בואו נדבר על חשק מיני. תשאלו אדם מהו חשק מיני, והוא ידבר על עוררות מינית, או על תחושת ה"חרמנות" שמורגשת באיברי המין. בפועל, זה הרבה יותר רחב מזה. אנרגיה מינית מאפשרת לנו להרגיש אנרגטיים, יצירתיים, מושכים ומלאי חיות, ולחוות שמחה גדולה יותר ביום-יום שלנו.
(צילום: אסף חן, במאי: צפריר שוראקי, סאונד: דיאגו ליכטנשטיין, טכנאי: אלי סגל, פרומטר: שי ברזילי, עריכת תסריט: לורי שטטמאור, עריכה וידיאו, אפטר ואפקטים: שי שבתאי)
יותר חשק מיני עוזר לנו להיות יותר אקטיביים במערכת הזוגית שלנו, ליזום ולרצות יותר. ההמלצה שלנו? להתחיל להעלות את החשק והאנרגיה המינית שלכם באופן אקטיבי, והיופי הוא שתוכלו לעשות זאת בצורה פשוטה, מהנה וקצרה. כדי ללמוד זאת צפו בווידיאו המצורף.
1 צפייה בגלריה
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו. שווה לתרגל מדי יום את העלאת האנרגיה המינית שלכם
(צילום: מתוך הווידיאו)
השלב הראשון הוא רוגע ושחרור מתחים: כשאנחנו רוצים להעלות את החשק המיני, חשוב שהגוף שלנו יהיה משוחרר ורגוע עד כמה שאפשר. רוגע מאפשר לשרירים ולגוף להיפתח יותר, ובכך מאפשר לנו לחוות יותר תחושתיות ועונג בגוף. לכן, קחו לעצמכם חמש דקות של שקט מהיום שעבר עליכם. עצמו את העיניים ונשמו עמוק פנימה והחוצה. אפשר לנסות לנשום אל הבטן, כדי להרגיע עוד את מערכת העצבים.
השלב השני הוא לייצר מחשבות מעוררות: עצמו עיניים ודמיינו סיטואציה שיכולה לעורר אתכם מינית. זאת יכולה להיות סיטואציה ארוטית מהזוגיות שלכם, פנטזיה מגרה, א סצנה מספר או מסרט שאהבתם. המחשבות שלנו מייצרות תחושות בגוף ויכולות להעלות את החשק המיני.
"עצמו עיניים ודמיינו סיטואציה שיכולה לעורר אתכם מינית. זאת יכולה להיות סיטואציה ארוטית מהזוגיות שלכם, פנטזיה מגרה, א סצנה מספר או מסרט שאהבתם. המחשבות שלנו מייצרות תחושות בגוף ויכולות להעלות את החשק המיני"
השלב השלישי הוא תנועה: לאחר שהעלינו מחשבה נעימה ומעוררת, אנחנו ממשיכים להביא את העוררות והחשק המיני לכל חלקי הגוף. אחת הדרכים האפקטיביות והפשוטות ביותר לעשות זאת היא באמצעות ריקוד קצר שמשלב הוצאת קול, תנועה בכל הגוף ונשימה מודעת.
אם אתם עושים את זה ביחד, שימו שיר ששניכם אוהבים, התחילו לרקוד ולהניע את הגוף, בלי לחשוב על איך אתם נראים. תנו לגוף להוביל אתכם. הביאו משחקיות ושובבות לתנועה. הניעו גם את האגן בצורה מעגלית או קדימה ואחורה וכך גם את בית החזה. תנועה מגבירה את זרימת הדם ומסייעת להביא יותר חמצן ואנרגיה לגוף, כאשר האגן והחזה קשורים עצבית ורגשית לחשק המיני.
הוציאו קולות של "אום" או "אההה" בזמן הריקוד שלכם. הוצאת הקולות הללו מייצרת רטט שתורם לתחושת העונג והשחרור, ועוזר להתחבר לגוף שלנו טוב יותר. את כל אלו יש לעשות תוך כדי שאתם לוקחים נשימות עמוקות ומלאות, שגם מרגיעות וגם מסייעות להגברת התחושתיות והעונג.
לסיום, קחו כמה רגעים כדי להרגיש את ההבדל על הגוף שלכם. הטמיעו את התחושות במערכת. זכרו - ככל שתתרגלו יותר, כך האנרגיה והחשק שלכם יגדלו. כמובן שאתם יותר ממוזמנים להוסיף חלקים מהתרגול לתוך היום-יום שלכם ובטח שלמיניות שלכם. זה מדהים איך תרגיל כל כך פשוט מסוגל לשדרג את חיי המין בקלות.
בהצלחה!
טל רומן - מנחה, מרצה ומלווה מבוגרים בנוער בתחום היחסים האינטימיים והמיניות הבריאה. בעלת הכשרה של פסיכותרפיה גופנית עם התמחות בטראומה בשיטות האקומי ואומניתרפיה.
איתי שבו - בוגר סדנאות וקורסים לטנטרה/יוגה-טנטרה מהמובילים בעולם. מלווה אישי ותומך בגברים, מעביר סדנאות, חוקר ולומד את עולם היחסים, הטנטרה, המיניות והריפוי.