(צילום: שמוליק דודפור, בימוי: צפריר שוראקי, מפיקה: נוי חיל, עריכה, אפטר ואפקטים: שי שבתאי)

היי, אני טל רומן ואני איתי שבו, והיום בא לנו לפרגן לכם עם תרגיל שצועק "תפנקו אותי", ושיענג כל אחד ואחת מכם. תרגיל "האל והאלה" הוא תרגיל זוגי פשוט ומהנה, שיאפשר לנו להתמסר לפרטנר/ית שלנו, להעצים האחד את השני, לקחת הפסקה מהשגרה ולאפשר לעצמנו להרגיש כמו המלך או המלכה של הלילה הזה.
התרגיל מאפשר לפנק ולהתפנק יחד בדרך ששוברת את השגרה, ולגלות בצורה יצירתית ומהנה מה מעיף את הפרטנרים שלנו. את התרגיל הזה אנחנו ממליצים להכניס פעם בשבוע-שבועיים לשגרה שלכם, ולראות כמה טוב הוא עושה לתחושת החיבור, האינטימיות ולתשוקה הזוגית המעוררת שתחוו.

1 צפייה בגלריה
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו
(צילום: מתוך הווידיאו)

אז מה עושים?

אחת לשבוע-שבועיים קובעים דייט זוגי, ומחליטים שצד אחד יהיה המפנק, והצד השני ייקח על עצמו את תפקיד המתפנק. אחר כך, מגדירים את הגבולות שלכם, כל אותם דברים שממש לא בא לכם שיקרו, ואחר כך משוחחים על הדברים שכן תרצו שיקרו: כאן על הצד המתפנק לספר מה יעזור לו להרגיש כמו המלך או המלכה של הבית, איך הוא או היא הכי היו רוצים שיפנקו אותם, בזמן שהצד השני מקשיב ורושם לעצמו נקודות.
אם עולים דברים שדורשים הכנה מוקדמת כמו בישול, טיול בטבע וכדומה, כדאי לעשות את השיחה הזו מספר ימים לפני הדייט, כדי שיהיה למפנק מספיק זמן לכל הארגונים.

דוגמה לבקשת התפנקות

טל: "איתיצוק, את יום הפינוק שלי אשמח להתחיל כבר בבוקר עם ארוחת בוקר מפנקת למיטה. הייתי שמחה לביצת עין אחת, סלט כיפי עם עגבניות, אבוקדו, בצל ומעט לימון, ולחם כפרי בריא ומפנק מהמאפיה שליד הבית.
"כשאתה חוזר הביתה, אשמח להמשך הדייט המפנק בשעה שנתאם, והייתי שמחה שבמהלכו תענג אותי דרך עיסוי מפנק בעירום, תוך כדי שאני אכוון אותך ואגיד לך מה בא לי ומה עושה לי נעים. כמובן שאם משהו מזה לא מתאים לך, תגיד לי ונמצא דרך שנעימה וכיפית לשנינו. רק אומרת שאחרי העיסוי, אני אכנס להתקלח ואצטרך עזרה עם הסבון. ביום הכיף שלי אני לא רוצה להתאמץ".
איתי: "אוקיי, תקשיבי טוב-טוב. ביום חמישי אני הולך להיות המלך! ואיך אני מחכה לפינוק ממך, האישה המדהימה שלי! בדיוק כמוך, גם לי מתחשק להתחיל את הפינוק שלי על הבוקר. אני אשמח להשכמה מיוחדת – פה אני מזמין אותך להפתיע אותי, ולאחר מכן אשמח לקפה, מיץ תפוזים וקרואסון למיטה עם מוזיקה נעימה. כשאני אצא מהמקלחת אשמח לעיסוי מפנק בכל הגוף. בעצם, אולי תיקחי אותי לטבע? אני רוצה מים זורמים. יודעת מה? תפתיעי אותי".
בקיצור, תהיו יצירתיים. אפשר להתחיל בקטן ועם כל דייט כזה להתרחב. הכי חשוב שתיהנו מהפינוקים היצירתיים ותשתמשו בהם כדי להכיר עוד יותר את בן/ת הזוג שלכם.
פינוק מהנה!
טל רומן - מנחה, מרצה ומלווה מבוגרים בנוער בתחום היחסים האינטימיים והמיניות הבריאה. בעלת הכשרה של פסיכותרפיה גופנית עם התמחות בטראומה בשיטות האקומי ואומניתרפיה.
איתי שבו - בוגר סדנאות וקורסים לטנטרה/יוגה-טנטרה מהמובילים בעולם. מלווה אישי ותומך בגברים, מעביר סדנאות, חוקר ולומד את עולם היחסים, הטנטרה, המיניות והריפוי.