על הנושא בלי שהוא ייפגע?

ההמלצה הראשונה היא להתחיל בשיחה קלילה על הנושא, ולנסות להבין מה הוא חש כלפי הרעיון. אפשר להסביר כי צעצועי מין לא מיועדים להחליף את המגע או את הביצועים של בן הזוג במיטה, אלא להוסיף להנאה המשותפת שלכם. גם חוויית הקנייה של צעצועי מין בימינו אינה מה שהייתה בעבר, וכמובן שניתן לעשות זאת דרך אתרים עם משלוח דיסקרטי עד הבית.

1 צפייה בגלריה
את לא חייבת להשתמש בו לבד. ויברטור
את לא חייבת להשתמש בו לבד. ויברטור
את לא חייבת להשתמש בו לבד. ויברטור
(צילום: shutterstock)

אני ממליצה להתחיל עם צעצוע זוגי המשלב 'סקס טק' - כלומר, ויברטור שמתממשק עם הטלפון החכם שלכם. מניסיון, גברים רבים אוהבים גאדג'טים וטכנולוגיה ויכולים מאוד להתלהב ממכשירים כאלה, וזה גם ויברטור זוגי שיוצר חוויה שונה מאוד ומגוונת במיטה. הגבר יכול ליהנות מהכוח שניתן לו כשהוא מפעיל את הוויברטור דרך האפליקציה ושולט בהנאה של האישה, תחושה שתעצים גם את הריגוש שלו.
למי שפחות טכנולוגי ורוצה להתנסות במוצר בפעם הראשונה, אני ממליצה על רוקט פוקט או על ויברטור החיפושית. הם לא רק סופר עוצמתיים מבחינת גירוי מיני, גם קל לשלב אותם תוך כדי הפעילות המינית. צעצועים אלו מיועדים לגירוי חיצוני של הפות, ובכך הם מאיימים פחות על גברים.
עוד אופציה היא לשלב ויברטורים מסוג יניקה. מדובר בוויברטורים שמדמים תחושה של מין אוראלי, ביניהם אפשר למצוא את הסטיספייר פרו 2 המפורסם. מדובר בוויברטור קל וידידותי לשימוש, שנשים רבות נשבעו כי הצליחו להגיע בעזרתו לאורגזמה, והגבר רק צריך להניח אותו על הדגדגן של האישה.
בקליניקה שלי פגשתי לא מעט גברים שפחות אוהבים להעניק מין אוראלי בעוד שבנות זוגם כן אוהבות את זה. במצבים אלו אני בהחלט ממליצה על צעצועים מסוג זה, שמאפשרים לאישה להרגיש שהיא זוכה במין אוראלי מרטיט ונעים. שווה לנסות, לא?
לסיום, חשוב לי לציין כי הצגת הרעיון של צעצועי מין במיטה, צריכה להיות קלילה עם דגש על גיוון והנאה. באופן זה אני מאמינה שיהיה קל לשכנע אותו להתנסות לפחות בצעצוע אחד איתכם במיטה.

בונוס: 5 טיפים לשמירה על הוויברטור שלך

1. לא לחפף בהטענות
לויברטור נטען יש סוללת ליתיום פנימית שאותה יש להטעין לעיתים תכופות, כאשר לפני השימוש הראשון יש להטעין את הוויברטור טעינה מלאה. אחר כך, יש לחזור ולהטעין את המכשיר מדי שלושה חודשים, גם אם הוויברטור אינו בשימוש. יחד עם זאת, לא מומלץ להשאיר את הוויברטור מחובר לכבל ההטענה ולחשמל לאורך שעות וימים. יש ויברטורים שעלולים לסבול מטעינת יתר.
2. עשרים דקות והפסקה
ויברטורים הם מוצרים אלקטרוניים קטנים עם חלקים קטנים ומנועים קטנים ורגישים, לכן יש להשתמש בהם באופן רצוף עד 20 דקות, ואז מומלץ לתת להם להתקרר קצת.
3. איך מנקות?
הדרך הכי טובה לנקות את הוויברטור שלך היא לשטוף אותו במים וסבון רגיל, ולייבש לפני האחסון.
4. לכו על ויברטור מסיליקון
אם הוויברטור שלכן עשוי מחומר נקבובי דוגמת גומי, ג'לי, סייבר סקין, דמוי סיליקון וכדומה, חשוב שתדעי כי חומרים אלה סופגים לכלוך והפרשות ואף פעם לא ניתן לנקות אותם לחלוטין, לכן יש להשתמש בקונדום, או מראש לרכוש צעצוע שעשוי מסיליקון. צעצועים מסיליקון הם אטומים, היגיינים, היפואלרגניים, נעימים למגע ועמידים ליותר זמן. במיוחד אם אתן נשים רגישות המפתחות פטריות ודלקות באופן קבוע, דאגו לא להכניס לגוף שלכן חומרי גלם שאינם מתאימים.
5. אל תחסכו בחומר סיכה
חומר סיכה חשוב לכל אקט מיני. הוא עוזר כשיש יובש מכל מיני סיבות ובמיוחד מסייע להחדיר ויברטורים. מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים, המיוצר מחומרים המתאימים ל-PH של הנרתיק ואיברי המין, לעומת כל מיני שמנים, משחות וג'לים המיועדים למטרות אחרות, ועלולים בקלות להפוך למצע לגידול חיידקים.
הטיפים מאת: דפנה קורן, הבעלים של חנות הסקס "סיסטרס"