1 צפייה בגלריה
שלי ורוד
שלי ורוד
שלי ורוד
(צילום: מתוך הווידאו)

שלי שלום,
כבר מספר חודשים שאני שוכב עם בחורה שאני מחבב. הבעיה היא שהיא מאוד קולנית במיטה, וזה מרגיש לי לא אמיתי, כאילו שהיא מזייפת את ההנאה שלה רק כדי לרצות אותי. איך אדע אם היא מזייפת או אותנטית איתי?
נושא הזיופים במיטה הוא נושא רגיש וקצת מורכב. רובנו מבינים כי חלק ניכר מההנאה של הפרטנר שלנו תלוי בתגובות המיניות שלנו, עד כדי כך שלעיתים, חלקנו נעדיף לזייף את ההנאה המינית שלנו רק כדי לשמח את הצד השני. הבעיה מתחילה כאשר אנו חשים שהצד השני מזייף, מצב שעלול לפגוע באמון, בביטחון העצמי ואפילו המיני שלנו.


מחקרים מצאו שגם גברים וגם נשים מזייפים הנאה ביחסי המין, אם כי מבחינה סטטיסטית, נשים מזייפות מעט יותר. איך מזייפים הנאה מינית? קל לעשות זאת, בעיקר עבור נשים. צעקות, גניחות והתנשפויות הן חלק מהתגובות שהן יזייפו. אצל הגברים זיוף ההנאה עשוי להיות מאתגר מעט יותר, כיוון שסקס אמור להיגמר בשפיכה. עם זאת, גברים המקיימים יחסי מין ומשתמשים בקונדום, מודים שהם מצליחים לזייף אורגזמה וממהרים לזרוק את הקונדום לפח, רגע לפני שבן או בת הזוג מבחינים בכך.
השאלה המאתגרת יותר היא לָמה בכלל לזייף את ההנאה המינית שלנו? סקרים שנערכו בנושא הראו שנשים מזייפות הנאה כי הן לא יודעות או לא מצליחות להגיע לאורגזמה, או פשוט כי הסקס ארוך מדי לטעמן והן מבקשות לסיימו מהר יותר. מעניין לגלות שיש לא מעט גברים שמזייפים את ההנאה שלהם מאותן סיבות בדיוק.
אם נבדוק מדוע הזיוף קורה, ניווכח כי הבסיס לתופעה הוא קושי ביצירת תקשורת מינית פתוחה. אני יודעת שלא תמיד קל להגיד לבן או בת הזוג מה באמת מענג אותנו במיטה. רבים מאיתנו חוששים משיפוטיות וחוסר הכלה, אבל אם תחשבו על זה, לא עדיף להיות מובכים לרגע אחד ולחוש הנאה רבה יותר במיטה בטווח הארוך?
ואם תהיתם איך אפשר לדעת אם בת הזוג מזייפת את ההנאה, התשובה היא או לשאול אותה, או לברר מה היא אוהבת ומה הכי מגרה אותה, ולבצע זאת.
בהצלחה!
שלי ורוד היא מטפלת מינית מוסמכת, מטפלת במרפאה לטיפול מיני בבית החולים השיקומי רעות ובקליניקה בתל אביב.