ויברטורים למתחילות

אם טרם התנסיתן בצעצועי מין, בדקנו כמה ויברטורים בשבילכן שכיכבו בשנה החולפת בחנויות השונות.

1. ויברטור לאזור ה-G – "צ'ארמינג סמייל" של סטיספייר

ה"צ'ארמינג סמייל" של חברת "סטיספייר" הוא ויברטור שמיועד לכניסה לנרתיק ומבטיח גירוי מענג באזור ה-G של האישה, גירוי שאמור לגרום למשתמשת לחייך בסיפוק ובהנאה, אבל כשפתחתי את האריזה, מה שעניין אותי היה דווקא ידית האחיזה, ותהיתי כמה נוח יהיה לי לשחק איתה. התחלתי לשחק עם ה"צ'ארמר" ביד, רגע לפני שאני מחדירה אותו פנימה, ובדקתי את רמות הרטט השונות. היה נראה שהוא רוטט במהירות האור, או לפחות מספיק קרוב אליה. עכשיו כבר הייתי ממש סקרנית לנסות אותו!
ראשית, ניסיתי את רמות הרטט על הדגדגן וסביבתו, ואני חייבת לציין שבניגוד לרושם הראשוני, הרטטים לא היו חזקים במיוחד, אבל העיצוב הארגונומי יצר מצב שבו הוויברטור הזה כאילו עוטף את כל אזור הדגדגן והשפתיים החיצוניות, וזו הייתה תחושה ממש נעימה.
דווקא ב"מאני טיים" – כשניסיתי את ה"צ'ארמינג" עבור החדירה הנרתיקית עצמה, החוויה הייתה די פושרת לטעמי. אני לא יודעת אם זאת הצורה של הוויברטור או העוצמות שלו, אבל נקודת הג'י שלי לא התלהבה במיוחד. הרגשתי את כל הרטטים במקומות הנכונים, אבל משהו לא עבד לי.

12 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Charming smile
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Charming smile
ויברטור "צארמינג סמייל" מבית סטיספייר. מיועד לאזור ה-G אבל ניתן לגירוי גם על הדגדגן
(צילום: באדיבות "פטיש דיל")

מה שכן היה מגניב בעיניי, זה כפתורי ההפעלה ושינוי העוצמות, כאשר כפתור ההפעלה היה שקוע יותר, כך שאפשר היה להצליח לתפעל את הכפתורים השונים בעזרת מגע בלבד, דבר שיכול להיות מאוד אפקטיבי בחושך ו/או בשימוש עם עיניים עצומות.
בשורה התחתונה - זה לא הצעצוע החביב עליי ביותר, אבל אני עדיין לא פוסלת שימוש עתידי איתו. מדובר בתוספת נחמדה לארסנל ואני מקווה לנסות אותו שוב בקונסטלציות נוספות, למשל עם בן הזוג שלי. יש לי הרגשה שהוא יפתיע לטובה כמשתתף בחדירה כפולה. ממליצה לנסות את זה בבית, רק לא לשכוח לוב, והרבה (מיכל כהן).
רמה: מתחילות | עוצמה: בינונית-חלשה | מגוון: 12 רמות שונות | עיצוב: הידית פחות נוחה ממה שהיא נראית, אבל הכפתורים מצוינים | מידת רעש: לא טרקטור אבל גם לא שקט במיוחד | מחיר: 234 ₪ | איפה קונות? "ליבידו", תל אביב

2. ארנב קלאסי: "טוויסטר"

על פניו וממבט ראשוני, "טוויסטר" נראה כמו ויברטור ארנב קינקי למדי. הצבע השחור מאט שלו מאוד מושך את העין, וכך גם הזווית המעוקלת, שנדמית מענגת במיוחד, אבל לצערי הרב, פה זה מסתכם, כי כשניסיתי אותו על עצמי, קצת התאכזבתי. שום בשורה חדשנית ומטלטלת לא נרשמה כאן. נכון, ל"טוויסטר" יש שלושה מנועים חזקים ביותר, אחד ממוקם בחלק החיצוני ומיועד לעיסוי הדגדגן, והשניים הנוספים נמצאים בקצה החלק הפנימי, אשר מיועד לחדירה וגינאלית.

12 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Twister
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Twister
ויברטור "טוויסטר"
(צילום: באדיבות "סיסטרס")

כל זה נכון ואכן יש אמת בפרסום, אבל בסוף, כשזה מגיע לוויברטורים, העיקר הוא התוצאה. והתוצאה, גבירותיי, לא הפילה אותי מהכיסא. מדובר בוויברטור ארנב סביר וחמוד, שבהחלט יכול להתאים למתחילות בעולמות הצעצועים שמבקשות להתנסות לראשונה בוויברטור מסוג ארנב, אבל למי שכבר ניסתה ויברטור אחד או שניים או מאה בחייה, הוא פחות מעניין (לורי שטטמאור).
רמה: מתחילות | עוצמה: חזקה | מגוון: 20 מצבי רטט חיצוני, 20 מצבי סיבוב חרוזים, 20 מצבי רטט פנימי | עיצוב: נוח לאחיזה, בעל מראה סטנדרטי של ויברטור ארנב קלאסי, אך בצבע שחור מאט מגרה | מידת רעש: רועש | מחיר: 550 ₪ | איפה קונות? "סיסטרס", תל אביב
"מלבד מראה קסום ושובה לב, Unihorn מצטיין גם ביכולות רטט חזקות, טובות ואפילו מפתיעות נוכח גודלו הקטנטן, והוא בהחלט יכול להתאים למתחילות בעולמות הצעצועים, שרוצות לחוות ויברטור קטן ואסתטי, שמדמה מין אוראלי מענג"

3. ויברטור לשון למתחילות: "יוניהורן"

טוב, זה בהחלט הוויברטור החמוד ביותר שראיתי בחיים שלי, ואם הייתי צעירה ב-20 שנה הוא כנראה היה הופך אצלי לאחד האהובים והמועדפים עליי, כי מי לא רוצה ויברטור קטן בצורת חד-פאקינג-קרן במתנה?!

12 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור UNIHORN
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור UNIHORN
מושלם לצעירות. ויברטור UNIHORN
(צילום: באדיבות "סיסטרס")

מלבד מראה קסום ושובה לב, "יוניהורן" מצטיין גם ביכולות רטט חזקות וטובות ואפילו מפתיעות נוכח גודלו הקטנטן, ולדעתי הוא בהחלט יכול להתאים למתחילות בעולמות הצעצועים, שרוצות לחוות ויברטור חיצוני, קטן ואסתטי, שמדמה מין אוראלי מענג. לוויברטור החמוד הזה יש 20 אפשרויות רטט קטנות שאפשר לשחק ביניהן, הסאונד שלו שקט מאוד – דבר שמאפשר לך לאונן בבטחה, בלי להעיר אף אחד מהשינה, והוא עשוי מסיליקון שנעים מאוד למגע (לורי שטטמאור).
רמה: מתחילות | עוצמה: בינונית | מגוון: 20 מצבי רטט | עיצוב: נוח מאוד לאחיזה, בעל לוק של חד-קרן חמוד וקסום | מידת רעש: שקטה | מחיר: 310 ₪ | איפה קונות? "סיסטרס", תל אביב

ויברטורים למתקדמות ולמקצועניות

אם כבר התנסיתן בוויברטור אחד או יותר, קיבצנו כמה ויברטורים שיעזרו לכן להעלות את האנרגיה המינית עוד ועוד ועוד!

4. ויברטור מסוג מג'יק וונד: "רוקיט" של נאלון

"רוקיט" של חברת "נאלון" הוא ויברטור מסוג מג'יק-וונד או שרביט, שעשוי מסיליקון קשיח. ממבט ראשון רואות שהוא לא גדול במיוחד כמו שרביטים אחרים, וכשהוצאתי אותו מהקופסה גיליתי שהוא נוח מאוד לאחיזה ונעים למגע. יש לו שני כפתורים בלבד, האחד להפעלה/כיבוי ומעליו כפתור נוסף שבהתחלה תהיתי מה תפקידו.
אחרי לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה, המכשיר נדלק. לחיצה נוספת על הכפתור מעבירה למצבי הרטט השונים, אשר גוברים בהדרגה. בלחיצה הרביעית המכשיר שינה מקצב, וכבר הפך לקצת יותר מעניין עבורי. משהו במקצב האחיד והדי חזק ואינטנסיבי יש לציין, היה קצת טו-מאץ' בשבילי. עברתי על ארבעת המקצבים השונים עד שהחלטתי להתמקם על אחד. זה היה נעים אבל קצת אינטנסיבי לי מדי, והרגשתי שעוצמת הרטט ממש מאלחשת לי את הדגדגן במקום לגרות אותו בעדינות, וגם הרטט הבלתי פוסק של גוף האחיזה קצת הסיח את דעתי.

12 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Rockit
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Rockit
מתחיל חזק ומשם זה רק גובר. ויברטור Rockit
(צילום: באדיבות "פטיש דיל")

החלטתי לנסות את הכפתור המסתורי שמעל כפתור ההפעלה, ולחצתי עליו לחיצה ממושכת. פתאום המכשיר הפסיק לרטוט. רגע, מה קורה פה? קירבתי את ידי ונגעתי בראש השרביט - והופ! הוא חזר לרטוט! גיליתי שיש ל"רוקיט" חיישן מגע! כאשר ראש המכשיר בא במגע עם העור הוא רוטט, וכשאר הוא מתרחק - הרטט נפסק. באותו הרגע הבנתי שאני אוהבת את הצעצוע הזה. פתאום יכולתי להוריד את תחושת הרטט מהיד, ולקחת הפוגות כדי להעביר את הצעצוע על פטמותיי ועל חלקים אחרים בגופי. המשחק עם "רוקיט" אפשר לי לדמיין כמעט כאילו שאדם נוסף נמצא איתי במיטה, ומפתיע במגע כל פעם באזור אחר בגופי. המשכתי ככה עוד דקות ארוכות, נהנית ומשחקת עד שהגעתי לאורגזמה.
"המשחק עם "רוקיט" אפשר לי לדמיין כמעט כאילו שאדם נוסף נמצא איתי במיטה, ומפתיע במגע כל פעם באזור אחר בגופי. המשכתי ככה עוד דקות ארוכות, נהנית ומשחקת עד שהגעתי לאורגזמה"
"רוקיט" עמיד בפני מים ואפשר לשחק איתו גם במקלחת, והודות לחיישן המגע, הוא גם מתאים מאוד לזוגות שרוצים להתענג איתו ביחד! מאחר שהוא מתחיל מעוצמת רטט חזקה יחסית ומשם רק עולה, הייתי ממליצה עליו רק למישהי מנוסה בצעצועים שנהנית מגירוי גבוה. אישה שצריכה גירוי עדין ויותר ממוקד, תתקשה להתחבר אליו, שכן אין לו פונקציה עדינה בכלל (יובל לוי).
רמה: מתקדמות וגם מתאים לזוגות | עוצמה: חזקה מאוד | מגוון: 3 מהירויות ו-4 מקצבי רטט | עיצוב: נוח וקל לאחיזה. נראה כמו מיקרופון | מידת רעש: בינוני | מחיר: 220 ₪ | איפה קונות? "פטיש דיל", תל אביב

5. ויברטור מסוג מג'יק וונד: "רויאל וונד" של טוי-בוקס

‎ה"רויאל וונד" של טוי-בוקס הוא מוצר קומפקטי בצבע אדום שצורתו מזכירה מאוד מיקרופון. כתוסף לסקס הוא ממש מוצר נהדר, מאחר שהוא מעודד את הפרטנר שלך להחזיק לך אותו ולשחק איתך בעזרתו. הוא מיועד לגירוי חיצוני ויש לו רטט עוצמתי למדי שיתאים אך ורק לחובבות הז'אנר, אבל מה שהכי מפתיע בו זה שבניגוד לעוצמתו החזקה – הצעצוע הזה מאוד מאוד שקט ודיסקרטי, בטח ביחס לצעצועים אחרים בז'אנר הזה שניסיתי.
יש לו לא פחות מ-20 תוכניות הפעלה ומקצבים, הוא עשוי מסיליקון רפואי שגם מקנה לו הגנה מפני מים, פונקציה שמאפשרת לך ולבן זוגך להשתמש בו יחד אתכם במקלחת, ואפילו לשיר איתו כי הוא, ובכן, נראה כמו מיקרופון. כיף!

12 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Royal Wand
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Royal Wand
רטט חזק ביותר. ויברטור רויאל-וונד של "טוי-בוקס"
(צילום: באדיבות "Toy Box")

ה"רויאל וונד" של "טוי-בוקס" מזרז מאוד את הדרך לאורגזמה, ומשתיק בעוצמתו את כל רעשי הרקע שחיים אצלך בראש, ועלולים להסיח את דעתך מלהגיע לעונג הנכסף הזה, בטח כשאת במקלחת, רגועה ותחת מים חמים ומפנקים. בסך הכול, מדובר במוצר נחמד, אם כי "אין חדש תחת השמש". הוא מומלץ לחובבות הז'אנר ולאלו שמבקשות בצעצוע שלהן רטט עוצמתי במיוחד (תקווה).
רמה: מתקדמות | עוצמה: חזקה מאוד | מגוון: 20 תוכניות הפעלה ומקצבים | עיצוב: נוח לאחיזה בזכות גודלו, ובזכות היותו מצופה כולו בסיליקון רפואי שמונע החלקתו | מידת רעש: שקט | מחיר: 179 ₪ | איפה קונות? ברשת "סופר-פארם"

6. ויברטור ארנב למתקדמות: "ג'מפנינג באני" של טוי-בוקס

את הצעצוע הזה התרגשתי מאוד לבדוק. שלפתי אותו מהקופסה, ומיששתי אותו. הסיליקון שלו היה רך ונעים בצורה מפתיעה, וממבט ראשון הוא היה נראה לי הרבה פחות מאסיבי ומאיים מוויברטורים "מזיינים" אחרים בשוק. ויברטור ארנב בנוי כך שחלק אחד שלו נכנס אלייך פנימה, וחלק אחר שלו יושב על הדגדגן שלך. רק שלארנב של "טוי-בוקס" החלק שנכנס אלייך הוא יחסית צר ובעל לוק אלגנטי, ויש לו צלעות רכות ועדינות שמעוצבות כמו גלים. החלק החיצוני שיושב על הדגדגן נראה כמו יצור חייזרי וחמוד. בחלקו התחתון של הוויברטור, באזור האחיזה, ממוקמים לחצני ההפעלה, שלושה במספר.
שמתי קצת רוק על הראש, והחדרתי אותו פנימה. לחיצה ראשונה על כפתור ההפעלה לא מייצרת רטט, אלא רק מדליקה את המכשיר. לחיצה נוספת על החץ העליון מתחילה את פעולת ה"דחיפה", למעלה ולמטה. עברתי בין שבע מהירויות הדחיפה השונות כדי להבין שהמהירות האחרונה כה מהירה, עד שזה כבר לא מרגיש כמו "דחיפה" מעלה-מטה, אלא כמו סתם עוד מצב רטט פנימי - שזה נחמד, אבל לא מה שהתחשק לי. חזרתי למהירות השנייה ושם התמקמתי. ניסיתי להזיז את הצעצוע בזווית כלפי מעלה, והרגשתי איך הראש שלו מגרה לי את אזור הג'י. אפילו לא הייתי צריכה להזיז את היד.

12 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Humping Bunny
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Humping Bunny
מגמיר במהירות שיא. ויברטור ג'מפינג באני של "טוי-בוקס"
(צילום: באדיבות "פטיש דיל")

לחיצה נוספת על כפתור ההפעלה מפעילה את הרטט של התוסף החמוד שממוקם על הדגדגן, ומייצר גירוי חיצוני בנוסף לזה הפנימי. עוצמת הרטט הראשונה היא בינונית-חזקה, ומשם זה רק עולה או משנה מקצב. יש שישה סוגי רטט שונים לדגדגן החיצוני, ורובן היו מאוד עוצמתיים מבחינתי.
מהר מאוד התחלתי להרגיש שאני תכף מגיעה לקצה. שרירי רצפת האגן שלי החלו מתכווצים ומשתחררים, והרגשתי שאני מתמלאת. השילוב של שני כיווני הגירוי, הפנימי והחיצוני, מהר מאוד מביאים אותך לאורגזמה, כך שכיביתי את פעילותו של הגירוי החיצוני, כדי להרוויח עוד קצת זמן. שיחקתי עם כיווני הגירוי עוד כמה פעמים, עד שכבר לא יכולתי יותר לשלוט בזה, וגמרתי.
אגב, מכיוון שה"באני" מתאים לגירוי חיצוני ופנימי, הצעצוע הזה אידיאלי במיוחד לאלו שרוצות להתנסות בהגעה לאורגזמה נרתיקית, מכיוון שהגירוי החיצוני מאוד מסייע להגיע לשם (יובל לוי).
רמה: מתקדמות| עוצמה: חזקה מאוד ומאפשרת אורגזמה סופר מהירה | מגוון: 7 מהירויות דחיפה ו-6 מקצבי רטט | עיצוב: נוח לאחיזה אך מעט כבד, מתחמם בשימוש | מידת רעש: שקט-בינוני | מחיר: 520 ₪ | איפה קונות? "פטיש דיל" תל אביב

7. ויברטור ארנב למתקדמות: "דאבל פלקס" מבית סטיספייר

יש ויברטורים רגילים ויש את "סטיספייר". "סטיספייר" הוא הלוטוס הלבן (או במקרה שלנו, שחור) של הוויברטורים. הוא הרולס רויס של צעצועי המין. המותג התפרסם בעיקר בזכות ז'אנר צעצועי השאיבה שנועד לדמות תחושה של גירוי אוראלי, אך במוצר המדובר, "דאבל פלקס", אין אפקט שאיבה, אלא מעין "אוזניים" שמיועדות לדגדגן, כך שהן "תופסות" אותו משני צדדיו.
הצבע השחור מוסיף אלגנטיות רבה ל"דאבל פלקס", וישנה גם גרסה לבנה ואחת באדם דם, לנועזות. הוויברטור החדש והפופולרי מורכב למעשה משני חלקים: בראשו חלק המיועד לחדירה, ומתחתיו שתי "אוזניים" שאמורות ליצור גירוי מוגבר לדגדגן.
לחבר החדש בסדרה יש שני מנועים: אחד לראש הוויברטור שמיועד לחדירה, ואחד שמאפשר שליטה ב"אוזניים" החביבות. כל זה מגובה באפליקציה שמאפשרת הפעלה מרחוק והפעלה מוזיקלית דרך מוזיקה או הודעות קוליות. באפליקציה לא התנסיתי, אבל ללא ספק מדובר בפיתוח מרשים שעבדו עליו מיטב המוחות. לגמור יחד עם השיר האהוב עלייך? נשמע כמו דיל מעולה מבחינתי.
מבחינת הפעלה, ה"דאבל-פלקס" קל מאד לשימוש. הכפתורים נוחים והמהירויות מספקות בחוזקה שלהן. כדאי להבהיר שלא מדובר בוויברטור למתחילות, או למי שמחפשות פעולה עדינה, מאחר שעוצמתו חזקה מאוד, אפילו קצת אגרסיבית. הוא מתחיל גבוה ורק ממשיך ומגביר. אעז ואומר שהמהירות הבסיסית שלו מאוד חזקה ביחס למקביליו הארנבים. משחק קצר עם המהירויות גילה לי שגם המהירות הבסיסית ביותר מספיקה. הוויברטור הזה בהחלט מיועד למי שאוהבת את זה חזק, אחרת הוא עלול מעט להבהיל.

12 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Double Flex
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Double Flex
הרולס רויס של הוויברטורים. ויברטור "דאבל פלקס" של "סטיספייר"
(צילום: באדיבות "פטיש דיל")

דווקא הפיצ'ר הייחודי, הלוא הן ה"אוזניים" שאמורות להחזיק את הדגדגן, לא ריגש אותי. זה עבד מבחינה טכנית, אבל לא מעבר לכך. משהו בזה לא מחרמן. בשל המהירות והעוצמה הלא מידתית של הצעצוע, הצמדה של ראש הוויברטור לדגדגן כבר הובילה לאורגזמה שוברת שיאים בזריזות שלה. אני בטוחה שיש נשים שימצאו דרך ליהנות מהפיצ'ר החדש, שלא היה מועיל אבל גם לא הפריע.
אין ספק שמדובר במוצר מהדרגה הראשונה. "דאבל פלקס" הוא פשוט ויברטור מפואר. הוא מרגיש כמו משי, נוח לאחיזה, ומביא לאורגזמה מהירה. חוץ מזה, מדובר במוצר מאוד שקט. בעוד הוויברטורים של פעם נשמעו כמו טרקטור בכל הפעלה, כאן מדובר במוצר חזק ובו זמנית גם דיסקרטי ונטול סאונד מציק, שזה יתרון גדול ביותר.
חברות, ה"דאבל פלקס" הוביל את כותבת שורות אלו לאורגזמה הכי מהירה שהיא חוותה אי פעם, וככזה הוא שווה כל שקל. עשרה כוכבים! אם יחלקו את ה"דאבל פלקס" החדש לכל אישה בישראל, אני מבטיחה לכן שכל הבעיות של המדינה והעולם כולן פשוט יפתרו מעצמן.
"חברות, ה'דאבל פלקס' הוביל את כותבת שורות אלו לאורגזמה הכי מהירה שהיא חוותה אי פעם, וככזה הוא שווה כל שקל. עשרה כוכבים!"
הביקורות השליליות על המוצר מופנות בעיקר לעניין ההטענה שלו. ביקורות רבות ברחבי הרשת טענו שהמוצר לא נטען בצורה טובה, ושהמטען הייעודי שמגיע יחד עם המוצר מפסיק לעבוד לאחר כמה שימושים. אני לא נתקלתי בבעיה הזאת, אבל שווה לקחת זאת בחשבון. לסיכום, ה"דאבל פלקס" עושה את העבודה מהר באופן חסר תקדים, למי שאוהבת את זה חזק מאוד, אבל אם יש דרך להשתמש ב"אוזניים", עדיין לא גיליתי אותה (לין כהן).
רמה: מתקדמות | עוצמה: חזקה ביותר! אמא'לה | מגוון: רטט פנימי חזק ביותר ורטט חיצוני עם אוזניים | עיצוב: נוח מאוד לאחיזה, בעל לוק שחור סקסי במיוחד | מידת רעש: שקטה | מחיר: 285 ₪ | איפה קונות? "פטיש דיל", תל אביב

8. ויברטור יניקה + חדירה לאזור ה-G למתקדמות: "טיקי סאקינג ויברטור" של טרייסי'ז דוג

בארבע השנים האחרונות, מאז שהתנסיתי עם אחד הדגמים שלהם לראשונה, התאהבתי בוויברטורים של "טרייסי'ז דוג", ספקית צעצועי מין אמריקאית, שאחד העקרונות שמנחים אותה הוא עיצובים סקסים שמושכים מאוד את העין. כלומר, הקפדה על רמה אסתטית גבוהה, ושימוש בחומרים איכותיים כמו סיליקון רפואי היפואלרגני, שהוא ככל הנראה החומר המומלץ ביותר לצעצועי מין היום, מאחר שהוא חסר נקבוביות, שומר על חום הגוף, נשמר לאורך זמן וניתן לחטא אותו בקלות.
"טיקי-סאקינג-ויברטור" אכן עומד בסטנדרט של החברה הזאת, והוא אולי אחד הוויברטורים הלוהטים ביותר שיצא לי להתנסות איתם. הלוק הספק דילדו - ספק מקטרת שלו, מעורר אותך עוד לפני שהתחלת לשחק בצעצוע, ומאוד כיף להעביר את הידיים לאורכה ולרוחבה של הזרוע דמוית הפין שלו, שמשתלבת באופן מושלם עם כף היד שלי.

12 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Ticky
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Ticky
אחד החתיכים שניסינו. ויברטור Ticky
(צילום: באדיבות "סיסטרס")

הצעצוע בנוי כך שחלקו האחד הוא היונק הקלאסי שיושב על הדגדגן ואמור לשאוב אותו, וחלקו האחר מיועד לחדירה וגינלית ונראה כמו פין ארוך, סגלגל, מחוספס ומסעיר. יש לו שלושה מנועים ומתג שגורם לו להתחמם בתוכך. התוצאה היא תחושה נעימה מאוד מבחינה וגינלית, ממלאת, מרטיטה וחזקה להפליא.
הבעיה היחידה שלי עם הצעצוע היא דווקא בחלק של היונק, זה שיושב על הדגדגן, שמשהו בו התפספס לי. היניקה שלו, בטח כשמשווים אותה לזאת של ה"סטיספייר פרו 2", חלשה מדי ולא מספיק ממוקדת. כמובן שכל אישה היא אחרת וייתכן שאחרות ייהנו ממנו יותר. אני הרגשתי ש- TICKY SUCKING VIBRATOR ממלא היטב את תפקידו בחלק הווגינלי, אך הוא פחות מוצלח בחלק הדגדגני (לורי שטטמאור).
רמה: מתקדמות | עוצמה: חזקה | מגוון: 10 מצבי רטט לחלק המיועד לחדירה וגינאלית, 5 מצבי יניקה לחלק המיועד לעיסוי הדגדגן, 5 דרגות של רטט אקטיבי באזור הג'י | עיצוב: נוח מאוד לאחיזה, בעל מראה סקסי ולוהט של פין חתיך ומגרה | מידת רעש: בינונית | מחיר: 379 ₪ | איפה קונות? "סיסטרס", נמל תל אביב.

9. ויברטור יניקה וגם חדירה: "סקשן בולט הארט"

יש ויברטורים שמעיפים אותך לשמיים על הניסיון הראשון, יש ויברטורים שעלייך להתרגל אליהם, ויש ויברטורים שהם חביבים וכיפים, אבל לא בטוח שהם יהיו הבחירה הראשונה שלך. מבחינתי, ה"סקשן בולט הארט" משתייך לקבוצה השלישית. הוא כיפי מאוד לשימוש, הוא בהחלט מענג ומרטיט, אבל הוא גם לא הוויברטור הראשון שאפנה אליו כשיתחשק לי לאונן עם צעצוע.
החידוש הגדול ב"בולט הארט" הוא העיצוב המדליק, שבעת קיפול משווה לו מראה של לב חמוד ביותר, כך שהצעצוע הזה יכול להיות אחלה צעצוע ליום האהבה או ליום השנה שלכם ביחד. הוא עשוי מסיליקון נעים מאוד למגע, יש לו צד אחד שיושב על הדגדגן ומיועד ליניקה, וצד השני שהוא למעשה ביצת רטט חמודה, שמיועדת לשימוש פנימי, וגינלי או אנאלי, כרצונך.

12 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור uction-bullet-heart
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור uction-bullet-heart
חמוד ורומנטי. ויברטור "סקשן בולט הארט"
(צילום: באדיבות "סיסטרס")

הצעצוע מגיע עם שני מנועים, מאפשר בחירה בין ארבע רמות יניקה ו-10 פעולות רטט שונות. הוא עמיד במים, כך שתוכלי לשחק איתו בזמן הרחצה, וכמו מרבית הוויברטורים, גם הוא נטען על ידי USB. בסך הכול, נהניתי ממנו. מדובר בוויברטור חביב ויופי של מתנה לבת הזוג שהתנסתה כבר עם צעצועים, מאחר שלא הייתי מייעדת אותו למתחילות (לורי שטטמאור).
רמה: מתקדמות | עוצמה: בינונית | מגוון: 10 מצבי רטט | עיצוב: נוח מאוד לאחיזה, בעל מראה חמוד של לב כשהוא מקופל ושל מקטרת כשהוא פתוח| מידת רעש: שקט | מחיר: 369 ₪ | איפה קונות? "סיסטרס", תל אביב

10. ויברטור ורסטילי לגירוי פנימי וחיצוני: "טרי בול 1" של סטיספייר

אומג, אומג, ליידיז וליידיז, יש לנו מנצח! ויברטורים רבים ניסיתי בחיי, יונקים, ארנבונים, ביצים, אך ה"טרי בול 1" הוא ללא צל של ספק הטוב והמגמיר מכולם. ויברטור "טרי בול 1" מבית סטיספייר, החברה שהביאה לנו את ה"פרו 2" שנחשב עד לפני מספר שנים, לאחד הוויברטורים הפופולריים ביותר בשוק הישראלי ובכלל, עשתה זאת שוב, הפעם עם ויברטור משולש וורסטילי למדי, שגרם לי לצעוק "כן! כן! כן!" ובאחד הניסיונות אפילו להגיע בעזרתו האדיבה לשפיכה נשית! טירוף!
"טרי בול 1" הוא ויברטור משולש בעל שלושה מנועים. הוא בכלל לא נראה כמו ויברטור ויותר דומה לענף של אפונה. הוא גמיש מאוד, נוח לאחיזה, ושלושת המנועים שלו מאפשרים רטט ועיסוי סימולטני בשלושה אזורים ארוגניים: בדגדגן שלך, בכניסה לנרתיק ובפי הטבעת. אומג, כבר אמרתי? יש לו 10 תוכניות רטט מגוונות שבהחלט שווה לשחק ביניהן, הוא קל מאוד לניקוי ועמיד בפני מים, וכמו כל הוויברטורים החדשים, גם ל"טרי בול" יש טעינת USB מהירה ופשוטה.

12 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור TriBall 1
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור TriBall 1
הביא את הנסיינית לשפיכה נשית. ויברטור "טרי בול 1"
(צילום: באדיבות "פטיש דיל")

את ה"טרי בול 1" ניסיתי גם לבדי וגם עם פרטנר, שאחז בו עבורי, שיחק והחדיר לי מדי פעם כדור אחד או שניים ואפילו את שלושתם בו זמנית, ונהניתי, וגנחתי, צווחתי ורטטתי בכל אחת מהפעמים הללו במקסימום. הרטט שלו הוא מאוד-מאוד חזק, כך שאם אתן מנוסות עם צעצועים אתן הולכות להודות לי, והגמישות של הצעצוע מאפשרת לו למעשה להתאים לכל מבנה גוף, בניגוד לוויברטורים קשיחים שעלולים לפספס נשים רבות שמבנה הגוף שלהן מעט שונה או לא יושב אחד לאחד עם התבנית של הצעצוע (לורי שטטמאור).
רמה: מתקדמות | עוצמה: חזקה | מגוון: 10 מצבי רטט | עיצוב: נוח מאוד לאחיזה, בעל מראה תמים| מידת רעש: בינונית | מחיר: 274 ₪ | איפה קונות? "סקסי שופ", תל אביב.

11. ויברטור יונק למתקדמות: "דואל פלז'ר" של סטיספייר

כבר זמן מה שאני רוצה לנסות את הוויברטור הזה ואיזה כיף שסוף-סוף הזדמן לי. זה מרגיש שזה דור חדש של צעצועים שמבשרים כי העתיד כבר כאן. ל"דואל פלז'ר" יש שני מנועים. האחד אחראי על רטט שיכול לשמש כמו וונד עבור שימוש חיצוני על הדגדגן שלך וגם אפשר להחדיר אותו פנימה, ומנוע שני – ומרגש פי כמה - שמייצר פולסים של יניקה לדגדגן.
פעולת היניקה מביאה עימה אורגזמות לעצלניות שאין להן זמן לבזבז, ולהוטות על אורגזמה חזקה וממוקדת תוך פחות משתי דקות. אבל מה שהכי הדהים אותי זו האפליקציה אליה הצעצוע הזה יכול, אם כי לא חייב, להתממשק. באפליקציה של חברת "סטיספייר" ניתן למצוא מספר סוגי תוכניות פעולה מעניינות כמו רטט שמתבסס על קול – אשכרה דיברתי לתוך הנייד והקול שלי תורגם לפולסים בעוצמות שתאמו את עוצמת הדיבור והטונציה שלי; שימוש על ידי גרירת אצבע על המסך, שימוש במוזיקת אמביינט, ויש אפילו אופציה של ספריית סיפורים ארוטיים שתומכים בעלילה דרך רטטים מענגים. תקשיבו, יש שם אפילו מדיטציות ארוטיות, ז'אנר שלם שלא היה לי מושג שקיים.

12 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Dual Pleasure
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור Dual Pleasure
תשחקו עם האפליקציה. ויברטור "דואל פלז'ר"
(צילום: באדיבות "פטיש דיל")

האפליקציה הזאת באמת עשירה ואני מרגישה שלא גיליתי אפילו עשירית ממנה, מאחר שהיא כוללת גם אפשרות לייצר תוכניות בהתאמה אישית או בלייב עם פרטנר לשימוש מרחוק. בואו נגיד ש‎אם הייתי צריכה לבחור צעצוע מין אחד שיבוא איתי לאי בודד, זה ללא ספק היה ה"דואל פלז'ר" הזה. הדואליות בין וונד שמיועד לחדירה לבין פעולת היניקה, בשילוב עם העובדה שהצעצוע הזה עמיד למים, הופכות אותו לביצת קינדר של צעצועי מין. יש בו הכול ואני כבר התאהבתי (תקווה).
רמה: מתקדמות אל האינסוף ומעבר | עוצמה: בינונית ומעלה אך מדויקת לטעמי | מגוון: מגיע עם אינסוף תוכניות פעולה באפליקציה. בלי האפליקציה יש מצב יניקה ומצב רטט ביחד או לחוד, בעוצמות משתנות | עיצוב: בעל אחיזה ארגונומית נוחה ביותר. לבן ואלגנטי עם עיצוב נקי | מידת רעש: שקט מאוד | מחיר: 290 ₪ | איפה קונות? "פטיש-דיל", תל אביב.

12. לחובבות ולחובבי הכאב: ביצה רוטטת ומחשמלת "אי-סטים פרו"

אני אומנם גבר ולא אישה, אבל אני בהחלט חובב חשמל וכאב, וכשהציעו לי לבדוק ביצה שהיא גם רוטטת וגם חשמלית, אמרתי יאללה, ננסה! המוצר נקרא "אי-סטים פרו", והוא כולל שלט ואת הביצה עצמה, שרובה עשויה מסיליקון שחור, ויש לה גם רצועת אחיזה/שליפה, כי במקור מדובר במוצר שאמור להיות מוחדר לוואגינה.
לביצה יש כפתור הפעלה אחד, ושתי נורות חיווי לבנות לתבנית הרטט ולטעינה. לחיצה קצרה מחליפה בין מצבי הרטט ויש חמישה כאלה: רטט רציף בשלוש דרגות עוצמה ועוד שתי תבניות של פעימות, אחת לפעימות איטיות ואחת לפעימות מהירות וחזקות. עד כאן, ביצה רוטטת שגרתית למדי, אלא שלכאן נכנס השלט לתמונה.
השלט, גם הוא שחור וסיליקוני למראה, מכיל שלושה כפתורים: כפתור הפעלה וכיבוי שלחיצה קצרה עליו או תפעיל את שתי הפונקציות בדרגה 1 או תכבה, ושני כפתורי "ווליום": אחד לבחירה בין סוגי הרטט והשני לחשמל, בחמש דרגות עוצמה.
מבחינת הגודל שלה, הביצה קצת הפתיעה אותי, כי היא קצת כבדה. האורך שלה הוא 8 סנטימטרים בלי חוט המשיכה, והקוטר 4.5 ס"מ, די רחב בשביל צעצוע להחדרה. בכל מקרה, התחלתי קצת לשחק איתה. ניסיתי את הרטט באזור הביצים והפרינאום, ובכן, נחמד, נעים, אבל לא מטריף חושים. החלטתי להוסיף את פונקציית החשמל. באופן מפתיע, לביצה הזו יש עוצמת זרם די חזקה, וכבר בעוצמה שלוש התחושה הייתה די מעקצצת.
בשלב הזה התחלתי לחקור קצת שילובים, ונראה שפיצחתי את העניין: לשים את הביצה מתחת לביצים ולמעשה "לדגור" עליה, ואז להפעיל גם את הרטט וגם את החשמל וקיבלתי תחושה מעקצצת ונעימה בירכיים (ובכן, נעימה למי שמחבב או מחבבת את התחושה של זרם חשמלי).
אם לוקחים את הביצה הרוטטת ומצמידים אותה לראש הזין, זה בהחלט יכול להביא לאורגזמה נעימה או מענה, תלוי מי אוחז בשלט. ומי שרוצה לגוון עם עקצוצי חשמל, יכול גם להצמיד את האיבר שלו לירך כדי לסגור מעגל. חביב.

12 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור istim pro
לשימוש הכתבה בלבד. ויברטור istim pro
למאזוכיסטיות חובבות חשמל. ויברטור "אי סטים פרו"
(צילום: באדיבות "פטיש דיל")

למי שרוצה לנסות את זה, חשוב להשתמש בחומר סיכה מיוחד שהוא גם ג'ל מוליך, על אף שהיא מתאימה לכל ג'יל סיכה על בסיס מים. אולי בשל מיעוט ג'ל או בשל הגודל שלה – ההחדרה שלה לא הכי קלה (אולי בעלות ואגינה יסתדרו איתה יותר טוב), אבל בסוף הצלחתי במשימה.
הרטט היה נעים, ובאשר לחשמל... ובכן, זה היה לא נעים בכלל. ההפעלה של הזרם גם בעוצמה הראשונה, הייתה שקולה ללחטוף מכת חשמל – אבל מבפנים. אאוץ'! על זה החלטתי לוותר מהר מאוד, ובטח שלא לטפס בסולם העוצמה.
בשורה התחתונה, ה"אי סטים פרו" היא מוצלחת מאוד כביצה רוטטת, ולמי בעניין – תוספת החשמל היא חביבה, אבל העוצמה שלה חזקה מדי, אפילו יחסית לצעצועי חשמל אחרים. היא יכולה להתאים לגברים הרפתקנים או לחובבות הז'אנר, שנהנות מתחושת העקצוץ מבפנים או מבחוץ, שיוצר הזרם החשמלי. זפזופ נעים (גיא וולטה)
רמה: מקצוענים | עוצמה: חזקה מדי, בטח החשמל | מגוון: גם רטט וגם פולסים חשמליים מעקצצים | עיצוב: נוח מאוד לאחיזה, מראה קצת גדול ומאיים להחדרה | מידת רעש: מחשמלת | מחיר: 380 ₪ | איפה קונות? "פטיש-דיל", תל אביב