5 צפייה בגלריה
זוג משיק כוסות לחיים
זוג משיק כוסות לחיים
לחיי שנה קצת פחות מגעילה
(צילום: Shutterstock)

האנושות לא ידעה שנה שנואה כזאת, או לפחות לא הדור שלנו שנושם סוף-סוף לרווחה מהעובדה שהיא פאקינג מסתיימת. כך או כך, יש לי הרגשה שגם מי שלא נוהג לחגוג את הסילבסטר כי הוא היה אנטישמי או כי תנו-לישון-באימא'שלכם, ישמח השנה להרים כוסית (או 20) לחיי שנה טובה יותר.
השנהֿ הסילבסטר אפילו נופל על יום חמישי. לכאורה, יכולנו לחגוג במסיבות עד אור הבוקר, אלא שכמו כל הדברים הטובים שקרו לנו השנה, גם החג הלועזי הזה נופל על סגר. השלישי במספר כבר, אבל מי סופר? איזה מזל שלמדנו כבר בשלהי סגר א' שהכול עניין של פרספקטיבה, ושאפשר בהחלט להרים יופי של דייטים מעולים ואינטימיים גם בלי לצאת מהבית. להלן מספר רעיונות שיהפכו את ערב השנה החדשה שלכם בסגר לקצת פחות אפרורי.

לזוג ההרפתקני: המירוץ ללנז'רי

הדייט הזה דורש קצת תכנון מראש, אבל ההשקעה משתלמת, אני מבטיחה. לפני הכול, בחרו מטמון שווה שייקח את הערב לכיוון שאליו אתם כמהים להגיע: סט לנז'רי חדש ומפתה, בקבוק יין גורמה איכותי, צעצוע מין חושני או כל מה שעולה על רוחכם.
אחרי שמצאם מקום להטמין בו את המטמון שלכם, אפשר לעבור לשלב הבא – הכנת משימות ותחנות בדרך לפרס הגדול. בסוף כל משימה תחכה למשתתף מעטפה עם רמז לקראת התחנה הבאה. תחשבו על "המירוץ למיליון", רק בבית. ברור שהכנו לכם גם מספר רעיונות למשימות: לשתות בירה עם קש, להסיר פריט לבוש מאתגר, לפתור קובייה הונגרית, להרכיב פאזל שהכנתם מראש עם תמונה מצחיקה שלכם, או לנסח שאלון שכולו פרטי טריוויה על הזוגיות שלכם. מומלץ מאוד לערב בכל תחנה צ'ייסר שיעזור לכם להגיע בזחילה לקו הסיום.

5 צפייה בגלריה
סט לאנז'רי סקסי
סט לאנז'רי סקסי
תמיד כיף לקבל מתנות, בטח כשהן סקסיות
(צילום: Shutterstock)

לזוג הדעתני: בחירות או לא להיות

במקום להעביר עוד ערב מול נטפליקס, או לשלוף משחקי קופסה כמו מונופול או קטאן, הנה משחק קטן שאתם יכולים להכין בעצמכם: הרכיבו את קואליציית 2021! קצת פחות משלושה חודשים לפני הבחירות, הנה ההזדמנות שלכם לעשות את זה טוב יותר: הכינו קלפים עם שמות חברי הכנסת הוותיקים והמצטרפים החדשים, ונסו להרכיב את הממשלה האידיאלית, וחשבו: מה תעשה הפעם אורלי לוי? מי ידפוק את הזיגזג של הרגע האחרון, מי לא יעבור את אחוז החסימה, ומי יהיה הפתעת השנה בכנסת?
אחרי שתסיימו להרכיב את הכנסת החדשה, שימו את ההימור שלכם בקפסולת זמן זמנית מאוד, ומי שההימור שלו יהיה הכי קרוב למציאות, יהיה מחויב להזמין את הצד השני לארוחת ערב כשהמסעדות יחזרו לעבוד. רק נשאלת השאלה - מה יקרה קודם? האם המסעדות ייפתחו או שתהיה לנו ממשלה חדשה ומתפקדת?

לזוג הסקסי: פנטזיות בשני פתקים

איפוק היא תכונה חשובה מאוד בחיים. התכונה הזאת הופכת למאתגרת במיוחד כשזה מגיע ליחסים אינטימיים לאורך זמן, כשזוגות רבים שחיים יחד זמן רב, נוטים לרוץ למנה העיקרית ולשכוח כמה רגש ועוצמות מתווספים כשמכניסים איפוק לספורט הזה.
אז הנה פעילות לערב שמתלהט לאיטו: חפשו Fireplace בנטפליקס – זה בעצם שומר מסך בדמות וידיאו של אח עצים רומנטי, קחו ערימה של פתקים בשני צבעים ושני עטים. אחד הצבעים יסמל את שלב הפורפליי והשני מתאים יותר ליחסים המתחממים.
על פתקי המשחק המקדים רשמו אזורים בגוף שבא לכם שיגעו בהם, שיקבלו תשומת לב מיוחדת. מומלץ לבחור באזורים שמזמן לא התעכבתם עליהם במשחק המקדים שלכם. על הפתקים של היחסים המתחממים רשמו דברים מיניים שתמיד חלמתם לנסות, אבל לא ידעתם איך לבקש. ערבבו את כל הפתקים בצנצנת, ושלפו בתורות פתקים לפי השלבים.

5 צפייה בגלריה
פנטזיה
פנטזיה
ההזדמנות שלך לבקש ממנו להגשים לך את הפנטזיה הקטנה שטרם הגשמתם
(צילום: Shutterstock)

לזוג הקולינרי: מבשלים ביחד

אין סרט רומנטי טוב שלא כולל סצנת בישול משותפת, כשברקע מוזיקת ג'אז נעימה ועל השיש ירקות חתוכים וכוסות יין. בין אם אתם שפים מדופלמים, בשלנים חובבניים או אלופי העולם בטייק אווי, בישול זוגי יכול להפוך לדייט מרים ומפתיע. נסו לתכנון ארוחה נחמדה, צאו לרכוש מצרכים (מותר לצאת מהבית לצורכי הצטיידות במזון!), תחזרו הביתה ותתחילו לבשל. בישול זוגי הוא סוג של מחול מרגש שבסופו מחכה לכם יצירה טעימה שהכנתם זה עם זו. מה גם שאם תרקדו את זה נכון, לא תגיעו למנה העיקרית בכלל, וזו הרי המטרה האמיתית שלשמה התכנסנו.

5 צפייה בגלריה
דייט רומנטי
דייט רומנטי
חכו עם המנה עיקרית, ייתכן שלא תגיעו אליה
(צילום: Shutterstock)

לזוג האסקפיסטי: קפיצה מדומיינת לחו"ל

סביר להניח שאחד הדברים שאתם הכי מקווים שיקרו ב-2021 הוא שובם של הבריחות הקטנות לטיולים בעולם. עד אז, אתם יכולים להרים די בקלות ערב שכולו מחווה ליעדים שאתם הכי רוצים להגיע אליהם. תתחילו בלונדון עם תה ועוגיות וקצת ביטלס ברקע. משם אפשר לקפוץ לברלין עם בירה קרה ונקניקיות. כדי להרגיש את ליסבון – תאכלו סרדינים, תשתו ליקר דובדבנים ותצפו במופע פאדו ביוטיוב.
במקסיקו תשתו מרגריטות ותנשנשו נאצ'וס, בתאילנד תעשו מסאז' לכל אחד, תאכלו פאד-טאי ותשתו סינגה. לכל אחד מהיעדים האהובים עליכם בעולם יש דרינק מאפיין, מזון ייחודי ואפילו מוזיקה. אתם יכולים גם להכין דרכון פיקטיבי למזכרת, ולהדביק עליו תמונות זוגיות שלכם מכל יעד ויעד.

5 צפייה בגלריה
זוג עם כובעי סומבררו
זוג עם כובעי סומבררו
אם אין חו"ל, נביא אותו לסלון
(צילום: Shutterstock)

לזוג שהתעייף מהחיים: פינוקים מעודדים

צריך להגיד את זה בצורה ברורה: לא לכולם יש כוח וחשק לערב השנה החדשה. חלקינו פשוט עייפים מדי, כנועים למצב הרוח הנמוך, שבורים נפשית בגלל הסגר, ושואפים להתחפר במיטה גם בערב הסילבסטר. הנה רעיון טוב גם עבור המדוכאים מבניכם: ראשית כל, החליפו מצעים לסט הכי נעים ויפה שלכם. הכינו נרות בחדר ובאמבטיה. תמלאו אותה במים חמים, תמזגו לעצמכם כוס של יין ממש יקר וטעים, הקדישו 15 דקות של מסאז' ארוטי זה לזו ולכו לטבול במים החמים. תצאו משם רק כשהם מתקררים. תלבשו פיג'מה חדשה ולכו לישון. מחר יהיה יום חדש, חודש חדש, ויותר מזה – מחר תתחיל שנה חדשה. וזה כבר מעודד.
נתראה ב-2021.