בחודש מרץ הקרוב תציין ישראל שנה לסגר הראשון. שנה שבה החלפנו את הדברים הכי מהנים בחיינו כמו טיולים, מסיבות והופעות ענק, במסכות מציקות, ריחוק חברתי והתחברות מלאה לזום. בשנת הקורונה האיומה הזאת, מכשירים אלקטרונים הפכו לדרך היחידה שסייעה לנו לתקשר עם הזולת, ובכך החליפו כמעט כל אינטראקציה אנושית אחרת, אלא אם אתם מחשיבים את שיחות החולין עם שאול מהמכולת.
ברוח התקופה, חודרים לשוק ויותר ויותר ויברטורים חכמים שניתן לשלוט עליהם בעזרת אפליקציות ייעודיות. זהו טרנד לא רע בכלל, בייחוד לזוגות שנאלצים להעביר את התקופה הלא פשוטה הזאת כשהם רחוקים האחד מהשנייה, לא פעם ממדינות נפרדות, ועדיין מעוניינים להרגיש קרובים זה לזו.
טרנד הוויברטורים החכמים, אף על פי שתפס תאוצה גבוהה בשנה האחרונה, אינו חדש. ראשיתו אי שם ב-2010, עם חברות כמו We-Vibe, Ohmibod, ו-Lovense שהשיקה ב-2015 את Lush, ויברטור הביצה הוורוד שלה, שהיה גם הוויברטור הראשון שהתממשק עם ה-Apple watch.
בתחילת 2020 הכריזה סטיספייר שברצונה לקחת את הטרנד הזה צעד נוסף קדימה. בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, ה-CES שנערכת מדי שנה בלאס וגאס, השיקה החברה את Satisfyer Connect - אפליקציה שמאפשרת להתחבר למכשיר, להגדיר דפוסי רטט - ולשמור אותם, ואפילו להפעיל את הצעצוע מרחוק. השנה האפליקציה של סטיספייר זכתה בשני פרסים מכובדים, כולל על התוכנה שהוכחה כעובדת ואיכותית בניגוד לאפליקציות רטט אחרות. החלטנו לדגום שני צעצועים כאלו, ולראות האם יש אמת בבאז.

דואל לאב: דרך חדשה לשמוע מוזיקה

כששואלים אותי למה אני מעדיפה להזדיין בבית שלי ולא בביתם של אחרים, אני עונה: "כדי שאוכל לשלוט במוזיקה". יותר מהמיטה הנוחה שלי (היא ממש נוחה!), ויותר מהתאורה הסקסית שמאירה את חדר השינה שלי (תאורה זה חשוב! המון גברים מחפפים בזה), חשוב לי שבזמן שאני מתענגת תתנגן ברקע מוזיקה טובה שתעיף אותי קדימה. אם מתנגן שיר שעושה לי את זה, אני מיד משתחררת. המוח מזדהה את התווים והגוף מתחיל להתנועע עם המנגינה, וכמובן שמכאן הדרך לשחרור האולטימטיבי קצרה.
יש לי בהיכון כמה וכמה פלייליסטים כאלו, פלייליסטים סקסיים למצבים אינטימיים. זה נשמע צ'יזי אבל לא אכפת לי. כל פלייליסט מכוון לסוג האווירה שבא לי להשיג באותו הרגע: אם אני במוד רומנטי, אני שמה פלייליסט עם שירים בצרפתית. קינקי? פלייליסט אפל ושובב. תמצאו שם בעיקר המנוני אייטיז כמו Sex Dwarf של סופט סל, Master and Servant של דפש מוד לצד Sex I'm a של ברלין. אבל לענג את עצמי נטו על בסיס הפלייליסטים הללו – כלומר, לנוע ולגנוח בדיוק לפי הביט של כל שיר ושיר - את זה טרם ניסיתי. ובכן, עד יום שבת האחרון.

2 צפייה בגלריה
ויברטור דואל לאב של סטיספייר
ויברטור דואל לאב של סטיספייר
ויברטור דואל לאב של סטיספייר
(צילום: באדיבות אתר היבואן הרשמי של "סטיספייר")

כשקיבלתי לידיי את הדואל-לאב לבדיקה, החלטתי לפנות לעצמי את שבת כדי להתייחד איתו ולבדוק בדיוק עם מי יש לי כאן עסק. נגנבתי מהעובדה שניתן לשלוט בוויברטור הזה בעזרת אפליקציה, ומאוד אהבתי את הרעיון שהאפליקציה של סטיספייר, ה-Satisfyer connect, מתממשקת עם חשבון הספוטיפיי שלי. אבל לא ידעתי מה מצפה לי ועד כמה החיבור הזה באמת יעבוד.
איך היה לי? טוב, לא באמת ציפיתם שארוץ הישר לחדירה, בזמן שאנחנו עוסקות כאן בכלל במשחק המקדים. והמשחק המקדים, במקרה שלנו, מתחיל באריזה: ה-Dual love מגיע בקופסת קרטון כתומה-סגולה ועליה איור חמוד של אישה. אם בעבר ויברטורים עוצבו על ידי גברים והאריזות כללו תמונות סליזיות של שחקניות פורנו, הרי שצעצועי מין בשנים האחרונות כבר מגיעים באריזות מתוקות ולא מאיימות, שמנגישות את המוצר לכל אישה.
באריזת הקרטון תמצאו קופסת פלסטיק שחורה ובתוכה הצעצוע. ה"דואל לאב" מגיע עם מטען מגנטי שנצמד לראש המכשיר ומתחבר ליציאת ה-USB של הלפטופ שלך. הוא מצריך טעינה של שעה וחצי-שעתיים, או עד שהנורה דולקת במלואה. המטען המגנטי הזה לא מתמגנט בקלות למכשיר, ותצטרכו לוודא שהוא אכן צמוד אליו.
את זמן הטעינה החלטתי לנצל כדי להוריד את האפליקציה ולערוך אמבטיה ארוכה ומרגיעה. האפליקציה של סטיספייר זמינה להורדה באפל ובאנדרואיד ומצריכה חיבור בלוטות' פעיל. ברגע שהיא מזהה את הוויברטור שלך, היא מאפשרת לך מספר פיצ'רים מעניינים, ביניהם היכולת להמיר רינגטונים או כל שיר או צליל שיש לך על המכשיר לכדי רטטים בצעצוע שלך.
בהתחלה לחצתי על הרינגטון שלי וקלטתי איך ה"דואל לאב" רוטט בדיוק לפי הקצב הגנרי של סמסונג. אחר כך החלטתי להשתעשע קצת, לחצתי על קובץ הקלטה קולית שמצאתי, בלי לדעת מה עומד מאחוריו (באפליקציה זה רשום בתור קובץ אודיו מספרי), ומצאתי עצמי רוטטת לקצב הדיבור של חברתי מיכל, שוודאי לא שיערה בנפשה שזה סוג השימוש שאעשה יום אחד עם ההודעה שלה. זה בהחלט היה קורע מצחוק אבל ביזארי, כך שהייתי חייבת לעצור את זה מיד.
ואז הגיעה גולת הכותרת שבגללה התכנסנו: ההתממשקות עם ספוטיפיי. בניגוד לאפליקציות אחרות שפחות טובות בזה (היי באמבל!), Satisfyer connect מתממשקת בקלות ובמהירות עם חשבון הספוטיפיי שלך, ומאפשרת לך לבחור כל שיר שקיים על האפליקציה, ולבחון איך הוא מרגיש בתור מקצב על הדגדגן שלך.
הבחירה המוזיקלית שלי הייתה Until the Fire של ליידיטרון, טראק נהדר של אלקטרו-פופ שיצא ב-2019 וחרשתי עליו כל היום הזה, כך שהיה זה רק הגיוני לנסות אותו גם הערב. ותקשיבו, זה עובד! אפשר להגיד שזאת צורה חדשה לשמוע מוזיקה, כשאת מתענגת ליטרלי על כל תנועה בשיר, ובייחוד על התיפוף! הנאה נוספת טמונה בפיתוי להתחיל לתקלט לעצמך שירים, ולבדוק מה עובד על הפות ומה פחות. נגיד, שירים של סופיאן סטיבנס – פחות!
ה"דואל לאב" מושתת על טכנולוגיית היניקה המפורסמת של סטיספייר, וכולל 11 מקצבי רטט ו- 11 עוצמות יניקה, כך שניתן להשתמש בו גם ללא האפליקציה ופשוט לשחק עם העוצמות הללו ידנית. הוא עשוי מסיליקון מאוד נעים ורך לשימוש, ואת יכולה להניח אותו על הדגדגן וליהנות מפעולת היניקה, או להחדיר את הקצה השני שלו לוואגינה וליהנות מהרטטים. אני אישית לא הייתי צריכה להחדיר אותו. היניקה החזקה כבר עשתה את העבודה, ועם אקורד הסיום המלודרמטי של Until The Fire, הגעתי גם אני אל האורגזמה המהוללת (דיטה פון צ'ירס).
הטוב: ויברטור ידידותי למשתמשת, אחלה אפליקציה!
הרע: קופסת הפלסטיק הזולה של סטיספייר פוגעת ביוקרתיות הצעצוע, וחבל!
הלא נורא: הטעינה המגנטית לא תמיד תופסת במדויק את הוויברטור וצריך לוודא שמתרחשת טעינה.

דאבל ג'וי: משחק מקדים יצירתי לזוג השובב

אם יש דבר שאני אוהבת, זה טכנולוגיה. זה ללא ספק הופך את החיים שלנו ליותר קלים, נגישים, והכי חשוב: מעניינים. זכינו לחיות בתקופה מרהיבה מבחינת נגישות טכנולוגית, וכמעט כל תחום זוכה לשדרוגים מרשימים, ואחרי המקררים, הרמקולים והשעונים החכמים, רק טבעי שהחידושים יתקדמו גם לעולם צעצועי המין העצום.
"דאבל ג'וי" של חברת סטיספייר הוא החבר החדש במועדון היוקרתי של צעצועי המין החכמים, והוא מבטיח לגעת (חה!) כמעט בכל תחום אפשרי של התאמה אישית. הוא מבטיח שליטה מלאה בשני מנועי רטט עוצמתיים, חיבור לבלוטות' שמאפשר הפעלת תוכניות מוגדרות מראש - ויצירת תוכניות חדשות כאוות נפשכן, בעזרת אפליקציה ייעודית ומעוצבת היטב.
מעבר להיותו גאדג'ט אישי מסקרן, ה"דאבל ג'וי" מאפשר גם חיבור מרחוק לפרטנר שיוכל לשלוט באפליקציה ובמכשיר באופן מלא - לשנות את הרטט, המוזיקה והעוצמה. אם לא מדובר במספיק אפשרויות עבורכן, אספר שאפשר אפילו להתחבר לשוק של תוספים ותוכניות של מפתחים חיצוניים, שמלא בכל כך הרבה פיתוחים עד שניתן לרגע לשכוח שמדובר בצעצוע מין ותו לא.

2 צפייה בגלריה
ויברטור דאבל ג'וי של סטיספייר
ויברטור דאבל ג'וי של סטיספייר
ויברטור דאבל ג'וי של סטיספייר
(צילום: באדיבות אתר היבואן הרשמי של "סטיספייר")

פייר? החשש המיידי שלי מהצעצוע לא עסק בשימוש אלא דווקא במידת הפרטיות. כחובבת טכנולוגיה תהיתי - איך עובד עניין אבטחת המידע? האם חיי המין שלי נועדו להפוך להיות עוד פריט כופר דיגיטלי אפשרי? האם האקרים מרושעים מהמאפיה האלבנית יוכלו להשתלט על האורגזמות שלי מרחוק?
די מהר נרגעתי, כי גיליתי שרוב אפשרויות השימוש לא מחייבות הרשמה או הכנסת פרטים אישיים, כך שהעדפות הרטט או המוזיקה האהובה עליכם לאורגזמות עוצמתיות יישארו סודיות. בכלל, הופתעתי לגלות שהכול במכשיר הזה מנסה לשדר ידידותיות ובטיחותיות מקסימלית.
השימוש במכשיר עצמו יכול להתבצע באופן עצמאי – על ידי אוננות פריסטייל בעזרת הרטט החיצוני שמתיישב על הדגדגן, או הפנימי שחודר אל הנרתיק, או בחיבור לאפליקציה שמאפשרת שליטה ומגוון פעולות. הבעיה האישית שלי הייתה היא עם חיבור הבלוטות', מאחר ובחצי שעה של שימוש נתקלתי בארבע נפילות של חיבור הבלוטות', דבר שלא קורה לי עם מכשירים חכמים אחרים. עם זאת, ברגע שמצליחים לבסס חיבור יציב, המסיבה מתחילה - ומדובר בצעצוע ורסטילי ועם פוטנציאל לאינספור שימושים עצמאיים וזוגיים.
בשל הצורה דמויות הפרסה של ה"דאבל ג'וי", הוא מאפשר גם שימוש וגינלי/דגדגני, אך פה לא נגמרות האפשרויות - הגודל הקומפקטי מאפשר גם חדירה אנאלית רוטטת במיוחד, הלבשה על האשכים או אזור החיץ הגברי, או כל אזור ארוגני החביב עליכם. הרטט חזק אך לא עוצמתי מדי, וככזה הוא אומנם מתקשה בהבאה מהירה לאורגזמה בהשוואה לצעצועי מין אחרים, אך הוא יופי של עזר לחיי המין הזוגיים שלכם - בייחוד כי הוא הופך את המשחק המקדים להרבה יותר יצירתי ומגוון.
האפליקציה מאפשרת לפרטנר לשלוט באופן מוחלט ברטט ולהפוך אתכם לקורבן חסר ישע (בצורה לוהטת, כמובן!), והפונקציה המהנה ביותר היא החיבור למוזיקה - מה שאיפשר לי ולבן הזוג לבדוק שלל ז'אנרים ולבחון איך המכשיר מגיב אליהם - ובכן, מדובר במכונת קצב רוטטת במיוחד, שמשתלבת מעולה עם כל שיר שתבחרו, עם העדפה חדה לכיוון תופים ובאסים עוצמתיים!
לסיכום, התרשמתי מה"דאבל ג'וי" בעיקר כי הוא כיפי - הוא מאפשר לכם לחקור אופציות הנאה חדשות, עם מבחר של תוכניות רטט ותגובתיות מרשימה של המכשיר. הוא מושלם לשימוש זוגי, אך יאפשר גם לא מעט הנאה למשתמשת היחידה - בתנאי שמדובר בכזאת שחובבת טכנולוגיה ואפליקציות חכמות. הבעיה העיקרית עם המכשיר הייתה חיבור הבלוטות' הבעייתי שלו, אך ברגע שמצליחים להתגבר עליו - מדובר בצעצוע חכם, מהנה ועם המון אופציות התאמה וגיוון, שאידיאלי לזוגות השובבים שרוצים להוסיף עוד אלמנט של הנאה למין שלהם (מרים בולד).
הטוב: צעצוע זוגי מושלם שהופך את המשחק המקדים ליצירתי מתמיד.
הרע: חיבור הבלוטות' לא תמיד יציב.
הלא נורא: הרטט עוצמתי אבל לא מדי.