זוגות רבים מרגישים שיום אחד הם הפכו לשלישייה: הם, בן/ת הזוג שלהם והסמארטפון, שנכנס ביניהם. הסמארטפון שלנו, שכבר מזמן הפך לאיבר נוסף בגוף שלנו, מחבל בתקשורת הזוגית, פוגע לנו באינטימיות ולעיתים אף מחרב את חיי המין. צפו בטל רומן ועדי טרם מדגימים את הסיטואציה האבסורדית שהפכה לשגרת חיינו.
(תסריט: טל רומן ועדי טרם, בימוי: צפריר שוראקי, סאונד: טל אתחדיה, טכנאי: אלי סגל, פרומטר: תהילה גולדמן, עריכת וידיאו, אפטר ואפקטים: שי שבתאי)
סקרים מראים שיותר מ-90% מהצרכנים בישראל משתמשים בסמארטפון שלהם יותר מאשר בכל מכשיר אחר, ועושים בו שימוש כמעט שמונה שעות ביום! זה המון! מחקרים גם מראים ששימוש ממושך בטלפון הנייד מול בני הזוג שלנו יוצר אצלם תחושות של בדידות, חוסר נראות וריחוק, שעלולות להוביל בהמשך לכעס, מרמור וקנאה.

1 צפייה בגלריה
טל ועדי מתוך הווידיאו
טל ועדי מתוך הווידיאו
מאמי, אפשר קצת מתשומת הלב שלך? או שאת מקדישה אותה אך ורק לטלפון שלך?
(צילום: מתוך הווידיאו)

מה עושים?

דבר ראשון, מסכימים להודות שאנחנו מכורים ושהגענו למצב שהטלפון שלנו מנהל אותנו, ובא על חשבון הזוגיות והאינטימיות שלנו. עצם המודעות והשיח על הנושא, הם כבר הצעד הראשון בשינוי. הדבר השני הוא להחליט על זמנים ומקומות בבית שבהם אתם נשארים בלי הנייד שלכם. כן כן, ממש מכבים אותו או מעבירים למצב טיסה. זאת יכולה להיות שעה מסוימת ביום שבה נשים את הנייד בצד, ונשב לשוחח האחד עם השני.
אפשר גם לקבוע שאנחנו לא מכניסים את הסמארטפון לחדר השינה בזמן שאנחנו מתייחדים זה עם זה. ואז, בשעה שאתם בלי הטלפון, תוכלו לדבר או ליהנות מקצת רומנטיקה בלי הסחות דעת. אם תתמידו בכך, תעניקו מתנה גדולה ביותר לזוגיות שלכם.
בהצלחה!