סוד סודי בהחלט: ביצת רטט אינטימית ונהדרת

sweet mango של "טוי בוקס" היא ביצה רוטטת, בצורה של פרי המנגו. היא חמודה ומתוקה ויש לה מראה מזמין של שעשוע. כבר אהבתי. אם להיות כנה, נורא רציתי לנסות איתה עם פרטנר, כי היא נראית מושלמת בשביל זה, אך לצערי לא הזדמן לי, אז ניסיתי אותה לבד.
הביצה מגיעה עם שלט בצורת טבעת שהוא נוח ממש, פיצ'ר שמאפשר להפעיל אותה מבחוץ, כך שבשימוש עם פרטנר, אלמנט ההפתעה וחוסר השליטה יכול מאוד להדליק. הביצה הזאת ממש פשוטה וחכמה להפעלה. יש לה חוט שמאפשר לשלוף אותה בקלות מהנרתיק או למשוך 'פנימה החוצה' ולשחק קצת עם הביצה מבפנים, ובבסיסה יש פתח להטענה וכפתור הדלקה.
לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה מדליקה את המכשיר, ולחיצה קצרה נוספת משנה את מקצב הרטט, כך שמי שאוחז בה יכול לשלוט עליה. אבל מה קורה אם היא כבר בפנים? לא צריך לדאוג. בשביל זה יש את השלט-טבעת! על הטבעת ישנו כפתור לשינוי המהירויות וגם לעצירה, אך לא ניתן בעזרתו להדליק את המנגו. צריך להפעיל לפני ורק אז להתחיל לשחק.

9 צפייה בגלריה
ביצה טוי בוקס
ביצה טוי בוקס
Sweet Mango. אידיאלית למתחילות ולזוגות שובבים
(צילום: באדיבות "טוי בוקס")

החלטתי לנסות את sweet mango במקלחת. הוא עמיד במים ויש לו מנוע שקט ממש שמאפשר לחקור את הגוף עם הצעצוע בדיסקרטיות, שזה נהדר. הפעלתי והחדרתי את המנגו המתוק לנרתיק, ולחצתי על הכפתור של הרטט, והפסקתי, ושיניתי, ושוב שיניתי, בזמן שעמדתי מתחת למים הזורמים.
העברתי אותו מהנרתיק לפטמה ולבסוף לישבן, והוא פשוט נהדר לגירוי האזורים האינטימיים והעצביים. זה לא צעצוע שאני אגיע ממנו לאורגזמה לבד, אבל הוא נחמד לשעשוע ולהוספת עניין גם לבד וגם עם פרטנר, והעלאת העניין והגירוי.
הצעצוע הזה נהדר גם כתוספת לעוד צעצוע. אני נהניתי להכניס אותו אליי ולהפעיל אותו בזמן שימוש בוויברטור מסוג יונק, או להעביר אותו על הפטמות בזמן שימוש בצעצועים אחרים.
לסיכום, אחלה תוספת לחדר המיטות, גם לשימוש עצמי וגם זוגי. אני לא יכולה כבר לחכות לנסות אותו עם עוד מישהו, בבית, במקלחת, ומחוצה לו. פשוט צעצוע שעושה חשק לשחק ולהשתעשע (יובל לוי).
רמה: מתחילות וגם לזוגות סקרנים | עוצמה: חלשה | מגוון: 5 מהירויות ו-10 מקצבי רטט | עיצוב: נוח, אלגנטי וקל לאחיזה | מידת רעש: שקט ודיסקרטי | מחיר: 229 ₪ | איפה קונות? "סקסי שופ", תל אביב

יונק מנשק, מרפרף ואורגזמי במיוחד

אחרי המהפכה שעשתה עם ה"פרו 2", חברת "סטיספייר" השיקה ויברטור שמצליח, לא תאמינו, להתעלות על פיצ'ר "ההגמרה" המהיר של הצעצוע הקלאסי, ולהראות לנו שתמיד אפשר לעוף עוד יותר גבוה.
חברת "סטיספייר" כבר מנסה הרבה שנים להתעלות על ההצלחה של ה"פרו 2", עם כל מיני דגמי המשך שהיו אמורים לשפר את פיצ'ר היניקה המפורסם, אך לטעמי האישי כשלו בכך. כל הזמן תהיתי למה לנסות לשפר משהו שמראש עובד בצורה מושלמת? ואז הגיע Curvy Trinity 3 והוכיח שכשזה מגיע לאורגזמות, נשים יכולות להמשיך עוד ועוד, ולהגיע לשיא חדש של הנאה.

9 צפייה בגלריה
curvy trinity 3
curvy trinity 3
curvy trinity 3. מצטיין בגזרת היונקים
(צילום: באדיבות "סטיספייר")

Curvy Trinity 3 הוא לא רק יונק מצוין, הוא גם מעוצב באופן אלגנטי וחלקלק, שמזכיר ידית מעוקלת של דוש מקלחת עדין או מסרק קטן בצבע אפור פיל. הוא מבוסס על טכנולוגיית היניקה המפורסמת של "סטיספייר" שנקראת Air-Pulse, רק שהפעם היא לא רק יונקת, היא גם מייצרת תחושת רפרוף מענגת נורא, שכמו עוברת על הדגדגן שלך, מנשקת אותו, מרפרפת עליו ומרטיטה שם את הכול. ניסיתי אותו כמה פעמים והוא בקלות הפך לוויברטור המועדף עליי כרגע.
"הוא מבוסס על טכנולוגיית היניקה המפורסמת, רק שהפעם היא לא רק יונקת, היא גם מייצרת תחושת רפרוף מענגת נורא, שכמו עוברת על הדגדגן שלך, מנשקת אותו, מרפרפת עליו ומרטיטה שם את הכול. ניסיתי אותו כמה פעמים והוא בקלות הפך לוויברטור המועדף עליי כרגע"
קל ונוח מאוד לאחוז בו, הוא עשוי מסיליקון שנעים מאוד למגע, ומאפשר בחירה בין 11 עוצמות שאיבה ממוקדות וחזקות ו-12 תוכניות רטטים. היה לי קל מאוד לשחק בין התוכניות השונות עד שהגעתי בדיוק לסוג הרטט שהכי התחשק לי להרגיש באותו הרגע. ל- Curvy Trinity 3 יש גם זרוע חיצונית שתפקידה לענג את אזור ה-G, אבל דווקא היא פחות מספקת את הסחורה מבחינתי. היא עבה ומצריכה שימון בחומר סיכה לפני ההחדרה, יש לה רטט חזק אבל אישית, פחות התלהבתי. השימוש של היניקה מספיק חזק ואיכותי כדי שבהחלט אפשר להישאר איתו, בלי להזדקק לחלק נוסף.
כמו רוב המוצרים של "סטיספייר", גם ה-Curvy Trinity 3 מאפשר משחק במקלחת, ומגיע עם כבל USB מגנטי. לא התנסיתי בו במקלחת, אז קשה לי להגיד עד כמה הוא עומד במשימה. לסיכום, צעצוע שהוא הנאה צרופה. כל הכבוד לגרמנים (לורי שטטמאור).
רמה: מתחילות ומנוסות כאחת | עוצמה: חזקה | מגוון: 11 עוצמות שאיבה ו-12 תוכניות רטטים | עיצוב: יפהפה. חלקלק ואלגנטי ונוח לאחיזה | מידת רעש: שקט | מחיר: 249 ₪ | איפה קונות? "סטיספייר, היבואן הרשמי"

היונק הכי יפה שראיתי

העטיפה המסקרנת והאלגנטית של Angel Eyes מבית "טוי בוקס" מרמזת שיש בתוכו צעצוע שנראה כמו קונכייה, אבל עד שלא פתחתי את הקופסה, לא היה לי מושג כמה יפה הצעצוע הזה! מדובר באחד הוויברטורים המעוצבים ביותר שיצא לי להתנסות איתם. קונכייה סגולה ומהפנטת עם קישוט מוזהב במרכזה, שעשויה מסיליקון נעים מאוד למגע, ומותאמת בדיוק לכף היד שלי.
בשלב זה התמלאתי חששות – ומה אם הצעצוע היפהפה הזה ייכשל במבחן התוצאה? הרבה פעמים צעצועים שמצטיינים מבחינה עיצובית, לא מספקים את הסחורה מבחינה שימושית, ונותרים יפים אך טיפשים, כמו דוגמנית שלא השכילה לפתח את עצמה מבחינה אינטלקטואלית ועסקית, מסתמכת על יופייה בלבד ומקווה שהוא יחזיק לאורך זמן.

9 צפייה בגלריה
angle eyes
angle eyes
angle eyes. גם יפה וגם עושה את העבודה
(צילום: באדיבות "טוי בוקס")

אחרי טעינה בת חצי שעה, התחלתי לשחק עם Angel Eyes וגיליתי שבנוסף לפתח יניקה, יש לו גם לשון קטנטנה ועדינה, שנעה יחד עם תנועות היניקה, ולמעשה טופחת קלות על הדגדגן שלך. התוצאה? מרהיבה! Angel Eyes הצליח להגמיר אותי תוך דקות ספורות בלבד, תכונה שמציבה אותו בשורה אחת עם היונקים הטובים בעולם.
"Angel Eyes וצורתו הייחודית מאפשר לנשים ולנערות שלא רוצות שידעו שהן מחזיקות בצעצוע מין, להחזיק אותו בגאווה על השידה שלהן, בלי שאף אחד יחשוד שזה ויברטור"
Angel Eyes וצורתו הייחודית מאפשר לנשים ולנערות שלא רוצות שידעו שהן מחזיקות בצעצוע מין, להחזיק אותו בגאווה על השידה שלהן, בלי שאף אחד יחשוד שזה ויברטור. מדובר בטרנד עולמי, שהולך ומתרחב בשנים האחרונות, שמעודד את יצרני הצעצועים לזנוח את העיצוב הריאליסטי והמאיים שהזכיר איברי המין, והגביל מאוד נשים שהשתמשו בצעצועים האלה, בטח בארצות ובמקומות שמרניים יותר, ולהחליף אותו בקונכיות, בפרפרים, בלבבות ובפרחים. Angel Eyes הוא גם יפה וגם אופה, צעצוע שיש בו הכול. אלא אם את חושקת בגמירה נרתיקית, ואז הוא לא יתאים לך (לורי שטטמאור).
רמה: מתחילות ומנוסות כאחת | עוצמה: חזקה | מגוון: 5 עוצמות יניקה ו-10 מקצבי רטט | עיצוב: יפהפה ומרשים שנראה כמו צדפה או אפרכסת קטנה | מידת רעש: שקט | מחיר: 224 ₪ | איפה קונות? "סקסי שופ", תל אביב.

חוויה הייטק: צוללן לשימוש אחורי

אף פעם לא התחברתי לז'אנר ה"אנבוקסינג", אבל ל-Deep Diver, הצעצוע האנאלי והחכם של "סטיספייר", יש חוויה שמתחילה כבר באריזה. מה אני אגיד, הייטק. זה הרגיש כמו לפתוח גאדג'ט. האריזה מבליטה את החיבור לאפליקציה לשליטה מקרוב ומרחוק, וכבר הסתקרנתי. בארון שלי יש Patman חביב שמשרת אותי נאמנה מזה זמן, ויודע לגרות בדיוק כמו שצריך את נקודת הג'י הגברית, אבל כבר בשלב פתיחת האריזה התברר לי שאני עתיד לעבור מהעולם האנאל-לוגי לעולם הדיגיטלי.
הצעצוע כשלעצמו מאוד נעים למגע, וחלק במידה שמרגישה כיפית ולא מאיימת, אם כי הצבע האפור מאוד לא מזמין. כפתור אחד ברור מאחורה מפעיל, מתחבר לאפליקציה, ומשנה את מהירויות הרטט.

9 צפייה בגלריה
deep diver
deep diver
deep diver. לחובבי העינוג האחורי
(צילום: "סטיספייר")

הורדתי את "סטיספייר קונקט", האפליקציה של "סטיספייר", חיברתי את הבלוטות', והכול הלך בקלות (לחיצה של ארבע שניות על הכפתור הבודד וזיהוי והתאמה מהירים). את המנוסים בצעצועי המין החכמים זה בטח לא יפתיע, אבל הדבר הראשון שריגש אותי הייתה האפשרות לראות את אחוזי הסוללה של המכשיר דרך האפליקציה – פיצ'ר חשוב, שחסר ביותר מדי צעצועים וגורר תסכולים בלילות מוגזמים, או כשסתם שוכחים להטעין בזמן את הצעצוע.
"לבסוף עברתי לספוטיפיי, בחרתי ב-I Wanna Be Yours של ארקטיק מנקיז, שחשבתי שיעבוד בדיוק בקצב שרציתי, וזה היה נהדר. עצמתי עיניים התמסרתי למוזיקה ולתחושה, והבנתי שזה צעצוע שבקלות ייכנס כפרטנר שלישי ליחסי המין שלי בשגרה"
האפליקציה מאפשרת מגוון אפשרויות כמו שינוי של התנועה ותוכניות רטט. הכתבה הזאת נועדה לוונטיין, אבל נדמה שלנסות עד תום את כל האפשרויות שהאפליקציה הזאת כוללת, ידרוש ממני להגיש את הטקסט רק בט"ו באב. אפשרות חמודה במיוחד שהחלטתי ללכת עליה היא חיבור האפליקציה לחשבון הספוטיפיי שלי, כדי לנגן מוזיקה שתכתיב לי את מקצב הרטט. זה כבר היה נשמע מלהיב במיוחד וניגשתי למלאכה.
המרקם והצורה של ה- Deep Diver מאפשרים לו לחדור די בקלות למי שמנוסה בפלאגים שכאלה, בלי המון נוזל סיכה. אחרי קצת גירוי, משחק והבנת הכיוונים, הצעצוע התיישב במקום בצורה לא רעה בכלל. הצינור המחבר בין חלק הבקרה החיצוני לשני הכדורים שנכנסים פנימה ארוך יותר מפלאגים רגילים, ולקח לי קצת זמן להבין כמה עמוק עוד אפשר להכניס אותו, כדי שהוא לא יחליק החוצה. כשעליתי על זה, זאת הייתה תחושה כיפית והתחלתי לשחק עם האפליקציה.
השליטה הידנית הייתה קצת מאכזבת, הקפיצה מרטט עדין לאגרסיבי הייתה קיצונית ומהירה ומפתיעה, מצב הארנב שמגיע ל-20 שניות של עוצמה קיצונית ומהירה היה כבר טו- מאץ' בשבילי. לבסוף עברתי לספוטיפיי, בחרתי ב-I Wanna Be Yours של ארקטיק מנקיז, שחשבתי שיעבוד בדיוק בקצב שרציתי, וזה היה נהדר. עצמתי עיניים התמסרתי למוזיקה ולתחושה, והבנתי שזה צעצוע שבקלות ייכנס כפרטנר שלישי ליחסי המין שלי בשגרה (מתי קודסאי).
רמה: מתקדמים | עוצמה: חזקה | מגוון: 12 תוכניות רטט | עיצוב: מיוחד חוץ מהצבע הלא מזמין | מידת רעש: בינוני | מחיר: 269 ש"ח | איפה קונים? "ליבידו", תל אביב

צעצוע זוגי חמוד שדורש תרגול

אני והפרטנר שלי התרגשנו לשלב במשחק הזוגי שלנו את "דאבל ג'וי" של חברת סטיספייר, צעצוע זוגי שמעוצב בצורת סי, המותאמת להנאה של שני הצדדים. הקפדתי לפתוח את האריזה מבעוד מועד ולהטעין אותו, אך שמתי לב שהטעינה בעזרת הכבל המגנטי לא נוחה במיוחד, ושכל תזוזה קטנה משחררת אחיזה בין המגנטים. אבל אחרי כמה שעות הוא אכן נטען.
"דאבל ג'וי" מגיע עם האפליקציה הייעודית של סטיספייר, שמאפשרת לשנות מקצבים דרכה, אז הקפדנו גם להוריד אותה לפני השימוש. הצעצוע קומפקטי ונוח לאחיזה ביד. שמנו אותו לידינו במיטה והתחלנו קצת להתמזמז בעצמנו. כשהגענו לשלב החדירה, צירפנו את הצעצוע. גודלו הצר מאפשר החדרה שלו פנימה, יחד עם איבר מינו של הפרטנר. החלק העליון של הצעצוע היה מונח על הדגדגן שלי והתחושה הייתה של רטט מאוד עדין.

9 צפייה בגלריה
דאבל ג'וי
דאבל ג'וי
דאבל ג'וי. הפרטנר פחות נהנה מהרטט
(צילום: "סטיספייר")
בהתחלה החוויה הייתה נעימה לשנינו, אבל תוך כדי השימוש גילינו שהפרטנר שלי מעוניין בפחות רטט בחלק התחתון שצמוד אליו ואני דווקא רוצה יותר רטט על הדגדגן שלי, ולמרבה הצער, "דאבל ג'וי" לא מאפשר מקצבים שונים בחלקיו השונים. רק אחרי כמה דקות הבנו שהוא מעוצב כך שכפתורי העוצמה לשינוי הרטטים יושבים על החלק העליון שלו, שכרגע צמוד לדגדגן שלי. זה יצר סיטואציה די מצחיקה, שבה היינו צריכים לנסות ללחוץ על הכפתורים בעדינות, כשהצעצוע עדיין בתוכי ושנינו צמודים אליו.
כשניסינו לשחק קצת עם עוצמת הרטט, השתנתה המהירות בהתאמה עבור שנינו וזה כבר לא היה כל כך נעים לפרטנר שלי. הוצאנו את הצעצוע וניסינו להשתמש רק בחלק העליון שלו. בשלב הזה נזכרתי שאנחנו יכולים להשתמש באפליקציה הייעודית, והמשחק הפך להיות מעניין כשהפרטנר שלי שינה את רמות הרטט על הדגדגן שלי בעזרת האפליקציה בטלפון, כשאני מתענגת והוא זה שקובע את הקצב. אז אפשר להגיד שהשתמשנו בו כצעצוע זוגי למרות הכול. אין ספק שמדובר בצעצוע שדורש תרגול, אולי אם היה אפשר לשלוט ברטט של כל חלק בנפרד, היה יותר קל לשחק איתו (עדי שחם).
רמה: זוגות מנוסים | עוצמה: בינונית-חלשה | מגוון: 12 רמות שונות | עיצוב: נקי ויפה, הכפתורים ממוקמים בצורה לא נוחה | מידת רעש: שקט | מחיר 245 ש"ח | איפה קונות? "פטיש דיל", תל אביב

ארנב קלאסי ונעים במיוחד

ויברטור הארנב היה הוויברטור הראשון שניסיתי בחיי, כך שאני למודת ניסיון וקשה לי להתרגש באמת מארנבים בימינו, אבל Purple Dreams מבית טוי בוקס הצליח לשבור לי את הקונספציה. מדובר בוויברטור ארנב מצטיין בכל היבט שהוא.
קודם כל, העטיפה שלו מסקרנת, חלקה ואלגנטית ולא רומזת דבר על המתחולל בתוכה. שנית, כשכבר פתחתי את הקופסה גיליתי ויברטור ארנב בצבע סגול ורדרד שעשוי מסיליקון רפואי נוזלי, שהוא ללא ספק החומר הנעים ביותר ששמתי עליו את ידו. אני נשבעת, אפשר פשוט ללטף את הוויברטור הזה וכבר להתחיל להתגרות. הוא רך ונעים כמו משי טהור, וזה בדיוק סוג החומר שבא לך להכניס לתוך הגוף שלך.

9 צפייה בגלריה
Purple Dreams
Purple Dreams
Purple Dreams. פרינס היה מאשר את המסר הזה
(צילום: באדיבות "טוי בוקס")

בטח חלקכן רק נולדתן אז, אבל לפני 20 שנה ויברטורים ליטרלי הריחו כמו נפט. היית פותחת את האריזה וריח טחוב של גומי ישן היה ממלא את האוויר. היום אנחנו חיות בעידן אחר, עידן שבו Wellness זאת לא רק ההמלצה להתמיד בפעילות גופנית ולבדוק היטב מה את צורכת מבחינה תזונתית, זה גם לחשוב על איזה חומר אנחנו מוכנות להחדיר לתוך קודש הקודשים שלנו.
Purple Dreams מאפשר משחק בין 12 מקצבי רטט, יש לו מנוע חזק מאוד והצלחתי להגיע בעזרתו לאורגזמה מהירה ומרטיטה. זה גם צעצוע גמיש שמאפשר להזיז אותו כדי לכוון אותו בדיוק לפי מבנה הגוף שלך, תכונה חשובה מאוד בוויברטורים של ימינו, שלוקחת בחשבון את ההבנה שלכל אישה מבנה גוף קצת שונה. לא ניסיתי את Purple Dreams במקלחת, למרות שהוא כבר הרטיב אותי בקלות בעצמו, ווינק-ווינק. הזמר פרינס, שהיה אשף הצבע הסגול, ודאי היה מרוצה.
רמה: מנוסות | עוצמה: חזקה | מגוון: 12 מקצבי רטט | עיצוב: נראה כמו ארנב קלאסי אבל נעים מאוד למגע | מידת רעש: שקט | מחיר: 399 ש"ח | איפה קונות? "סקסי שופ", תל אביב

מחוספס ועוצמתי לשימוש חיצוני

"פאן פקטורי" היא אחת מחברות צעצועי המין הוותיקות והאיכותיות ביותר בעולם. חברה אמינה שאני מתנסה עם מוצריה כבר יותר מעשר שנים. לכן, שמחתי מאוד על ההזדמנות להתנסות עם ה- LAYA 3, שהיא הגרסה החדשה והמשופרת של הדגם המפורסם.
התנסיתי – והתאהבתי ממבט ראשון! מדובר בוויברטור שמעוצב בצורה סופר חמודה, כמו ג'ויסטיק מעוקל ומחוספס, שנוח מאוד לאחיזה, ובניגוד לוויברטורים רבים שקצת כושלים במקום הזה, הכפתורים שלו ברורים, בולטים וזוהרים!
אחת הבעיות החוזרות כשזה מגיע לוויברטורים היא שהיום נהוג מאוד לאפיין כפתורי מגע כמעט בלתי נראים, שמצריכים מישוש שלהם עם האצבעות - פיצ'ר מאוד לא נוח כשאת מאוננת בחושך ורוצה להגביר או להחליש את המהירות, ועכשיו לכי תמצאי את הכפתור הייעודי לפעולה הזאת. ב- LAYA 3 חסכו מאיתנו את הצרה הזאת. בנוסף, המנוע שלו חזק מאוד וכך גם עוצמת הרטט.

9 צפייה בגלריה
lava 3
lava 3
lava 3. לא מאכזב ומתאים גם לגברים
(צילום: באדיבות "סיסטרס")

יש לו 7 דרגות רטט ו- 3 מקצבים שונים, שאפשר לשחק ביניהם ומה שהכי נחמד – הוא לא בהכרח חייב לשבת על הוואגינה שלך. LAYA 3 מעודד משחק על כל האזורים הארוגניים של הגוף, לא משנה המגדר שלך. אני שיחקתי איתו על החזה ועל איבר המין, אבל גם גברים יכולים ליהנות ממנו מאוד, למשל להניח אותו על האשכים ולבדוק אם זה מענג אותם. הודות למנוע החזק הגעתי מהר מאוד לאורגזמה בעזרתו, ובא לי לשחק איתו עוד, הפעם עם פרטנר. כשזה יקרה, אוכל לעדכן אתכם אם הוא אכן עובד גם על גברים (לורי שטטמאור).
רמה: מתחילות ומנוסות | עוצמה: חזקה | מגוון: 7 דרגות רטט ו- 3 מקצבים שונים | עיצוב: נראה כמו ג'ויסטיק חמוד | מידת רעש: בינוני | מחיר: 550 ש"ח | איפה קונות? "סיסטרס", תל אביב

לקקן קינקי ומרטיט

כשראיתי את הקופסה של Lady Licker מבית Shegasm, אני מודה שנבהלתי. על קופסה בגוונים שחור ולבן הופיעה תמונה של ביצה ובתוכה לשון ורודה וריאליסטית שיוצאת מתוך שפתיים מרוחות באודם אדום. אני נמנית עם הנשים ששייכות לאסכולת הצעצועים הלא ריאליסטיים, ובשנים האחרונות מעדיפה להתרחק מכל מה שנראה אנושי מדי. בקיצור, התמונה נראתה לי סליזית, מיושנת, לא עשתה לי הרבה חשק לנסות.
זאת עבודה קשה להתענג, אבל מישהי חייבת לעשות אותה, כך שאזרתי אומץ, פתחתי את הקופסה וגיליתי לתדהמתי ביצת הפתעה שחורה, שבתוכה הסתתרה הלשון מהתמונה.
Lady Licker הוא צעצוע פשוט ביותר. כפתור אחד גם מפעיל ומכבה אותו, וגם שולט במקצבים – יש 3 דרגות ליקוק ו-7 סוגי מקצבים שונים שקורים במקביל. אחרי הטענה של כחצי שעה, נשכבתי על המיטה, מוכנה להתנסות בלשון המוזרה.

9 צפייה בגלריה
lickgasm
lickgasm
lickgasm. הלשון עלולה להרתיע
(צילום: באדיבות "סיסטרס")
מרחתי הרבה חומר סיכה על הצעצוע, הנחתי אותו על הדגדגן והתחלתי לרטוט! אמאל'ה ואבאל'ה, הצעצוע המכוער הזה אשכרה עובד, ולא סתם עובד! הוא ממש נע במעגלים ומעסה ברטטים את אזור הדגדגן והשפתיים הפנימיות והוא נעים-נעים-נעים ומגמיר תוך דקות.
מה שנחמד זה שאחרי שסיימתי וניקיתי אותו, יכולתי להטמין אותו בביצת הסתרים השחורה, ולהניח אותו על השידה שלי, בלי שאף אחד ידע איזו לשון קסמים מסתתרת בתוכה (לורי שטטמאור).
רמה: מתחילות ומנוסות | עוצמה: חזקה מאוד | מגוון: 3 דרגות ליקוק ו-7 סוגי מקצבים | עיצוב: הביצה חמודה, הלשון מבעיתה | מידת רעש: בינוני | מחיר: 505 ש"ח | איפה קונות? "סיסטרס", תל אביב

מג'יק-וונד שמתחיל חזק ורק מתגבר

"רוקיט" של נאלון הוא מג'יק-וונד חזק ביותר, שעוצמת הרטטים שלו מתחילה חזקה ורק מתגברת. עבורי היא הייתה גבוהה מדי, על כן לא המשכתי איתו מעבר לעוצמה הראשונה שהוא מציע. כשהתחלתי לשחק איתו, עברתי בין שלוש המהירויות וארבעת קצבי הרטט שיש לו, וניסיתי את כולם בהתחלה על הפטמות שלי. זה היה מאוד נעים, אז המשכתי לעסות איתו את השפתיים החיצונית של הפות, אבל כשקירבתי אותו לדגדגן כבר התחלתי להרגיש גירוי יתר, מעין תחושת שריפה לא נעימה כזאת.
"רוקיט" הוא צעצוע לשימוש חיצוני, אבל יחד איתו קיבלתי גם שני ראשי סיליקון צבעוניים של חברת נאלון, שמיועדים לשדרוג חוויית העונג, מתיישבים על הראש העגול שלו במעין וואקום ומאפשרים צורות חדשות של מגע. הראש הראשון שניסיתי, Pebbleמעוצב כמו צעצוע ארנבון קלאסי. קצה אחד שלו עבה ומוארך יותר ומיועד לחדירה והקצה השני שלו רוטט על הדגדגן. הארנבון הוורוד הזה חדר בקלות והחלק שיושב על הדגדגן עשה את העבודה ועינג אותי מאוד.
"השילוב של החדירה ועיסוי הדגדגן ב- Ripple היו לי מדויקים, ומהר מאוד הגעתי לאורגזמה. נחמד שיש אפשרות לקבל שלושה צעצועים שונים בתוך אחד, הודות לראשים המתחלפים האלה"
קצת לפני שהגעתי לרמת גירוי גבוהה מדי, שאחריה כבר אין דרך חזרה, החלפתי את הארנבון בראש הסיליקון השני שנקרא Ripple. הראש הזה מעוצב כמו צבת לובסטר ורודה וחמודה, והוא אמור לעסות את אזורי ה-G ו-U שבפנים הנרתיק. כאן כבר הגברתי את עצמת הרטט לדרגה השנייה. השילוב של החדירה ועיסוי הדגדגן ב- Ripple היו לי מדויקים, ומהר מאוד הגעתי לאורגזמה. נחמד שיש אפשרות לקבל שלושה צעצועים שונים בתוך אחד, הודות לראשים המתחלפים האלה. עם זאת, עוצמת הרטט הגבוהה של "רוקיט" עדיין לא תתאים לכל אחת (עדי שחם).
רמה: מתקדמות | עוצמה: חזקה | מגוון: 3 מהירויות ו-4 מקצבי רטט | עיצוב: נוח וקל לאחיזה. הראשים שמגיעים איתו נוחים לשימוש ומעוצבים בצורה שיושבת במדוייק על הגוף| מידת רעש: בינוני | מחיר: 220 ₪ | איפה קונות? "פטיש דיל", תל אביב

הגישה לאזור ה-G מעולם לא הייתה פשוטה יותר

וואו וואו וואו. "סטיספייר" לא מפסיקה להוכיח שהיא מבינה בגוף האשה ולהוציא מוצרים שפשוט נוגעים בול בכל הנקודות הרגישות. זה מה שחשבתי על סטיספייר G-Force, צעצוע מין חדש מבית סטיספייר שמיועד נטו לענג אותך באזור הרגיש והמענג הזה.
הצעצוע הזה נראה פשוט ואלגנטי למדי. מדובר בגוף מוארך ונוח מאוד לאחיזה, בעל ראש קטן וחמוד עם כמו גלים קטנים שמעדנים את צורתו. הוא עשוי מסיליקון רופאי נעים למגע, ויש לו מראה ייחודי, זה לחלוטין לא נראה כמו איבר מין של גבר, אולי של חייזר.
בחלק האחיזה יש כפתור הדלקה עם ציור של גל, שלאחר לחיצה קצרה בת שתי שניות, מדליק את המכשיר. לחיצה נוספת על כפתור הגל, משנה את מקצב הרטט. יש 10 מקצבים כאלו. מעל כפתור הגל יש סימון של פלוס ומינוס, אשר מאפשרים לשנות את מקצב הרטט הנבחר לחמש מהירויות שונות. זה אומר שניתן לשחק עם לא פחות מ-50 אופציות רטט שונות במכשיר הקטן והשובב הזה.

9 צפייה בגלריה
G-force
G-force
G-force. תני לו לזוז איתך ולא תתאכזבי
(צילום: "סטיספייר")

מרחתי חומר סיכה על בסיס מים, החדרתי והדלקתי את G-Force. וואו. וואו ועוד פעם וואו. הראש של הצעצוע מתעקל ופוגע בול בנקודות הרגישות. אפילו לא הייתי צריכה להכניס ולהוציא אותו. הזזתי אותו בעדינות בפנים, קדימה ואחורה, ועשיתי מסאג' לנקודת הג'י שלי, שאני חושבת שתודה לי על זה לנצח. החלפתי מהירויות ובאיזשהו שלב שום מקצב או מהירות כבר לא היו שינו כלום, כי הצעצוע הזה פשוט יודע את העבודה. עצרתי וקפצתי איתו למקלחת. הדלקתי את המים על חם-חם- חם עד שחדר הרחצה התמלא באדים. נכנסתי. הוצאתי אותו מהנרתיק ובזכות המבנה המעוקל שלו החלקתי אותו למעלה, וגיריתי בעזרת הרטטים את הדגדגן שלי. איזו צורה חכמה.
החלקתי אותו בחזרה אחורנית לפי הטבעת, ונשארתי שם קצת עם הצעצוע הרוטט הזה, מתענגת מתחת לזרם של המים. וואו. אחרי ניקוי החזרתי את השובב לנרתיק, והשארתי אותו יחסית בכניסה (אין צורך לדחוף עמוק, גם המבנה של המכשיר לא מתאים לכך. המבנה שלו ממש ייקח אתכן לאן שאתן צריכות ללכת, לכו איתו), עד שגמרתי, ואני ממש לא גומרת בקלות מהנרתיק. הייתה שמחה וצהלה בכל יפו!
המבנה החכם, העמידות למים, האחיזה הקלה, הרטט השקט והמשקל הקל של הצעצוע הזה הופכים אותו לצעצוע החביב ביותר שיש לי במגירה (יובל לוי).
רמה: מתקדמות | עוצמה: חזקה | מגוון: 5 מהירויות ו-10 מקצבי רטט | עיצוב: נוח, אלגנטי וקל לאחיזה | מידת רעש: שקט | מחיר: 195 ₪ | איפה קונות? "סטיספייר", האתר הרשמי