היום נדבר על החשיבות של משחקי תפקידים לזוגיות. משחק תפקידים מאפשר לזוגות לחקור ממדים חדשים של אינטימיות, לעורר את היצירתיות ולהעמיק את הקשר מבחינה רגשית ומינית. הוא מעודד אותנו לחקור את ההעדפות והפנטזיות המיניות שלנו, ולהבין טוב יותר את הצרכים שלנו ושל הצד השני בקשר. הוא מוסיף תחושה של הרפתקנות ושובבות, ושובר דפוסי שגרה ושעמום. צפו בהדרכה של טל רומן ואיתי שבו בנוגע למשחקי תפקידים במיטה.
(צילום: אסף חן, במאי: צפריר שוראקי, סאונד: דיאגו ליכטנשטיין, טכנאי: אלי סגל, פרומטר: שי ברזילי, עריכת תסריט: לורי שטטמאור, עריכה וידיאו, אפטר ואפקטים: שי שבתאי)
משחק תפקידים מעודד יצירתיות ודמיון ומכניס אנרגיה חדשה אל המערכת, מאחר שכל אחד יכול ליצור סיפור משלו ולחקור את הרצונות העמוקים והכמוסים ביותר, במסגרת בטוחה ומאפשרת.

איך מתחילים לשחק?

הכנו לכם הפעם שלוש דוגמאות לתרחישים של משחקי תפקידים.
1. גיבורי על
יש לכם כאן הזדמנות להיות גיבור העל האהוב עליכם ולהביא אותו למיטה. אשת החתול מפתה את ספיידרמן, הענק הירוק בקרב נגד וונדרוומן, מה תרצו להיות הלילה? התארגנו מבעוד מועד על תחפושת של גיבור העל המועדף עליכם והתחילו לשחק.
2. 50 גוונים של ספרות ארוטית
נשים רבות מתחרמנות מספרות ארוטית שמגרה את הדמיון ומאפשרת להן לפנטז. ההמלצה שלנו? תזמיני אותו לקרוא ביחד איתך פרק או סצנה שממש עושים לך את זה, ואז תמחיזו אותן יחד בחדר המיטות שלכם! ואם אין לך משהו בשלוף, יש היום באינטרנט המון אתרים של ספרות ארוטית שתוכלו לשאוב מהם השראה.
"נשים רבות מתחרמנות מספרות ארוטית שמגרה את הדמיון ומאפשרת להן לפנטז. ההמלצה שלנו? תזמיני אותו לקרוא יחד איתך פרק או סצנה שממש עושים לך את זה, ואז תמחיזו אותן יחד בחדר המיטות"
3. מה הבוט יגיד?
אתם יכולים להיעזר גם ב-ChatGPT, אחד הטרנדים הכי כיפים ברשת לאחרונה. מדובר בתוכנת מחשב מבוססת בינה מלאכותית, שפותחה על ידי חברת OpenAI והושקה בסוף נובמבר 2022.
ChatGPT הוא למעשה מודל המשתייך לקטגוריית הבינה המלאכותית היוצרת. מדובר באלגוריתמים מבוססי למידת מכונה, שמסוגלים ליצור תוכן כמו טקסטים, תמונות ומוזיקה, וכן – גם להציע לכם רעיונות יצירתיים למיטה, אף על פי שמדובר במודל שמרן מאוד, שלא בטוח שיזרום עם כל ההצעות שלכם. כשביקשנו ממנו רעיונות למשחקי תפקידים, הוא דווקא זרם. לא תאמינו כמה רעיונות חדשים קיבלתי כשכתבתי בעברית: "רעיונות למשחקי תפקידים", החל ממשחק ה"רופא-חולה" שכולנו גדלנו עליו ועד למשחק תפקידים היסטורי, שבו ChatGPT הציע שתלכו על תקופה שתמיד הלהיבה אתכם בהיסטוריה ותנסו לגלם סצנה מתוכה, אבל בצורה סקסית ומצחיקה.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה של זוג ארוטי עם אזיקים
אילוסטרציה של זוג ארוטי עם אזיקים
משחק תפקידים של סצנת מעצר
(צילום: Shutterstock)
4. בחזרה לבייסיק
אין ספק שמה שהכי כיף בעיניינו זה דווקא לחזור לתסריטי הפורנו הישנים והמשעשעים של פעם. דמייני את השכן שמגיע לבקש כוס חלב: דפיקה בדלת, את פותחת ומולך השכן מהדירה ממול. הוא עומד עם כוס ריקה ללא חולצה ושואל בנימוס ובמבוכה האם אפשר לקבל כוס חלב. את עומדת מולו עם כותנת לילה, כי בדיוק התכוונת להיכנס למיטה, ומזמינה אותו להיכנס פנימה. את פותחת את המקרר ומתכופפת לחפש במדף התחתון האם נשאר חלב, בעודך חושפת ישבן ללא תחתונים.
או - הרופאה והמטופל, שהוא תרחיש משחק תפקידים קלאסי שאפילו Chat GPT הציע! אחד מבני הזוג מגלם רופא או אחות בעוד השני לוקח על עצמו את תפקיד המטופל. זה מאפשר לחקור נושאים של אמון, פגיעות וטיפול. בני זוג יכולים להתמכר לבדיקות חושניות, ליצור אווירה של חקר חושני ואינטימיות.
עוד רעיונות: החייל שחוזר משירות ארוך מלא בחרמנות, שרברב שמגיע לבדוק את הצנרת בבית שלך, שוטרת שמופיעה במפתיע כי דיווחו לה על רעש שמגיע מהבית שלך, כבאי שהגיע לכבות שריפה ועוד ועוד כיד הדמיון.
זכרו, תקשורת, הסכמה וכבוד הם המפתח כשמדובר במשחק תפקידים. זה חיוני לקבוע גבולות לפני המשחק ולשחק בתוך הקווים המנחים שהצבתם לעצמכם.
תבלו!
טל רומן - מנחה, מרצה ומלווה מבוגרים בנוער בתחום היחסים האינטימיים והמיניות הבריאה. בעלת הכשרה של פסיכותרפיה גופנית עם התמחות בטראומה בשיטות האקומי ואומניתרפיה.
איתי שבו - בוגר סדנאות וקורסים לטנטרה/יוגה-טנטרה מהמובילים בעולם. מלווה אישי ותומך בגברים, מעביר סדנאות, חוקר ולומד את עולם היחסים, הטנטרה, המיניות והריפוי.