(צילום: אורי דוידוביץ', עריכת וידיאו ואפטר: שי שבתאי)

1. הדרגתיות ולקיחה איטית של הזמן

המיניות הנשית לוקחת זמן ודורשת מגע הדרגתי. רק אחרי שהענקת כמה שיותר מגע לאזורי הפריפריה של הגוף - לידיים, לרגליים, לראש ולצוואר, תוכל להתחיל לענג את איבר המין. אבל קודם כל - הפריפריה. זה יכול להיות ליטופים או ממש מסאג' עם שמן.

2. לשחק עם השפתיים

בניגוד למה שהרבה גברים חושבים, אין צורך לגעת בדגדגן החיצוני ומיד לחדור - בין אם בעזרת האצבע או איבר המין. מומלץ להתחיל קודם כל במגע נעים מסביב. לדוגמה, נשיקות בבטן התחתונה ובירכיים הפנימיות.
אבל כשאתה כבר מגיע לאיבר המין, כדאי להקדיש זמן עינוג לאזור השפתיים החיצוניות והפנימיות. אלו הם מקומות שלא מקבלים מספיק תשומת לב וחבל, כי הם מלאים בכלי דם ויכולים להיות מענגים במיוחד. אנחנו ממליצים להתחיל בעיסוי שכולל נתינת מגע ארוך ומלטף לכל שפה בנפרד. אפשר עם שמן קוקוס או עם שמן שקדים למשל. אחרי מספר דקות של עיסוי בכל צד, תוכל לראות איך השפתיים שלה הופכות לרפויות ומעונגות.

3. נקודות לחיצה

יש מספר נקודות לחיצה באזור האגן אשר משפיעות על העונג ומשחררות אנרגיה תקועה. לעיתים לחיצה קלה באזור הצד של השפתיים, ממש בין החיבור של הרגל ליוני (הפות של האישה), יכולה לפתוח שער לעונג חזק. חפש את השקע שנמצא שם ולחץ בעדינות. נקודות עונג נוספות נמצאות באזור שבין היוני לפי הטבעת.
באשר לדגדגן – אנו ממליצים להתייחס אליו כאל אישיות בפני עצמה. שחק מסביבו, חשוף את כולו, לקק, לטף, לחץ בעדינות, פשוט תחקור את הדגדגן כאילו היה עולם שלם לכל דבר ועניין, ונסה לבחון את מידת הרגישות באזור - יש כאלו שנורא רגישות שם וצריך לגשת בעדינות אל הדגדגן שלהן. המלצה נוספת היא שבעת גירוי הדגדגן החיצוני, תיגע באזור נוסף באיבר המין שלה. כך ניתן ללמד את המוח לעשות קישור עצבי בין שני המקומות, ולהעביר עוררות גם לאזורים שלרוב קשה יותר לעורר.

1 צפייה בגלריה
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו
(צילום: מתוך הווידיאו)

4. בקש רשות

לפני שאתה רוצה לחדור - תבדוק איתה! גם אם זאת רק אצבע. זה יכול להיות בשאלה או בתנועה מוסכמת של הגוף או העיניים. האישור ממנה לכניסה למקדש שלה יפתח עולם של ביטחון מולך, ויעורר את העונג של שניכם.

5. מגע בתוך איבר המין

אם תרצה להגיע לחדירה, יש טריק נחמד ומטריף: תוכל להניח יד אחת או לשון על אזור הדגדגן החיצוני, תוך כדי שאתה מניח אצבע נוספת על פתח הנרתיק ובהמשך בתוך הנרתיק.
אם אתה חודר אליה עם האצבע שלך, תוכל לחקור המון נקודת עונג שאיבר המין שלך לא תמיד מגיע אליהן, כמו אזור הג'י המחוספס ואזור היוני התחתון.

6. נשימה ומבט

הזכר לה לנשום לאורך כל המגע שלך ולהתרכז באזור שאתה מענג כרגע. הנשימה תעזור לה להיות בנוכחות מלאה יותר בגוף ובהקשבה לאזורי העונג.
דבר אחרון: בזמן המגע באיבר המין שלה, לא לשכוח מדי פעם לחזור אל מבט העיניים ולתשומת הלב אליה, ולא רק לאיברים שלה. אפשר לעשות זאת דרך ליטופים, נשיקות, תקשורת ומילים יפות.
אם תתרכז רק במגע ובטכניקה, ולא מספיק בנוכחות ובתשומת הלב אליה, היא עלולה להרגיש שאתה לא מספיק איתה, דבר שיפגע בתחושת האינטימיות ובביטחון שלה איתך. בבקשה היה שם איתה, בכל הווייתך.
בהצלחה!
טל רומן - מנחה, מרצה ומלווה מבוגרים בנוער בתחום היחסים האינטימיים והמיניות הבריאה. בעלת הכשרה של פסיכותרפיה גופנית עם התמחות בטראומה בשיטות האקומי ואומניתרפיה.
איתי שבו - בוגר סדנאות וקורסים לטנטרה/יוגה-טנטרה מהמובילים בעולם. מלווה אישי ותומך בגברים, מעביר סדנאות, חוקר ולומד את עולם היחסים, הטנטרה, המיניות והריפוי.