5 צפייה בגלריה
אהבה בימי קורונה
אהבה בימי קורונה
מאמי שלי, איזה מזל שעברנו את זה ביחד
(צילום: Shutterstock)

"אפשר להגיד שלמדתי כמה דברים חדשים על בת הזוג שלי במהלך הסגר. הדבר המשמעותי ביותר הוא היכולת שלה להצליח להעסיק את עצמה במהלך הסגר ובעיצומה של החל"ת שהיא נקלעה אליה. אני למזלי המשכתי לעבוד כרגיל מהבית, אבל היא? היא בשלה! שני אימונים ביום דרך הזום, שיזוף בגגות, הרצאות וקורסים אינטרנטיים. היא אפילו התנדבה מטעם העירייה כדי לוודא שבני הגיל השלישי בעיר עוברים את התקופה הזאת בשלום. סתם לצורך השוואה - קיבלתי שבוע חופש בפסח וחשבתי שאני משתגע, באמת משתגע. אם לא הפלייסטיישן, זה לא היה נגמר טוב. אני חייב להודות שבהסתכלות מהצד, זה מעורר השראה" (אלי צמח, בן 29).

5 צפייה בגלריה
אלי צמח וטל שץ
אלי צמח וטל שץ
אלי צמח וטל שץ. "אני בפלייסטיישן והיא בשלה"
(צילום: אלבום משפחתי)

"למדתי עליה שיש לה לב עצום ומכיל יותר ממה שידעתי, והמון-המון צניעות. היא התנדבה בכל מסגרת אפשרית בתקופת הקורונה: חלוקת אוכל למשפחות מעוטות יכולת, להתקשר לקשישים בודדים... היא כל הזמן היא חשבה מה היא יכולה לעשות למען אחרים. יש לי אישה מדהימה ובזכות הקורונה אני מגלה עד כמה" (שלום, בן 42).
"בזמן שאני וספיר שמרנו על הריחוק החברתי מאנשים אחרים, היינו צריכים להיות המון ביחד, רק אנחנו. החודשים האלה הראו לי עד כמה אנחנו דומים ואיך אנחנו מתמודדים עם המציאות של הקורונה ביחד. הצעתי לה בשיא התקופה הזו להתחתן. אני חושב שזה עונה על השאלה" (טל שגב, בן 36).

5 צפייה בגלריה
טל שגב
טל שגב
טל שגב. הצעת נישואין בימי קורונה
(צילום: אלבום משפחתי)

"אני למדתי על זוגתי שהיא האישה הכי פתיינית וסקסית שאני מכיר. בכללי, אני חושב שאם להיתקע, אז עם מישהי שאתה יכול לזיין, וטוב שזאת אשתך. הקורונה הביאה הרבה איסורים, הגבלות, חדשות עצובות, הפגנות וכל המשה בר סימן טוב הזה, וכל אלה מורידים לך את החשק לחיות ובטח שלקיים יחסי מין. אנחנו נשואים כבר 25 שנה, ושמחתי לגלות שגם בתקופות קשות, אנחנו עדיין מצליחים להתחרמן האחד מהשני רק מלהסתכל האחד על השני. הזמן שלנו לבד בבית עושה פלאים" (יגאל, בן 53).
"גליתי שחברה שלי היא ציירת לא רעה. את הזמן שלנו יחד היא מנצלת לקורסים שונים דרך היוטיוב על ציור והקיר של הבית שלנו מתחיל לתפוס כיוון של גלריה. אם לא יחזירו את שנינו מהחל"ת בקרוב, אני חושש שהיא תרצה אותי בתור מודל העירום שלה (גיא, בן 25).
"למדתי שזה לא משנה אם היא ישנה בלילה או לא, אם היה לה יום קל או קשה, גם אחרי יום שלם עם הבנות עדיין נשאר לה מספיק כוח כדי לרוץ 15 ק"מ ולהתאמן עוד שלוש פעמים בשבוע. שרונה, אני סוגד לך!" (תומר אסולין, בן 37).

5 צפייה בגלריה
תומר ושרון אסולין
תומר ושרון אסולין
תומר ושרונה אסולין. "שרונה, אני סוגד לך"
(צילום: אלבום משפחתי)
"לא קל לי להודות בזה, אבל הקורונה הוכיחה לי שאני עצלן שישן כל החל"ת בזמן שאשתי היא זאת עם המכנסיים בבית: פותחת סתימות, מסיידת קירות, מתקתקת את הבית בספונג'ה של שעה (ויש לנו שתי קומות!). הייתי הולך לישון בלילה וקם בצהריים למדפים חדשים בסלון ולשולחן קפה שהיא מצאה ברחוב. תמיד ידעתי שהיא תקתקנית והיפראקטיבית, אבל לא ברמה כזאת" (אמיר, בן 38).
"כשהתחתנו כולם שאלו אותי 'איך היא התחתנה איתך, היפה הזאת?', אז מסתבר שהיא לא ממש נראית טוב, היא פשוט מתוחזקת. לפני הקורנה הלו"ז שלה היה כזה: יום ראשון גבות, יום שני פדיקור-מניקור, יום שלישי פן, יום רביעי גוונים, יום חמישי שיזוף, ושישי-שבת היא פצצת-על. ככה חוזר חלילה. בתור אחד שנשוי לעיראקית, אני תומך במחאת הקוסמטיקאיות" (תמיר בוסקילה, בן 37).

5 צפייה בגלריה
תמיר ומזי בוסקילה
תמיר ומזי בוסקילה
תמיר ומזי בוסקילה. תומך במחאת הקוסמטיקאיות
(צילום: אלבום משפחתי)

"גליתי שמה שמרגיע אותה באמת זה כמה שפחות לראות אותי, ויותר לראות 'ויוה פלוס' או 'ויוה נוסטלגיה' בטלוויזיה. אבל אני סולח לה כי היא אישה מושלמת" (ציון, בן 62).
"רגע לפני הקורונה החלטנו להתארס, ומאז שהקורונה פרצה לחיינו תאריך לחתונה טרם נקבע. זה מצד אחד יתרון כי אף אחד לא רוצה להתחתן עם עשרה אנשים, ומצד שני זה בהחלט מייצר מתח מסוים שאיתו אנחנו חיים ביחד. הקורונה הביאה אותנו לשיאי אהבה ושפל, כשהכול מונח על השולחן. רגע אחד זאת הבחירה הכי טובה בעולם, ורגע אחר אני לא מזהה מי הבחורה שלידי. ובעיקר, אין לאן לברוח. אבל המסקנה הכי טובה שלי מהקורונה על זוגיות היא שאני שמח שיש לי סיבה להודות על מה שיש, ולהבין שזוגיות טובה דורשת עבודה" (יוחאי אנסבכר, בן 29).