(עריכת תסריט: לורי שטטמאור, צילום: אורי דוידוביץ', עריכת וידיאו ואפטר: שי שבתאי)

זוגות רבים חולמים על מעשה אהבה ארוך יותר. הם שואפים להעמיק את החיבור, את העונג ולחזק את האינטימיות. העניין הוא שהרבה פעמים זה לא עובד, ואפשר להבין: האינטנסיביות של החיים, טרדות היום-יום, התבניות המיניות שיצרנו בינינו לבין הפרטנר שלנו, או קשיים אישיים שלנו סביב מיניות ואינטימיות, הם חלק מהגורמים לכך. בהדרכה זו תקבלו כלים שילמדו אתכם כיצד להאריך את מעשה האהבה ולהעצים את העונג. מוכנים?

טיפ מספר 1 – מסגרת

לפני הכול, חשוב שתגדירו לעצמכם זמן שבו שניכם פנויים. זמן מוגדר יכול להיות שעה או יותר. מה שחשוב הוא ששניכם תדעו שהמסגרת שקבעתם לעצמכם מוקדשת לאינטימיות ולחיבור ביניכם. זה לא סקס לפני השינה או סתם מין על הדרך.

טיפ מספר 2 – אדג'ינג

אחד הטריקים המענגים ביותר נקרא אדג'ינג. מדובר בטכניקה שבה מתקרבים אל האורגזמה, נסוגים – כלומר, עוצרים או מאטים מעט את הקצב, ואז חוזרים על הפעולה הזו שוב ושוב ושוב. אדג'ינג ידוע כמאריך מעשה האהבה, מכיוון שכך אנחנו גם שומרים על רמות ארוס ותשוקה גבוהות וחזקות יותר, וגם משחקים עם העונג, שלא "יוצא" כל כך מהר החוצה. זה עוזר לגוף שלנו לתפקד מינית לאורך זמן.

טיפ מספר 3 - נקודת החיץ

נקודה ששווה מאוד להכיר היא אזור חיץ הנקבים. כלומר, האזור שבין פי הטבעת לאשכים או לנרתיק. זהו אזור שטומן בחובו הרבה מאוד עונג לשני הצדדים. למשל, דרך לחיצה עמוקה או עיסוי של האזור. עצם העיסוי עוזר לעכב שפיכה אצל גברים, מאחר שהוא עוזר לפזר את האנרגיה המינית, שלעיתים דחוסה באזור האגן.

1 צפייה בגלריה
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו. להאריך את מעשה האהבה
(צילום: מתוך הווידיאו)

טיפ מספר 4 - תנוחות חדשות

טיפ נוסף הוא לגוון את המיניות עם תנוחות חדשות. המון זוגות פועלים בתבניות שאיתן הם רגילים לעשות אהבה. אך כשמשנים את התבנית המוכרת ונפתחים לתנוחה חדשה, ניתן לגלות שער נוסף של עונג ובכך לאפשר את הארכת מעשה האהבה. בכלל, גיוון במיטה זה דבר שיכול להביא הרבה מאוד ריגוש ועונג לחיי המין שלכם.

טיפ מספר 5 – השמיעו קול

רבים מאיתנו לא מבינים את רמת ההשפעה שיש בהוצאת קול במיטה. אנחנו לגמרי ממליצים לכם, גם השקטים מביניכם, להתחיל להשמיע קולות, כשהטיפ שלנו הוא שתנסו להוציא קול של נשימה או סתם לגנוח טיפה יותר חזק מהרגיל.
רוב האנשים מדווחים שהגברת הקולות במיטה מגבירה אצלם את תחושות העונג ומאריכה את מעשה האהבה. מדוע? מכיוון שהוצאת קול מסייעת להזזת האנרגיה המינית לאורך הגוף, כולל מקומות בגוף שלנו שלפעמים מרגישים מכווצים או תקועים. הזרמת האנרגיה המינית אליהם יכולה להביא לתחושות של שחרור, התמסרות והנאה גדולה.

טיפ מספר 6 - לזוז באופן שונה

רבים מאיתנו מתרגלים להניע את האגן בלבד, דבר שיוצר לחץ באזור ועלול להביא לשפיכה מוקדמת אצל הגבר או לגמירה דגדגנית מהירה אצל האישה. זה קורה בגלל שמרגע שאנחנו מענגים את איברי המין בלי להזיז את אזור האגן, בשלב מסוים הגוף לא מצליח להכיל את הלחץ של האנרגיה המינית שמתרכזת באזור, ופורק הכול החוצה.
הטיפ שלנו? נסו לזוז באופן שונה, להתפתל, אפילו להתגלגל יחד. מה שקורה הוא שאנחנו מייצרים התרחבות של הקיים. העונג, שהיה שמור רק לאזור האגן, מתפרס כעת למקומות נוספים בגוף, דבר שמשפיע כמובן על אורך מעשה אהבה.

טיפ מספר 7 - הפסקות יזומות

לא מעט ממעשה האהבה מתבצע עם הזמן על אוטומט. אנחנו מתרגלים למיניות מסוימת, עד שאנחנו לא עוצרים לבדוק אם זה באמת מה שמתאים לנו ולפרטנרים שלנו באותו הרגע. לכן, הפסקות יזומות בזמן הסקס, בשילוב שינויים בין ההפסקות – למשל, לשחק עם הקצב, סוגי המגע ואזורי המגע - יוכלו להוציא אותנו מהאוטומט, ויהפכו את מעשה האהבה למרגש מתמיד.
הטיפ שלנו: אם אתם רגילים לקצב מסוים במעשה האהבה, פשוט תשברו אותו! לדוגמה, מדי פעם, תעצרו לרגע ותשהו שם לכמה שניות. שחקו בזה ככה שכל אחד לוקח פיקוד על הקצב ומכתיב אותו. נסו גם להתבונן בגוף ובעיניים של בן/ת הזוג שלכם. זה יתרום רבות לחיבור ביניכם.
בהצלחה!
טל רומן - מלווה יחידים בתחום המיניות האלטרנטיבית, מנחת קבוצות ומעגלים בנושאי מיניות והעצמה ומדריכה לנוער על מיניות בריאה. מייסדת ומנהלת קהילות "מתחברים ומתחברות".
איתי שבו - בוגר סדנאות וקורסים לטנטרה/יוגה-טנטרה מהמובילים בעולם. מלווה אישי ותומך בגברים, מעביר סדנאות, חוקר ולומד את עולם היחסים, הטנטרה, המיניות והריפוי.