6 צפייה בגלריה
סקס בחיק הטבע
סקס בחיק הטבע
סקס בחיק הטבע
(צילום: Shutterstock)

יש לי חברה שהתחננה בפני בן זוגה שהם יקיימו יחסים מחוץ למיטה שלהם. אותו חבר סירב בכל תוקף, אפילו לחפוז מהיר בסלון. "מי צריך את זה בכלל? בשביל סקס יש מיטה", הוא פסק, ובשנייה אחת קטע את הפנטזיה הארוטית שהייתה לה. ברור שהדבר הכי נוח, שלא לומר היגייני, הוא לקיים יחסי מין במיטה הנעימה שלנו, אבל כדי שלא נשתעמם וכדי שיחסי המין שלנו לא יישחקו, בהחלט מומלץ לגוון אותם מדי פעם. זאת הסיבה שלא פחות מחמישה זוגות הסכימו לשתף אותנו בפעם המיוחדת ההיא שגרמה להם לחרוג מהשגרה ולעשות את זה הרחק ממיטתם הנעימה, במקום חריג ומוזר, שהפתיע אפילו אותי.

לידיעת הקונים בדיזינגוף סנטר

"בשנתיים הראשונות שלי בתל אביב הייתי צעיר וחצוף נורא. התלהבתי מכל השפע שיש ברחוב, ובשביל בחור גיי כמוני זה נראה כמו גן-עדן", מספר א', בן ה-32. "עבדתי בזמנו בחנות בגדים בדיזינגוף סנטר, והכרתי ממש כל חור בחנות הזאת, שהיא גדולה במיוחד ומתפרשת על שתי קומות.
"במהלך הפסקה קטנה במשמרת, נכנסתי ל'גריינדר' וקבעתי דייט עם מישהו שווה במיוחד. קבענו שהוא יבוא לאסוף אותי מהחנות כשאסיים לעבוד. זו הייתה משמרת ערב, ולפני סגירה נשארתי כמעט לבד. נכון שהיה שומר שהסתובב בין הקומות ועוד עובדת אחת בקופה, אבל זה לא מנע מאותו בחור לגרור אותי למקום סודי בתוך החנות עצמה, ושם ביצענו את זממנו.

6 צפייה בגלריה
סקס בדיזינגוף סנטר? אחרית הימים
סקס בדיזינגוף סנטר? אחרית הימים
סקס בדיזינגוף סנטר? אחרית הימים
(צילום: אוראל כהן)

"זה לא היה מתוכנן", הוא מבהיר מיד. "זאת גם הפעם הראשונה שקרה לי שבחור משגע ומשוגע נכנס, מבקש 'סיור בחנות' ואז קורה מה שקורה. אני זוכר שמרוב כל הלחץ וההתרגשות לא בדיוק הצלחתי לתפקד, אבל הוא היה כל כך מנוסה, ולימים הוא אף סיפר לי שזה מקום ידוע בחנות שבו הוא כבר שכב בעבר.
"אני זוכר שלא היה חשש שמישהו ימצא אותנו, אבל כן פחדתי שאולי המצלמות במקום יקלטו את זה ושזה יוקרן על בניין העירייה, לא יודע... לא בכל יום אני עושה סקס בלב העיר הכי מגניבה במזרח התיכון. אין ספק שהלוקיישן הזה הרים את החוויה וזה מה שהיה כיף.
"אני חושב שהחוויה הזאת חיברה בנינו מהר מאוד, כי מבלי להכיר יותר מדי קלטנו שיש לנו את אותו ראש משוגע, פתוח וזורם. עובדה ששנים אחרי כן אנחנו עדיין יחד. אגב, היום אנחנו דווקא מבלים כמו כל זוג רגיל, צופים בנטפליקס בבית ולא מחפשים הרפתקאות מיניות, אבל ברקע יש את דיזנגוף סנטר שעדיין קורץ לנו. תמיד נוכל להראות לנכדים איפה סבא וסבא הכירו!".

הבית הנטוש שבין הפרדסים

"אנחנו גרים באזור כפרי, סובב קיבוצים רבים, כך שלצאת לסיבוב עם הכלב או רק עם עצמנו בין פרדסים ושדות זה עניין שבשגרה, אבל לשכב בשדות זה ממש לא משהו שקורה. אפילו קצת מרתיע", מספרת ל', בת 42 ממרכז הארץ. "לא שזה לא עבר לנו בראש, אבל רק המחשבה שבעידן של היום עם כל המצלמות, הלוויין, או כל הגאג'דטים שפועלים בשטח כמו רחפנים שקולטים הכול. בקיצור, יש פחד גדול מתמיד היום שמתישהו את תראי את הסקס התמים שלך בשדות הופך לסרט פורנו.

6 צפייה בגלריה
סקס בחיק הטבע
סקס בחיק הטבע
מקור לתשוקה וריגוש. סקס בטבע
(צילום: Shutterstock)

"אז למה ואיך זה בכל זאת קרה? בעיקר בזכות הכלב שלנו, פלוס מצב רוח רע במיוחד. יצאנו לטיול הקבוע שלנו עם הכלב, זה היה אחרי תקופה לא פשוטה - איבדנו חבר טוב ומשותף לשנינו, וזה יצר אצלנו מתחים וסוג של משבר ביחסים ברמה שלא קיימנו יחסים כמעט חודשיים. לאחר לילה לבן של בכי ושיחות על 'יחסינו לאן', העדפנו עם שחר לצאת מהבית.
"החקלאים כבר התחילו לעבוד עם הטרקטורים. כנראה שזה גרם לכלב שלנו לאבד קצת עשתונות והוא תפס ריצה מטורפת לכיוון לא ברור. הוא התחיל לרוץ על ספיד ואנחנו בעקבותיו, עד שהגענו למבנה נטוש. זה היה מבנה מימי הבריטים, שבמושב שלנו יש מי שטוען שהוא רדוף רוחות. הכלב שלנו עצר שם, נכנסו אחריו ותוך כדי התנשפות והזעה התפוצצנו מצחוק. כל הקושי של הלילה הקודם הביא אותנו להתפוצצות. התחלנו להתנשק ודבר הוביל לדבר.
"האמת היא שהייתה יותר סכנה שהמבנה העתיק יתמוטט עלינו מאשר שמישהו יראה אותנו, אבל הידיעה שבכל רגע איזה חקלאי עלול לחלוף על פני החלונות השבורים, הוסיפה יותר לסערת הרגשות שחווינו. זה היה הסקס הכי פרוע, הכי סליזי... עשינו אותו בעמידה ואז בשכיבה - בזהירות כמובן, כי היו שם המון זכוכיות שבורות - ואז שוב בעמידה. הרגשנו כאילו שאין אף אחד מלבדנו בעולם הזה. אשכרה כמו קטע מסרט רומנטי או פורנו בעצם, לפי מה שהלך שם.
"אם זה היה קורה בבית זה לא היה מסעיר ככה", היא אומרת. "אין ספק שברגע ששמנו לעצמנו אתגר לא מתוכנן ולא חשבנו יותר מדי, זה הוציא מאיתנו המון תשוקה. החוויה הזאת ממש חיברה בינינו והיא מומלצת לכל זוג שמרגיש שהוא לקראת נפילה, לא משנה מאיזו סיבה. ואם המבנה הזה אכן רדוף רוחות, עם כל מה שהן ראו, אנחנו בטוחים שהן קמו לתחייה...".

אחלה סיומת לטיול הגדול

"בדיוק חזרנו מהטיול הגדול בדרום אמריקה, ואחרי קונקשן ושהייה של 11 שעות במטוס, עצרנו לכמה ימים בברצלונה", מספרת ר', בת 28 מתל אביב. "הגענו לעיר סחוטים ועייפים, והשעה הייתה מוקדמת. ידענו שהחדר שהזמנו במלון יתפנה רק כמה שעות מאוחר יותר. למעשה, כל האזור היה סגור חוץ מסניף של סטארבקס שבדיוק פתחו אותו. הגענו לשם עם המוצ'ילות שלנו, וכנראה שנראינו ממש רע כך שהאחראית משמרת הסכימה שניכנס, למרות שזו עדיין לא הייתה שעת הפתיחה הרשמית.
"הזמנתי קפה אבל הבחורה אמרה שזה ייקח זמן בגלל שרק עכשיו המקום נפתח, ובזמן הזה הלכתי לשירותים כדי להתרענן. השירותים היו יחסית קטנים, לא משהו שאת מצפה מבית קפה שנמצא בלב העיר העמוסה. כשפתחתי את הדלת החיצונית של השירותים, גיא נעמד מולי, ודחף אותי פנימה. הוא אמר לי שהוא מרגיש שהוא מתפוצץ ושהוא חייב שנעשה סקס.

6 צפייה בגלריה
כוס קפה
כוס קפה
העובדים קלטו מה קורה בשירותים הקטנים. סטארבקס
(צילום: יהודה נהר)

"לא הספקנו לעשות הרבה כי זה לא היה כל כך נוח ובעיקר קשה מבחינה טכנית, במיוחד כשלובשים מכנסיים. במצבים כאלה צריכים להיות מאוד ממוקדים, להוריד רק את מה שחשוב - ולהיכנס לפעולה כשהגבר יושב והאישה עליו, או דוגי סטייל מאוד-מאוד דחוס, וברור שהגב אחר כך ממש כואב.
"אני אישית לא נהניתי בזמן האקט עצמו, אבל כן נהניתי מהריגוש, מלדעת שאנחנו בארץ זרה פחות מכמה שעות, וכבר עושים בה סקס מבלי לחכות שנגיע למלון. כשסיימנו גיא יצא לפניי, בזמן ששמעתי במערכת הכריזה את השם שלי כי הקפה שהזמנתי לנו היה מוכן. כשיצאתי כבר היו אנשים בבית הקפה, שבזמן בו היינו בשירותים הספיק להיפתח.
"בגלל שהיינו חצי שנה בדרום-אמריקה כבר הבנו ספרדית, אפילו שהיא הייתה משולבת בקטלונית, כך ששמענו את החבר'ה של המטבח מריצים עלינו דאחקות שהם לא יתנו לנו ללכת לפני שננקה את השירותים מהסקס שלנו", היא אומרת ומתפקעת מצחוק. "שתינו מהר את הקפה וברחנו משם. מה שבטוח - זאת הייתה אחלה סיומת לטיול הגדול".

כל הכבוד לצה"ל!

"כשאני ורונן היינו בצבא, היה לנו אפטר ונפגשנו בעזריאלי. הייתי ממש להוטה למגע שלו, אז שכנעתי אותו שנעשה את זה בגומחה בחדר המדרגות של עזריאלי", נזכרת י', בת 26 מרמת גן. "עלינו לקומה גבוהה, באזורים בהם יש כבר משרדים. לאורך כל הדרך הייתי קצת מניאקית עם המניפולציה שהפעלתי עליו. אמרתי לו כזה, 'מה, אתה לא גבר? המדים שלך עושים לי את זה! חיים רק פעם אחת', וכאלה, אבל אני מזל עקרב וידוע שעם המזל שלנו לא מתווכחים!
"זה גם לא שהייתה לי פנטזיה מסוימת לעשות את זה בפומבי, פשוט התחשק לי! לא ברור למה לא פחדתי או נלחצתי, אבל אני זוכרת שבאותם רגעים אשכרה לא ראיתי בעיניים. אולי בגלל שהיינו על מדים אז הרגשתי יותר מוגנת, לא יודעת, אין לי מושג מאיפה התעוזה. רונן דווקא רעד, בקושי הצליח לתפקד, אבל כשהוא כן הצליח, עשינו את זה בעמידה. הוא הצמיד אותי לגומחה הזאת, בזמן שקומה מתחתינו אנשים עישנו סיגריה וריכלו על המנהל המעצבן שלהם במשרד. את זה משום מה אני זוכרת היטב!
"לא הורדנו את הבגדים, כמובן שלא, למי יש זמן לזה?! להזדיין עם המדים היה מאוד מחרמן. אנחנו זוג מאוד מיני גם ככה, ואנחנו בדרך כלל מאוד תשוקתיים במיטה ולא חוסכים בצעקות ורעשים, והחוויה הזאת הייתה הפעם הראשונה שעשינו סקס בדממת אלחוט. דקות ספורות אחר כך חזרנו סמוקים לטייל בעזריאלי. זאת היתה חוויה משעשעת מאוד. אומנם הסקס לא היה וואו, אבל הריגוש והתחושה שעשינו את זה בחדר מדרגות של הבניין הכי עמוס, התעלו מעל הכל!".

סקס טריפי בגואה

"היינו במסיבה בגואה. זה היה בסילבסטר והחופים היו מפוצצים באנשים שזה היה כבר על גבול הלא הגיוני. רק מי שהיה בגואה יכול להבין את האנרגיות - אתה נמצא בתוך היי כזה, ובשונה ממקומות שונים בהודו, גואה מאוד מינית! באמצע המסיבה, אחרי ששתינו לא מעט ושאר דברים שלא חינוכי לפרט עליהם, התחלנו להתנשק בטירוף בין האנשים.
"לאט-לאט התרחקנו מההמולה, עד כמה שניתן היה להתרחק מכל בן אנוש כי נדמה שכל העולם ואחותו היו שם, עד שהגענו למפרצון קטן וחשוך. שמענו את המוזיקה, ראינו את האורות משתנים בשמים ונכנסו לתוך סירת דייגים קטנה ונטושה.
"אין לנו מושג אם ראו אותנו אנשים שהיו במסיבה, היינו ממש בתוך טריפ. מצד אחד, המוזיקה והאורות של המסיבה ומהצד השני הג'ונגל שברקע, וכל זה בחושך מוחלט. זה היה פשוט מושלם! עשינו את זה בתנוחת 'קאובוי' - האישה על הגבר. היינו כל כך משוחררים, ובחיים לא גמרנו ככה".

6 צפייה בגלריה
צילום: רביב גולן
צילום: רביב גולן
טיול שלא יישכח לעולם. גואה
(צילום: רביב גולן)

"למחרת בבוקר גילינו שהיינו על סירה שלא נמצאת כל כך רחוק מאיפה שהייתה המסיבה, וייתכן שלא מעט אנשים ראו אותנו. הסירה גם הייתה מלאה בשרצים, דגים מתים, חתיכות עץ וחלודה שפצעו את גיל, שמרוב אדרנלין הוא לא קלט שהעור שלו מתחכך בעץ שממש שרט אותו עד זוב דם. גם נדבקו לנו לגוף ריח נוראי של דגים מתים ושאר דברים דוחים שאנחנו לא רוצים לחשוב עליהם. אולי זה עונש על זה שקיימנו יחסי מין בפומבי... זה לא חוקי להתערטל, במיוחד לא במדינות המזרח. מזל שלא נתפסנו".

סע לאט!

"אני וחברה שלי עשינו פיקניק רגוע בנחל אלכסנדר והתחלנו להתמזמז בלב חיק הטבע", מספר יוסי, בן 36 מנתניה. "החלטנו להיכנס לאוטו כדי לנסוע למקום שקט ולעשות בו את זממנו. מרוב שהייתי ערני, בקטע מיני, נסעתי ממש מהר בדרך עפר ונתקעתי במעקה בטיחות. הצמיג שלי פשוט נקרע לגמרי. לא הצלחתי להחליף גלגל כי הג'ק שלי היה מעפן, אז חיכינו שם תקועים.

6 צפייה בגלריה
סקס במכונית
סקס במכונית
סקס במכונית. מהר, לפני שייתפסו אותנו
(צילום: Shutterstock)

"למרבה המזל, מישהו שעבר שם נחלץ לעזרתנו. הוא היה בחור נחמד ומבוגר שגר באזור, והיה בדיוק באמצע הליכת הערב שלו. הוא שב לביתו ונסע לקנות ציוד להחלפת גלגל בקניון הסמוך. בינתיים נשארנו שנינו לבד בחושך. חברה שלי הייתה עצבנית עליי נורא, ומאחר שלמדתי שבחיים צריך לעשות מלימונים לימונדה, אז הרגעתי אותה ואיכשהו חזרנו להתמזמז כמו שעשינו בנחל, עד שהעניינים גלשו לסקס.
"עשינו את זה בעמידה על הבגאז', כשהישבן שלי פונה לעבר כביש החוף, תוך כדי שאנחנו רואים מכוניות חולפות על פנינו ויודעים שהצדיק, אותו איש נחמד שעושה שמיניות באוויר כדי לעזור לנו, עלול להגיח בכל רגע ולראות את ישבני הלבנבן מסנוור את המכוניות שבכביש. רק בפוקס הבחור החביב הגיע אחרי שסיימנו. בירכנו אותו זורחים מאושר. היינו כל כך שמחים מהסקס המזדמן הזה שהיה שווה לעשות את התאונה הזאת".