1 צפייה בגלריה
שלי ורוד
שלי ורוד
שלי ורוד
(צילום: מתוך הווידאו)

שלי שלום, בן זוגי רוצה שאני אשלוט בו במיטה, אבל אני רגילה להיות פסיבית. מאיפה מתחילים?
יחסי שליטה הם פנטזיה מפורסמת ונפוצה ואני בהחלט מבינה את האתגר שלך כפסיבית להחליף פתאום עמדה, אך האתגר הזה גם יכול להיות הרבה יותר קל משנדמה לך. איך תעשי את זה? קודם כל, חשבי איפה בחיים או בזוגיות שלך את שולטת בבן הזוג, והכוונה היא שגם כאשר את אומרת לו מה לעשות זו שליטה. למעשה, רובנו שולטים בבני הזוג שלנו מבלי להתכוון: "תעשה קניות!", "תביאי לי שתייה!", "אל תיגע בי!" וכדומה. כבר מרגיש יותר קל, נכון?
הצעד השני שלך הוא להתמודד עם השדים של עצמך. רוב האנשים חוששים להחליף תפקידים במיטה מתוך חשש שהם לא ידעו מה לעשות, בין אם בשל מבוכה או מחשש שבן או בת הזוג יצחקו עליהם. זה אכן יכול לקרות, בעיקר אם זה שונה מאוד מהאופי של האדם מחוץ למיטה. עם זאת, ברגע שתלמדו להקליל מעט את האווירה, הדבר הכי גרוע שיקרה הוא שתצחקו ביחד ותנסו מהתחלה.


כדי להיות יותר אותנטית בסיטואציה, המלצתי היא שתנסי לגלות האם יש משהו בשליטה שיכול לעורר אותך מינית. זכרי שאת יכולה לצוות עליו לענג אותך בדרך שאת אוהבת, דבר שיעזור לך להרגיש יותר מינית ולהיכנס לתוך הדמות השולטת. אם את רוצה לקחת את זה שלב נוסף קדימה, נסי שזה יבוא עם קול מעט יותר אסרטיבי או סמכותי, כדי להראות לו שאת היא זאת ששולטת עכשיו.
יהיה לך קל יותר לשלוט אם תדעי אילו אקטים ממש מעוררים אותך או מתקשרים לפנטזיות המיניות שלך. אם את לא בטוחה מה הם, אני ממליצה לך לפנות לספרי ארוטיקה או לחפש פודקאסטים ארוטיים שמתמקדים בעולם הזה.
דרך נוספת היא פשוט לשבת ביחד ולגלות מהם האקטים שהוא רוצה לחוות איתך במיטה. משם תוכלי לבחור את מה שמתחבר אליך ולהתנסות. תמיד תוכלי לברר איתו אחרי ההתנסות ממה הוא נהנה יותר, ולספר ממה את נהנית מהסיטואציה. כך תוכלו להעמיק בה יותר ויותר.
יש המון אקטים במיטה שנחשבים דומיננטיים, ואולי תופתעי לגלות כי כבר התנסית בחלק מהם, בין אם זה לקחת שליטה ולהסיר ממנו את הבגדים, ליזום מין באופן ישיר, לקשור אותו למיטה, לדבר "מלוכלך" וכן הלאה.
לסיום, אני ממליצה פשוט להתנסות במשהו אחד שמרגיש לך נוח איתו, ולהפוך את זה לחלק מהאקט המיני הכולל. לעיתים הקול האסרטיבי והתקשורת המינית המגיעים בציווי כבר יספקו מאוד את בן זוגך.
בהצלחה!