Humping Bunny

יצרן: ToyBox
מחיר: 599 שקלים
אני חייבת להודות שהתרגשתי מאוד כשקיבלתי לבדיקה עיתונאית את Humping Bunny של ToyBox. יש לי ניסיון רב עם צעצועי מין מכל מיני סוגים, ותמיד הרגשתי שחסר לי ויברטור פנימי, שלא רק רוטט אלא גם דופק. מבט על העטיפה חשף בפניי שבדיוק על הצורך הזה הארנב המשוכלל של ToyBox מבקש לענות.
ראשית, הבהרה: לא מדובר בארנבון הרגיל שכולנו מכירות, אלא בוויברטור ייחודי שפועל מעלה-מטה ומדמה סקס אמיתי. תחשבו על דחיפה פנימה והחוצה בשבע עוצמות משתנות, כשבו זמנית "אוזן הארנב", שבמקרה הזה מעוצבת בצורת עלה, יושבת על הדגדגן ורוטטת ב-10 מהירויות.
חיכיתי בקוצר רוח שלוש שעות עד שהארנבון החדש שלי ייטען, וכשהגיע הרגע המיוחל, הורדתי את הבגדים ונשכבתי על המיטה. מדובר בוויברטור גודל יחסית – דבר שעלול להרתיע, אבל לא אותי. גם צורתו המזכירה פין גדול ומקומר לא איימה עליי, אבל אין ספק שזה לא צעצוע למתחילות, אלא לנשים שכבר ידעו ויברטור או שניים בין רגליהן.
לצערי, עם כל הניסיון שלי בצעצועים, אף פעם לא הרגשתי שמצאתי את ה"אחד" שלי. כל צעצוע, גם פנימי וגם חיצוני, היה חזק מדי או לא מדויק מספיק בשבילי. כשקיבלתי את הארנבון לידיי, הרגשתי שאולי הוא האחד שחיכיתי לו.

4 צפייה בגלריה
Humping Bunny
Humping Bunny
Humping Bunny. למנוסות בלבד
(צילום: באדיבות "סקסי שופ")

על האריזה כתוב שמומלץ להשתמש בחומר סיכה, וממבט ראשון הבנתי למה - מדובר בצעצוע יחסית גדול המתנשא לאורך של 24 סנטימטרים לצעצוע כולו כולל הידית, ול-16 סנטימטרים של חדירה.
מרחתי חומר סיכה על שתי אצבעות והתחלתי לגעת בעצמי כדי להתחמם. חשבתי על היזיז הקבוע שלי שהיה אצלי לפני כמה ימים ועל הסקס המדהים שהיה לנו. כשהרגשתי שהעניינים מתחילים להתחמם, החדרתי את הוויברטור ולחצתי על כפתור ההפעלה פעם אחת, והרגשתי תנועת חדירה יחסית עדינה בתוכי. זה היה נחמד אבל לא מספיק.
לחצתי על הכפתור והגברתי את המהירות. אוקיי, עכשיו זה כבר ממש דומה לחדירה. בואו נראה מה למתוק הזה יש להציע בגזרת הדגדגן. לחיצה נוספת על כפתור ההפעלה, וה"עלה" שמיועד לדגדגן התחיל לפעול. די מהר הבנתי שעוצמת הרטט הראשונה חזקה מדי בשבילי, ותוך שניות ספורות הפסקתי את הרטט והמשכתי רק עם החדירה.
כל אישה היא אחרת, אבל אני אחת שצריכה שילוב של מגע בדגדגן כדי לגמור, אז נגעתי בעצמי כמו שאני אוהבת, והמשכתי להשתמש רק בדרגת החדירה השנייה, כי כשניסיתי להעלות לעוצמות 3-7, זה כבר היה בלתי נסבל. בעזרת הדפיקה הנעימה הזאת של עוצמה 2 גמרתי תוך דקות ספורות בלבד, ואפילו הרגשתי שקצת השפרצתי, דבר שאף פעם לא קורה לי עם צעצועים.
בימים הבאים ניסיתי אותו עוד מספר פעמים ובתנוחות משתנות. בפעם השנייה שניסיתי אותו שוב לא הצלחתי לשאת את התחושה של הרטט על הדגדגן, והייתי צריכה עזרה של ויברטור חיצוני אחר או של האצבעות כדי למצוא את השילוב המושלם בין חדירה פנימית למגע חיצוני.
מה שבטוח הוא שהוויברטור הזה הביא אותי לגמירה מאוד-מאוד מהירה. הוא עשוי מסיליקון רך שמרגיש כמעט כמו הדבר האמיתי, אבל הוא מיועד למנוסות בעולם הוויברטורים ולנשים שמגע אגרסיבי לא מפחיד אותן. חברות, הארנבון הזה לא מרחם, אבל הוא מביא אותך לאורגזמה המיוחלת בכל פעם, ומהר (יולי משיח).

Dual Kiss

יצרן: סטיספייר
מחיר: 224 שקלים
לפני מספר שבועות שבק לי הוויברטור, כך ששמחתי מאוד לקבל את המוצר החדש הזה לבדיקה. על המוצרים של "סטיספייר" שמעתי עוד כשהחברה השיקה את הסטיספייר פרו 1 שלה, מוצר שחברותיי לא הפסיקו להשתפך עליו.
הזמנתי אותו מיד, אך גיליתי שפלא היניקה אותו כולן שיבחו והיללו – לא ממש פועל עליי. סירבתי לקבל את העובדה הזאת והמשכתי לנסות. יום אחד, אחרי הרבה ניסיונות ושינויי זוויות, הצעצוע תפס, ינק, משך – והביא אותי לאחת האורגזמות החזקות בחיי, ולתדהמתי הרבה גם לשפיכה נשית.
Dual kiss הוא כבר הדור המתקדם של פלאי היניקה האלה. מדובר בצעצוע שעשוי מסיליקון, בעל ידית אחיזה שמתעקלת כמו גבעה קטנה שבמרכזה נמצא חור שאיבה, אותו את מניחה על הדגדגן. החלק הצר והארוך של גוף הסיליקון מעוקל קלות ומשמש לאחיזה, והוא יושב בכזאת טבעיות ונוחות בכף היד, כך שכל מה שנותר לך הוא לנשום ולהירגע ולדעת שהוא כבר יעשה את העבודה.
ואת העבודה הוא אכן עושה! הצעצוע תפס את הדגדגן שלי בצורה מדויקת בהרבה מאשר הסטיספייר פרו 1, והצליח לייצר וואקום עם יניקה משמעותית. בשלב מסוים הרגשתי שאני בוערת, שקצוות הרגליים שלי בוערות, קצוות הידיים שלי בוערות, ושאני עוד רגע פשוט נשרפת - ובקושי עשיתי משהו, רק הנחתי את המכשיר בעדינות, נתתי לו לרוץ, וזה קרה. הגוף שלי בער והתכווץ, בער והתכווץ - עד שהרפיתי לחלוטין, ואז שוב, באופן מפתיע, השפרצתי.

4 צפייה בגלריה
Dual Kiss
Dual Kiss
Dual Kiss. "הגוף שלי בער"
(צילום: באדיבות "סטיספייר", היבואן הרשמי)

אבל – ויש אבל גדול - גיליתי שכאשר אני מפעילה את רטט היניקה בכפתור ההפעלה, הרטט מתחיל מעוצמה נמוכה, אך לא מהעוצמה הנמוכה ביותר. מכאן שלחיצה נוספת על כפתור ההפעלה רק מגבירה את עוצמת גלי הרטט, וזה עלול להרגיש אגרסיבי מדי. לקחו לי כמה רגעים כדי לגלות שאפשר לרדת בעוצמת הרטט מהעוצמה ההתחלתית של המכשיר. זה היה קצת מבלבל, אז שימי לב לכך מראש, כי המכשיר הזה מביא לגירוי עצבי מאוד גבוה ומאוד מהיר.
אם את אוהבת לקחת את הזמן, אני ממליצה להפעיל את הצעצוע, להוריד את העוצמה של גלי הרטט, להניח על הדגדגן ורק אז להתחיל להגביר את העוצמה. אין צורך להפעיל לחץ רב מדי על הדגדגן שלך. פשוט להניח, להרפות ולהתענג.
המלצה נוספת שלי היא להרטיב או לסכך את החלק היונק בחומר סיכה על בסיס מים, מאחר שזה רק מעצים את התחושה, או לקחת את הצעצוע איתך לאמבטיה. ה-Dual kiss עמיד בפני מים, כך שאינך צריכה לפחד שהוא ייהרס. אפשר לומר שמצאתי את הפרטנר המושלם ליום האהבה, ולאור האורגזמה שחוויתי ממנו, אני לא מתכוונת לצאת מהמיטה (יובל לוי).

Threesome 3

יצרן: סטיספייר
מחיר: 224 שקלים
בשנים האחרונות יש תחושה שיצרניות צעצועי המין שמות את הדגש שלהן בראש ובראשונה על העיצוב והסטייל של הצעצוע, ורק אחר כך על הנוחות עצמה. הסיבה לכך נוגעת במיתוג המחודש שעוברים צעצועי המין בימינו, ממוצרים שבעבר ספחו אליהם הרבה מאוד בושה, לעבר גאדג'טים יפים וסקסיים, שמעוצבים בצורה כל כך מתוחכמת עד שכבר אין באמת סיבה שתסתירי אותם במגירה.
גם הפרסים המחולקים בתערוכות טכנולוגיה נחשבות כמו CES, שיצרניות הצעצועים כמהות לקבל (ובמקרה של "סטיספייר" אכן מקבלות), מעודדים את היצרניות להשקיע אקסטרה זמן בפן העיצובי. הבעיה מתחילה כשהעיצוב עולה על הפרקטיקה, וכשדברים אלמנטריים מאוד מחוויית המשתמשת נשכחים בגלל שפחות התמקדו בהם.
זה המצב עם Threesome 3, הוויברטור החדש של חברת "סטיספייר", שהרבה מאוד דגש ניתן על העיצוב המיוחד שלו. Threesome3 מזכיר במראהו יד חייזרית ירוקה וקטנה, בעלת שלוש זרועות שתפקידן לענג את האזורים הארגוניים של המשתמשת. הבעיה היא שמבחינת הנוחות עצמה, המוצר לוקה בחסר. הכפתורים שעל המוצר קטנים מאוד וקשה לראותם. זה יכול להיות מאוד בעייתי כשהיד שלך משומנת מחומר סיכה, ואת מאוננת בחושך ולא רואה על מה עלייך ללחוץ.

4 צפייה בגלריה
Threesome 3
Threesome 3
Threesome 3. עיצוב משגע רק חבל שלא רואות את הלחצנים
(צילום: באדיבות "סטיספייר", היבואן הרשמי לישראל)

מצד שני, שלוש הזרועות של Threesome3 מגיעות עם שלושה מנועים והרטטים שלהן מאוד עוצמתיים. זה אומר שמגע הצעצוע על אזורים ארגוניים כמו השפתיים הפנימיות והחיצוניות, הדגדגן ופתח הנרתיק, יכול להרגיש מאוד נעים ואף להביא אותך לאורגזמה חזקה (זה קרה לי, ממליצה). האיכות הזאת הופכת את Threesome3 מצעצוע שמוגדר למתחילות בעולם הצעצועים, לצעצוע שמתאים גם למקצועניות שרוצות גירוי חיצוני ממוקד וחזק שבהחלט עושה את העבודה (לורי שטטמאור).

Cutie Heart

יצרן: סטיספייר
מחיר: 179 שקלים
טכנולוגיית היניקה שהפכה את "סטיספייר" לאחת החברות הפופולריות ביותר בעולם, היא הכוכבת האמיתית של Cutie heart. הצעצוע החמוד והקטן הזה, שנראה כל כך תמים למראה, מסוגל להביא אותך לאורגזמה מאוד עוצמתית ומאסיבית, ואני אישית הופתעתי מכך מאוד. ברצינות, מי חשבה?!

4 צפייה בגלריה
Cutie Heart
Cutie Heart
Cutie Heart. הוא רק נראה תמים
(צילום: באדיבות "סטיספייר", היבואן הרשמי)

Cutie Heart מעוצב כמו לב ורוד וחמוד. הוא נראה תמים למראה, משחקי, בא לך לכווצץ' אותו כמו דובי קטן, אבל כשאת מניחה אותו על הדגדגן שלך – ואני ממליצה מאוד לסכך אותו לפני כן עם חומר סיכה – את מהר מאוד מתחילה לרעוד, להתענג ולגמור. הטכנולוגיה הזאת מכונה Air Pulse, וביכולתה לשאוב לך את הדגדגן.
מאחר שהוויברטור הזה מכוון לנשים ולנערות שרוצות להיפתח ולהיכנס לעולם הצעצועים, דעי שמראהו עלול לבלבל ושהוא הרבה יותר חזק ממה שאת מדמיינת. יש לו 12 עוצמות רטט שונות, אותן תוכלי להפעיל לבד, או לשלב לצד 11 עוצמות שאיבה. הוא עשוי מסיליקון רך, עמיד בפני מים וכולל שני מנועים. את הלב שלי הוא קנה (דבורה כהן).
  • הצעצועים באדיבות האתר הרשמי של "סטיספייר ישראל" וחנות "סקסי שופ" בתל אביב.