להחזיר את הקולות הנשיים האבודים

נא להכיר: "שירה של קומיקאיות", אתר חדש שאוצר בתוכו שירה קומית שנכתבה על ידי נשים בין המאה ה-18 ועד לתחילת המאה ה-20, שירה שנדחקה לשולי האנתולוגיות עד שנשכחה. באתר החדש מחכים לכם 850 שירים היתוליים שנכתבו על ידי 190 משוררות מגוונות, בין השנים 1789 ל-1914. בין נושאי הכתיבה הרבים תמצאו שירים הומוריסטיים על קוויריות, אהבה, טבע, חיזור, נישואים, אימהות, מיניות, בגידות, פמיניזם ועוד.
האתר הוקם על ידי ד"ר ג'סמין ג'אגר, מומחית לספרות ויקטוריאנית מאוניברסיטת רוהמפטון אשר בלונדון, בשיתוף עם עוזרת המחקר הדיגיטלי שלה, ד"ר הת'ר הינד. האתר הוא חלק משאיפתה של ד"ר ג'אגר להנגיש באמצעים דיגיטליים את מגוון קולות ההומור הנשי של אותם ימים, קולות שהודרו מהשיח רק בגלל שנכתבו על ידי נשים.
הכתיבה, מלאת הפתיחות, האומץ והשנינות, כיאה לסגנון הקומי של אותה התקופה, מתארת מצבים קומיים של נשים ממעמדות חברתיים שונים, בהם עובדות מפעל, משרתות ועובדות משק בית, לצד שחקניות ומדעניות שזכו להשכלה אקדמאית.
הדמויות שעליהן הן כותבות הן אימהות, מאהבות מוכות יגון, נשים קוויריות, נשים בדראג ועוד. גם השירה עצמה עוסקת בחלקה בנושאים פוליטיים בוערים כמו: זכות ההצבעה לנשים, מיניות ונישואים, זכויות אדם ושימוש בחגורות צניעות שהיו חוקיות בזמנו, זיהום תעשייתי ואכזריות לבעלי-חיים. סגנון השירה הקומי מאפשר לדון בנושאים נפיצים בצורה ביקורתית והיתולית.

מסיבת רטטים במטאברס

לפני שנה LoveHoney, חנות לאביזרי עונג ומותג עצמאי מבריטניה, התמזגה עם WOW Technology, שהיא חברת האם של מותגי המיניות We-Vibe, Womanizer, ArcWave ועוד. המיזוג הפך אותן לחברת אביזרי עונג הגדולה ביותר בשוק אביזרי המין של ימינו.
כדי לחגוג את המיזוג הן עיצבו, יצרו והשיקו את June, סדרת אביזרים רוטטים ונלבשים, המופעלים על ידי מוזיקה. בסדרה השיקו בין היתר ויברטור לדגדגן הנלבש בתחתונים, ויברטור ביצה פנימי לאזור הג'י, טבעת-רטט ופלאג אנאלי - כולם מסתנכרים בהתאם למקצב ולביט המוזיקלי, ומוכנים למשחקים אינטימיים ודיסקרטיים בפומבי.

4 צפייה בגלריה
משקפי מציאות מדומה מטאברס
משקפי מציאות מדומה מטאברס
מוכנה למסע סקסי במטאברס?
(צילום: Shutterstock)

לרגל ההשקה הוקמה ב-Decentraland, פלטפורמת מטאברס למציאות-מדומה, חנות פופ-אפ וירטואלית ותלת ממדית של LoveHoney, המאפשרת למשתמשות ולמשתמשים לבחור לעצמם אווטאר, ללמוד תכנים על מיניות, לרכוש את המוצרים ולחקור אביזרים נוספים וחדשניים לבריאות מינית.
ב-Decentraland אף הגדילו לעשות ועודדו את הבלייניות והבליינים להיכנס לעולם המציאות המדומה, ללבוש על עצמם את אביזרי המין החדשניים, וליהנות משלל רטטים (פיזיים!), בזמן שהאווטארים שלהם רוקדים ברחבת הריקודים.

4 צפייה בגלריה
מה זה metaverse
מה זה metaverse
נא להכיר: מטאברס

חנות הפופ-אפ שקמה לכבוד אירוע ההשקה הציעה חוויה ייחודית, שכללה ארבע קומות, כולל תצוגה מלאה של האביזרים וגישה לאוסף NFT של אמנות ארוטית, לצד סדנאות וסרטי וידיאו מאת מומחים ומומחיות מעולם המיניות, שהציעו העשרה וידע באוננות, והעניקו טיפים לזוגות שמבקשים לשלב בחיי המין שלהם אביזרי מין מהדור החדש.
"ב-Decentraland אף הגדילו לעשות ועודדו את הבלייניות והבליינים להיכנס לעולם המציאות המדומה, ללבוש על עצמם את אביזרי המין החדשניים, וליהנות משלל רטטים, בזמן שהאווטארים שלהם רוקדים ברחבת הריקודים"
אירוע ההשקה פתח צוהר לאפשרויות החדשות של גישה לתוכן חינוכי בנושאי מיניות ועונג, שתאגידי התוכן הגדולים כמו מטא ואחרים עדיין מצנזרים. מומחים מהתחום טוענים שהמטאברס הוא בעל פוטנציאל לא רק להנגשת הידע ולחינוך למיניות בריאה, מיטיבה וחיובית, אלא גם לביטוי מיני ולהגשמה של סוגי מיניות שלא מתאפשרים בכל מקום ותרבות.
האנונימיות שהמטאברס מאפשר, לצד האינטימיות שיש בווירטואליות מדומה שכזאת, הופכים את המטאברס לפלטפורמה אידיאלית לנגישות לחינוך על עונג ובריאות מינית, לכל הגילים, המגדרים ולכל האוריינטציות המיניות מכל מקום בעולם.

4 צפייה בגלריה
ויברטור ומשקפי מציאות מדומה
ויברטור ומשקפי מציאות מדומה
ויברטור ומשקפי מציאות מדומה. תאגידי המיניות לא פוסחים על הטכנולוגיות החדשות
(צילום: Shutterstock)

אירוע השקה זה מאפיין רוח חזקה של יזמות וחדשנות. החיבור בין אינטימיות, קשרים למרחק, דיסקרטיות, אנונימיות, גישה למשאבים ומענה על שאלות הקשורות לזהויות ולמיניות האנושית, מסמל עתיד שבו הטכנולוגיות יעזרו להכיל ברגישות, ביטחון והבנה אנשים שאין באפשרותם לבטא את הנושאים האינטימיים הללו בשל נסיבות תרבותיות וחברתיות.

חובבי העור יוצאים לחגוג את עצמם

הכינו את השוטים: ב-25 לספטמבר יתקיים ברחוב פולסום אשר בסן פרנסיסקו ה-Folsom Street Fair, כשעשרות אלפי חובבי עור ו-BDSM יצעדו כדי לחגוג ביחד את הזכות לחופש מיני. קוד הלבוש הוא ויניל, רשת, עור, רתמות, צבעי גוף, חוטיני ועירום חלקי או מלא. יש גם אזור סגור ומעודן למשפחות, שאמור להיות רחוק מההמולה ההדוניסטית.

4 צפייה בגלריה
מסיבת רחוב לחובבי הפטיש של סן פרנסיסקו
מסיבת רחוב לחובבי הפטיש של סן פרנסיסקו
מסיבת ה-BDSM ברחוב פולסום. היריד מתקיים מדי שנה מאז 1984
(צילום: Shutterstock)

פסטיבל ה-BDSM הראשון ברחוב פולסום התקיים ב-1984. מאז מתקיים האירוע מדי שנה, כשאירועים הנקשרים אליו כמו מסיבות, סדנאות, מפגשים וחגיגות ממלאים את סוף השבוע האחרון של חודש ספטמבר בחגיגה של חופש מיני, למנוסים ולסקרנים, תוך שמירה על מרחבים בטוחים לקהילת הלהטב"ק. מטרת הפסטיבל היא חיזוק הקהילה של המיניות האלטרנטיבית (BDSM וקינק), נגישות לידע, העשרה, חינוך, נראות, ייצוג וחגיגת העונג ההדדי.