2 צפייה בגלריה
הילה דניאל
הילה דניאל
הילה דניאל
(צילום: פזית עוז)

"תגידי, אני מוכרחה לשאול אותך", המסנג'ר צפצף והתמונה של מיה השתלטה לי על המסך. "מה יש לך עם יהונתן ג'?", היא שאלה. "לא מצלצל לי מוכר, כנראה שאנחנו סתם חברי פייסבוק". עניתי בלי לחשוב.
"אה, או-קיי. חשבתי שגם את נפלת ברשת", הקלידה.
"זה הבחור הזה שסיפרתי לך עליו. יצאנו חודשיים, הוא חיזר והשקיע, אבל אז חתך ואמר שהוא לא יודע לאן זה הולך. היום אנחנו בקשר מיני ותו לא".
הסתקרנתי וניגשתי לבדוק את השם שלו ו-הופ, קפצה לי התכתבות עם יהונתן מלפני יומיים בלבד.
"מקבלת הצעות חברות?", הוא כתב לי.
"מקבלת אבל מסרבת. קונספט שכזה", השבתי.
"אז יצאתי אידיוט?"
"לא. יצאתי שחצנית?"
"מתברר שהבחור התחיל איתי", עדכנתי את מיה. "אני כבר שולחת לך את ההתכתבות", מיהרתי לומר, ומיד עצרתי ותהיתי אם היא בכלל רוצה לקרוא. בכל זאת, לא חראם על הלב?
"כן, בטח. תשלחי", היא ביקשה.
"כמה זמן את גרושה? אני שלוש שנים", הוא כתב.
"חמש שנים כמעט", עניתי ומיהרתי להוסיף, "ותיקה".
"ובא לך להתאהב שוב?"
"מאוד".
צילמתי את המסך ושלחתי למיה. "הייתי עסוקה ולא המשכתי להתכתב. הוא ניסה שוב בערב אחרי העבודה, אבל כבר לא היה לי חשק לענות. מאסתי בהתכתבויות", הסברתי לה.
"כנראה שיש לך רדארים טובים", היא אמרה.



2 צפייה בגלריה
אישה גולשת באתר היכרויות
אישה גולשת באתר היכרויות
היי מאמי, פנויה להכיר?
(צילום: Shutterstock)

האמת? אני קוראת לזה השגחה עליונה. איבדתי עניין בבחור, אף על פי שהוא בהחלט נראה טוב, ואמר לי בדיוק את מה שאני צריכה לשמוע כדי להאמין שיש כאן גבר רציני.
"זה היה בחמישי, נכון?", מיה שאלה אותי, ואישרתי.
"שחקן. בדיוק בשעה הזו הוא התכתב גם איתי. נפגשנו בלילה".
"אני מצטערת", השבתי לה, יודעת כמה כואב זה מרגיש כשגבר שהספקת להתאהב בו מחליט שהוא לא מעונין בקשר רציני איתך, ואת נשארת איתו כי לכל הפחות, הסקס מעולה.
"אל תדאגי, זה הצחיק אותי איך שהוא יודע להגיד את מה שמשפיע עלינו", היא אמרה, אבל לא באמת האמנתי לה. זה בטח כאב ואני הייתי השליח. "זה בסדר, אנחנו רק בקטע מיני עכשיו", היא הפגינה שליטה עצמית.
רציתי להזהיר אותה שהיא נכנסת לגיהינום. הייתי שם חמש שנים מינוס פרידות זמניות, נקשרתי בעבותות והעמדתי פנים שהכל בסדר. אבל במקום זה אמרתי לה שתעשה מה שטוב לה. גם ככה כל מה שאגיד לא יעזור. אנחנו אוהבות להתנסות על הבשר, ופחות ללמוד מניסיונה של אחרת.
"כל הגברים האלה שחושבים שהם יכולים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה מעוררים בי בחילה", כתבתי לבסוף. רציתי שהיא תדע שאני בעדה. כבר מצאת מישהי שכיף לך איתה, שהאינטימיות ביניכם טובה, שהסקס משובח, מה הקטע שלך? דודו טסה כתב על זה, "בלב שלי יש חור שאי אפשר לסגור, אז אני רץ". כמה עוד נשים אתה צריך לכבוש כדי להיות מסופק?
כן, אני יודעת, כדי לנקות את המצפון הודעת לה מראש שהקשר שלכם מיני בלבד ושלא יהיו לה ציפיות, אבל על מי אתה עובד? כולם יודעים שבסוף אתה זה שתשבור לה את הלב. "רק תזהרי מהרגש", סיימתי את השיחה עם מיה. "אה, ותודיעי ליהונתן שהוא יצא אידיוט".
דושבג או לא דושבג? זו השאלה. על פניו הוא הודיע לה מראש. העסקה ברורה. היא מבינה עניין כבר, היא ילדה גדולה. אולי זו בכלל אשמתנו שאנחנו מאפשרות לקשר כזה להיות, ומעדיפות כמה רגעים של ביחד עם גבר שעושה לנו את זה, מאשר להישאר לגמרי לבד, או גרוע מזה עם חיקוי.
גברים, יכול להיות שאתם מפחדים ממחויבות, יכול להיות שאתם נבהלים מהר מדי, יכול להיות שלזוגיות יצא שם רע ולנישואים עוד יותר, אבל בצד השני יש אישה, ואני מבינה בנשים. ברוב המקרים אם תשאל אותה בגלוי, ואם היא תסכים לומר את האמת כמו שהיא, היא תגיד לך שהיא מקווה שיום יבוא ותבין שהיא האחת והיחידה עבורך.
אז עם כל הכבוד ל"אני לא רוצה מחויבות", אם קשר מיני זה באמת כל מה שאתה רוצה, תשחרר את הבחורה, קח אחריות ותיפרד. היא לא ילדה גדולה, היא בחורה מאוהבת.