3 צפייה בגלריה
ויברטור
ויברטור
הכלב של טרייסי
(צילום: באדיבות "סיסטרס")


הדבר הראשון שאת מגלה כשאת מחפשת בגוגל מידע על Tracy's dog, הוא את כמות הביקורות המשתפכות שנכתבו על המוצר הזה, ביקורות שלא משתמעות לשתי פנים, ומצליחות לשכנע גם את הסקפטית בנשים לנסות אותו.
"הרגע פגשתי את אלוהים!", "רעדתי במשך חמש דקות ולא הצלחתי לזוז מהמיטה – גם כשניסיתי", "בהיתי בתקרה רועדת אחרי אורגזמה חזקה, וניסיתי לתהות באיזו שנה אני. איבדתי לגמרי תחושת זמן ומקום", "השמועות נכונות. אני לא אצטרך גבר יותר בחיים שלי" – הן רק חלק קטן ממאות הביקורות שנמצאות ברשת על המוצר הזה.
Tracy's dog הוא ויברטור כל כך אהוד עד שזכה להיכנס ב-2019 לרשימת "אביזרי המין הפופולריים ביותר" ב"אמזון", עם דירוג של 4.5 כוכבים מתוך 5, ומקום ראשון ברשימת ה"וויברטורים הדגדגניים" של האתר. לאחרונה ערך הצעצוע עלייה רשמית לישראל, ונחת גם אצלנו בחנות הסקס הידידותית "סיסטרס" - הזדמנות טובה עבורי לבדוק האם יש דברים בגו, והאם ההייפ הרשתי הגדול מוצדק (ספוילר: בהחלט!).
3 צפייה בגלריה
ויברטור
ויברטור
האמינו להייפ
(צילום: באדיבות "סיסטרס")

Tracy's dog הוא ויברטור מסוג יונק שמיועד גם לשימוש דגדגני וגם לחדירה וגינלית סימולטנית. הוא מגיע באריזה שחורה ומהודרת, ובתוכה נרתיק סאטן סגול וקומפקטי. הוויברטור הזה עשוי מ-100% סיליקון היפואלרגני, הוא עמיד לשימוש ורחצה במים ונטען ע"י כבל USB שאותו מחברות למחשב.
עליי לציין כי הסיליקון האיכותי שלו מאוד נעים למגע, וכך גם הצורה שלו – אותה זרוע וגינלית בנויה בצורה שלא מצריכה שימון רציני מדי כדי שניתן יהיה להחדירה בקלות פנימה, רק חשוב שתפעילי את הזרוע הווגינלית – על עשר המהירויות שלה – רק אחרי שהיא בתוכך.
היצרן מבטיח כי טעינה של שעתיים לפני השימוש תאפשר שימוש רציף של עד 60 דקות במכשיר – אבל האמינו לי שלא תזדקקו ליותר מעשר דקות איתו כי הצעצוע הזה הוא באמת הביג-דיל, ומצדיק כל ביקורת משתפכת שנכתבה עליו. אני הגעתי איתו לאורגזמה חזקה מאוד תוך דקות ספורות בלבד, ולא הזדקקתי למהירות החזקה ביותר כדי להגיע לשם. אומנם לא ראיתי את אלוהים וכבר חוויתי אורגזמות חזקות יותר בחיי, אבל אינני מתלוננת כלל! הצעצוע הזה בהחלט הולך להפוך לאחד המועדפים עליי, ולאחד הטובים שניסיתי.
369 שקלים, להשיג ב"סיסטרס".

לשון ליקוק יוקרתית

יצרנית אביזרי המין הוותיקה, Seven Creations, השיקה את Flickerphoria – מכשיר ליקוק שעשוי מסיליקון רפואי המשולב ב-ABS, ומגיע בצורת ביצה שטוחה עם מראה. את האביזר יש להטעין כשלוש שעות לפני השימוש הראשון ולנקות אותו במים וסבון או בעזרת ספריי ניקוי המיועד לצעצועי מין.
מאחר שה-Flickerphoria הוא אביזר מין המיועד לגירוי דגדגני בלבד, הוא מתאים גם למתחילות או לכאלו שהתנסו כבר עם רוקט-פוקט ומעוניינות להרחיב את מנעד העונג לאביזרי מין נוספים.

3 צפייה בגלריה
ויברטור
ויברטור
7 מצבי ליקוק. פליקרפוריה
(צילום: באדיבות "אהבה ותשוקה")

יש לו שבעה מצבי ליקוק שונים ועוצמתם חזקה מאוד. החיסרון היחיד של המוצר מבחינתי הוא שהחלק הרוטט, אותו גלגל שמדמה לשון, מחוספס מדי למגע, ולטעמי עלול אפילו להכאיב לנשים רגישות מדי – אז חשוב שתקחו זאת בחשבון. כמובן שמומלץ לשמן היטב את המוצר לפני השימוש בעזרת חומר סיכה על בסיס מים, כדי לאפשר לו מגע מחובר יותר עם הגוף שלך.
330 שקלים, להשיג ב- Love2All