סקס אפיל
אזור הג'י של הגבר | #100
41:39
(האזינו לפרק החדש של "סקס אפיל" על אזור הג'י של הגבר)
סקס אפיל הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, ביוטיוב ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם. רוצים לדבר איתנו? בואו לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם נהניתם להאזין - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.
והפעם: לא להאמין אבל הגענו ל-100 פרקים! טירוף! כשרק התחלתי עם "סקס אפיל", אמרתי לעורך שלי לשעבר שאם אגיע ל-50 פרקים, אהיה מאושרת. "כמה כבר אפשר לדבר על מין?", תהיתי. זה היה לפני שלוש שנים, זמנים בהם עוד לא ידעתי כמה עצום, רחב ומרתק הוא עולם המיניות, וכמה עוד יש לי ללמוד ולהתרחב בתוכו.
ואם בהתרחבות עסקינן, פרק ה-100 שלנו עוסק באזור הג'י של הגבר, אזור שמגע אוהב וקשוב בו יכול להעניק לכם, הגברים, אורגזמות עוצמתיות במיוחד. איתי שבו, מומחה לטנטרה ולמיניות גברית, הגיע כדי לספר לכם איפה ממוקם אזור הג'י של הגבר - ומה הופך אותו לכזה, איך לייצר אווירה כמה שיותר מרגיעה ומאפשרת, איך להרפות את שרירי הישבן, איזו תנועה לעשות כשנכנסים פנימה עם האצבע, איך לגרות את הגבר עד למולטי-אורגזמה, ומה לעשות אם נתקלנו בתקלת גוף מביכה (ספוילר: כלום! לשטוף את היד עם סבון, ולצחוק על זה ביחד). האזינו לפרק המלא שנמצא בראש הכתבה.

1 צפייה בגלריה
איתי שבו
איתי שבו
איתי שבו
(צילום: יניב גבאי)

"אני חושב שמי שלא גילה את העונג הרקטאלי שלו, מפספס בענק. בפעם הראשונה שעברתי עיסוי רקטאלי, אני זוכר את היום למחרת, ממש שהרגשתי שאני מרחף חצי סנטימטר באוויר. משהו מאוד-מאוד עמוק השתחרר שם", מספר איתי שבו, מנחה לטנטרה ולמיניות גברית, שעובד עם גברים וזוגות בקליניקה ובסדנאות.
"כשמדברים על אזור הג'י של הגבר, אנחנו מדברים כמובן על בלוטת הערמונית שנחשבת לדובדבן או לאגוז שבקצפת. האזור הזה נמצא כמה סנטימטרים בתוך החור הקדוש. לבלוטת הערמונית יש תפקיד חשוב ברבייה, בייצור של נוזל הערמונית, שהוא חלק מנוזל הזרע שיוצא בשופכה.
"כולנו מכירים את הרטט הזה באזור השרירים שמגיע רגע לפני השפיכה. זהו רטט שקורה בערמונית לפעמים חלקיקי שניה לפני השפיכה, ואפשר אגב לייצר הפרדה בין השפיכה לאורגזמה, וללמוד לחוות את העונג הזה בלי לשפוך כלל. אבל מה שלא יודעים זה שבבלוטת הערמונית יש גם המון ריפוי. הערמונית גדלה עם הגיל, ויש דלקות ויש גם את סרטן הערמונית, שהוא אחד הסרטנים השכיחים ביותר בקרב גברים. לפי הטנטרה, מגע באזור הזה יכול להגביר את זרימת הדם, להעביר לשם אנרגיה. לא סתם הטנטרים שמתרגלים אי-שפיכה, נוהגים באופן די קבוע לעסות את עצמם ברקטום, בערמונית".
אז אמרנו שהיא נמצאת כמה סנטימטרים בתוך פי הטבעת. איך אני יודעת שהגעתי אליה? "עם אצבע בדרך כלל מגיעים, נגיד חמישה סנטימטרים בפנים, כשהכיוון זה יותר לכיוון הבטן בתנועה הזאת של 'בוא אליי', והתחושה שלה היא כמו אגוז. זאת תחושה חלקלקה כזאת, ממש כמו של כיפה קטנה כזאת. אפשר להרגיש אותה גם בטקסטורה וגם בעיגוליות שלה. זה תלוי גם בפוזיציה, אבל כל אחד יכול להגיע עם האצבע שלו. אני ממליץ על חקירה ומשחק עם עצמך, לפני שאתה משלב פרטנר או פרטנרית. כשתיגע בערמונית, אם זאת הפעם הראשונה שלך, אתה תדע שנגעת בה. קשה מאוד לפספס את זה. זאת תחושה אחרת".


למה קוראים לזה אזור הג'י של הגבר? "כי זה אזור עונג רחב וגדוש יש בו המון-המון קצות עצבים. זה גם חיבור לעונג הנקבי, כי מדובר באזור נסתר. העונג הזה הוא גם מאוד-מאוד לא זכרי במהות שלו. זאת לא האורגזמה של 'לשפוך', וזהו. זהו עונג שהוא אינסופי, הוא לא נגמר, הוא מעגלי. יש בו המון-המון איכויות נקביות. ולפה גם נכנס אלמנט הריפוי, של החיבור לנקבי, שאני מאוד-מאוד אוהב ללמד גברים אודותיו. מדובר על איכויות כמו: להחדר, לשדר ולדבר פגיעות, חשיפה, אינטימיות, הרבה דברים טובים נמצאים שם. וזה גם מאפשר לגבר להבין איך אישה מרגישה. גבר שלא חדרו אליו, לא באמת יודע איך מרגישה אישה שחודרים אליה. זאת התפתחות נורא מעניינית בעיניי. גבר שנחדר מבין משהו שהוא לא ידע לפני כן".
היום יש באמת טרנד של "פגינג", גברים סטרייטים שמבקשים מבנות הזוג שלהם להיכנס אליהם מאחור, ולהיות לשם שינוי הצד המקבל. "היום זה בהחלט הרבה יותר מדובר ומקובל, וכבר יש הרבה פחות פחד מסביב לזה, שזה נורא חשוב ונורא כיף. אבל הדרך לערמונית צריכה לעבור בשחרור. שחרור של סטרס, שחרור של השרירים, להחליט שאתה לא במטרה יותר, אלא פשוט לומד ליהנות מהדרך, לומד להרפות ולמד לשחרר. בגיל צעיר שמו עלינו חיתול ולימדו אותנו שקקי זה פויה, ואנחנו ישר מזהים את האזור הזה כאזור שהוא לא נגיש, לא בריא אפילו, מלוכלך. אבל כדי ליהנות מהעונג שהאזור הזה מזמן לנו, אנחנו צריכים לשחרר את כל התפיסות האלה, וגם - להפסיק לפחד מקקי.
"אז נכון, אפשר גם עם כפפות, אבל מה הכי מפחיד אותנו, במיוחד עם בני זוג? הקקי, הפדיחה, הבושה. אז קודם כל, מי שרוצה להכיר ולהיחשף לעונג הזה צריך לקחת בחשבון שלפגוש קקי זאת אופציה. והיה אם קרתה תקלה, אז תצחקו על זה ותשטפו ידיים, לא קרה כלום! אני כן ממליץ להתנקות לפני, אבל אני לא דוגל בכל החוקנים למיניהם. לא להגזים. כן לגזור ציפורניים, כי זה אזור רגיש.
"אני מכיר לא מעט חברים שנורא סקרן אותם לנסות, אבל הכול שם קפוץ, ומתוח, ויש להם שם המון רגשות דחוסים. גם כשאני ניסיתי לחקור את האזור הזה לראשונה, התלוו לשם המון רגשות כמו אשמה ובושה ודת וחברה, ושאלות כמו 'מה אני הומו?', אבל אני טיפוס חוקר וחקרתי את המקום הזה מגיל צעיר כי היה לי מאוד נעים, וכל המסע שלי עם מיניות עבר דרך האפשרות להשתחרר מהתפיסות האלה ולהפסיק להתבייש. היום, למזלי, כבר אפשר לדבר את זה, אפשר לנשום לתוך זה, אפשר להרגיש בנוח בגוף כשאנחנו מדברים על האזורים האלה".
"כשניסיתי לחקור את האזור הזה לראשונה, התלוו לשם המון רגשות כמו אשמה ובושה ודת וחברה, ושאלות כמו 'מה, אני הומו?', אבל אני טיפוס חוקר, וכל המסע שלי עם מיניות עבר דרך האפשרות להשתחרר מהתפיסות האלה ולהפסיק להתבייש"
אם אני גבר שמאזין והשתכנעתי ובא לי לנסות לחקור את העונג הטמון ב'דלת האחורית', מה שנקרא. מה חשוב לדעת קודם כל, לפני שמתחילים? "באמת רצוי קודם כל לעבור את זה לבד. תחקרו את הגוף שלכם, תרגישו בנוח עם הגוף שלכם ותלמדו מה עושה לכם נעים. אני אוהב להסתכל על זה כמו ילד שחוקר את הגוף שלו. זה אומר לבוא בסקרנות, בילדותיות, במשחקיות, בשובבות, המון איכויות כאלה נקביות של ליהנות מהדרך. בסוף זה עונג שהוא מאוד-מאוד קרוב לאורגזמה הנקבית, לאורגזמה הטנטרית שאנחנו מדברים עליה. שהיא אינסופית, שהיא עמוקה, שהיא נסתרת, שהיא אוקיינוס, שהיא מעגלית, והיא נורא-נורא כיפית.
"אז קודם כול אנחנו רוצים שרירים רפויים. להיות רפויים זה מאוד חשוב, בטח במיניות, בטח כששואפים למולטי-אורגזמה, ובייחוד כשהאזור הזה הוא מאוד מוחזק באופן טבעי. חשוב ללמוד להכיר את מערכת שרירי האגן ואת שרירי הרקטום שהם חלק מזה. להבין איפה אנחנו נמצאים, להביא מודעות לאזור הזה, מבחינת כמה אני מוחזק או מוחזקת שם. לקחת נשימה עמוקה, להחזיק את שרירי הישבן, להוציא את הנשימה ולהרפות. ללמוד דרך תרגילי הנשימה האלה להרגיש את הרקטום נפתחת. אפשר אפילו להוסיף לזה קצת דחיסה, זו הפעולה שאנחנו עושים כשאנחנו בשירותים, כשאנחנו מוציאים. השרירים האלה יודעים להתרחב, הרבה אפילו. אז זאת הפעולה ששוה ללמוד לתרגל - איסוף והרפייה. לאסוף ואז לרווח, להרחיב, לנשום.
"אני תמיד ממליץ להוסיף לזה נשימה, נשימה עמוקה כזאת, נשימה שמרגיעה את המערכת. ממש לקחת אוויר שלוש שניות, ולהוציא כזה שש שניות. תוך כדי ההוצאה, להרחיב את מערכת שרירי האגן, שרירי הרקטום, כדי כל הזמן לבדוק אם אני רפוי או מכווץ. בכלל חשוב ללמוד לשלב נשימות עמוקות בזמן המיניות, כי אם מישהו לא נושם במיניות, איפה הוא? לאן הוא הלך? הוא במיינד, הוא במחשבות. במיניות הטנטרית אנחנו כל הזמן עובדים עם נשימה, היא הסממן שלנו של הנוכחות ושל החיבור לגוף, להירגעות. הדגש הוא על נשימה עמוקה שמרחיבה את הגוף, מרגיעה את מערכת שרירי המין שלנו, כדי שיהיה עוד עונג וכמה שפחות סטרס".
ואז מה לעשות? "אז אמרנו חקירה קודם כול לבד, ואז אם אנחנו מכניסים את הבן זוג או הבת זוג לסיפור הזה, אני ממליץ לייצר אווירה כמה שיותר מרגיעה - מוזיקה, מקלחת חמה שמרגיעה את השרירים, לנשום ביחד, המון תקשורת. אנחנו רוצים כל הזמן לתקשר. אני ממליץ להתחיל בעיסוי כדי להרגיע בכלל את הגוף, את השרירים, אנחנו מחפשים רפיון בכל הגוף. לדבר רגש תוך כדי, מה אתה מרגיש? מה את מרגישה? וכשמתחילים אז להיכנס לאט, לאט! עם חומר סיכה. אני אוהב כזה להתחיל עם הזרת, ממש עם הקצה של הזרת ולאט. זה יכול להיות מאוד-מאוד מפגיש, מאוד חשוף. אנחנו יכולים לפגוש שם המון-המון כאב, טראומות, אז בזהירות. אנחנו נכנסים לשם בחרדת קודש, ממש כמו שאנחנו נכנסים לאישה".
מה עושים אם משהו באמת עולה, או שפתאום הבחור ממש מתכווץ כי זה לא נעים לו? "קודם כל, לא להיבהל או לצאת מהר, אלא שנייה לנשום, להיות עם זה לאט, בקשיבות, בתקשורת, במבט עיניים, בנשימה, 'מה אתה צריך'? 'מה אתה מרגיש עכשיו'? יש פה ממש הזדמנות להתחבר לצדדים הרכים שבי, לצדדים הנקביים שלי, דרך חקירה, משחקיות, רכות, מים, זרימה. יש פה אלמנט של איזון באנרגיות. אם אני רוב הזמן זכרי, חדור מטרה, למשל החיילים שלנו עכשיו, הגיבורים, שנותנים בראש וכל הזמן חדורים מטרה - יש להם עכשיו את ההזדמנות ליהנות מהקונטרה, לא לתפקד, להתמסר. חזרת מהקרב, חזרת בשלום, בוא, שים את הראש, תאפשר לעצמך להישען, להרפות, לקבל, להתמסר. גם נשים וגם גברים צריכים, לפי דעתי, להתחבר יותר לאיכויות האלה, כי העולם שלנו נורא זכרי".
"החיילים שלנו עכשיו, הגיבורים, שנותנים בראש וכל הזמן חדורים מטרה - יש להם את ההזדמנות ליהנות מהקונטרה. לא לתפקד, להתמסר. חזרת מהקרב, חזרת בשלום, בוא, שים את הראש, תאפשר לעצמך להישען, להרפות, לקבל, להתמסר"
הזכרת קודם את המקום הזה של לעשות עיסוי. היית מציע להיכנס אחרי שכבר עשינו מיניות? "לא. אם הגבר כבר שפך אז יהיה לו פחות נעים שם, כי האנרגיה יצאה כבר באיזשהו אופן והאזור הזה כבר פחות ג'וסי. אנחנו רוצים ג'וס, אנחנו רוצים לערב גם עבודה עם הלינגם, עם הזין, להעלות אנרגיה מינית. אנחנו רוצים שהאזור הזה יהיה עם הרבה דם ועונג. חוץ מזה, לחיצה על הערמונית יכולה, בום! להגמיר ולהשפיך את הגבר מאוד-מאוד מהר. הטכניקה הזאת יכולה לקרות גם בלי זקפה. אפשר ללחוץ לגבר על הערמונית ולהביא אותו לשפיכה גם ללא זקפה. זה נקרא 'סחיטת הערמונית'. ללחוץ על הערמונית מספיק באינטנסיביות, כן? אבל ברגישות, וממש לחלוב את הגבר בלי זקפה, זה מדהים. זה מדהים וזה כיף. יש שם עונג".
ואז מה מרגישים? "אורגזמה של התרוקנות. אפשר גם, זה יכול להגיע בלי אורגזמה. ממש התרוקנות טכנית, רפואית. הרבה גברים שהשפיכה שלהם מעוכבת, שקשה להם לשפוך, אז זה אחלה של ריפוי בשבילם. זה גם מאוד-מאוד מעורר ומחזק את הזקפה, הלחיצה על הערמונית ועל האזור הזה שאנחנו מרחיבים, וזה גם יכול להיות עבודה של להטיס אנרגיה מינית למעלה ודווקא לא לשפוך, אבל זה מצריך כבר למידה של הזזה של האנרגיה".
מדברים תמיד על שני שרירים שנמצאים בפי הטבעת, שריר חיצוני ושריר שיותר פנימי. איך תייעץ להרפות אותם? "אנחנו מתחילים קודם כל עם הזרת, נגיד נכנסנו חצי סנטימטר. אם זה לא נעים? אז או-קיי, נמשיך בפעם הבא, או שלא וזה ממש בסדר. ואם זה מרגיש נעים ורוצים להמשיך, אז להתחיל לאט ולפתוח קצת את האזור. קודם כל את הטבעת החיצונית, תוך כדי נשימה ושחרור ואז לאט-לאט להיכנס. ואז עוד קצת להרחיב, אבל הכול בעדינות, בטח לא לפמפם. רגע, שניה, לאט. זה לא אמור לכאוב. ואז לאט-לאט נחפש את כל הנקודות הכמוסות שבפנים. אפשר עם אצבע אחת, אפשר עם שתיים, אפשר גם עם שלוש. אבל קודם כל, לעבוד לאט ולהתחיל בחקירה של הרקטום. יש שם חתיכת ספייס, לפני שמגיעים בכלל לערמונית. אז הרחבות קטנות וקשובות.
"לא לשמור דברים, לדבר ולתקשר כל הזמן האחד עם השנייה, לנשום ולהרפות ולחשוב על איכויות מחקריות ומשחקיות, כי כל אחד יפגוש שם משהו אחר. אני לא באמת יכול להגיד מה תרגיש, איך תרגיש או מה תפגוש. מה שאנחנו צריכים לשים לב אליו זה לעבוד לאט עם המון תקשורת ולא לשכוח חומר סיכה כמובן.
"אפשר לשים כריות מתחת לרגליים. אנחנו רוצים שיהיה לו כמה שיותר נוח ורגוע כדי שכל השרירים יהיו רפויים. אפשר גם לעסות את האזור שבין הביצים לפי הטבעת, גם שם יש המון-המון עונג. אזור החיץ הזה. האזור הזה קרוב מאוד לצינורית הזרע ולערמונית. זהו אזור הצ'קרה הראשונה, אזור אנרגטי מאוד-מאוד חזק".
איך עושים עיסוי באזור הזה? "אפשר לחיצות, אני אוהב כזה להיכנס ולשהות ולנשום ולהרפות, גם בערמונית. אם מגיעים לערמונית, להישאר כמה רגעים, לשהות, אפשר לעשות טאפינג, טפיחות קלות, ואפשר גם מסביב לערמונית - לחקור את כל מה שאפשר להגיע אליו עם האצבע. אפשר לשלב עבודה עם הלינגם, עם הפין תוך כדי. אפשר לשלב רימינג, אבל זה מחייב ניקיון לפני".
יש תנוחות ספציפיות שיותר קל להיכנס בעזרתן? "תחשבו שהמטרה היא להפעיל כמה שפחות עומס על השרירים. זה מה שאנחנו מחפשים. אז כמובן שלשכב כשכל הגוף רפוי והרגליים נשענות על כריות. אני יכול גם לשכב על הצד, אפשר סוג של דוגי, אבל רפוי. תחפשו את הרפיון ואת ההירגעות ואת הנשימה. שימו לב שהדבר הזה יכול ממש להפגיש, כן? זה יכול להיות מאוד-מאוד עוצמתי בהתחלה, אז קחו את זה לאט. וגם בהחלט יכול להיות שזה לא יהיה נעים לחלק מהאנשים, כי זה מאוד אינטנסיבי".
איך לצאת בעדינות? "לאט, בתקשורת, תני לו להוציא אותך בעצמו. אני מציע שאתה תכניס אותה ואתה תוציא אותה. תוביל אתה".
טיפים אחרונים לסקרנים? "לזכור שאנחנו בחקירה. גם בפי הטבעת עצמו יש עונג. כנ"ל באשכים. עיסוי של שק האשכים, העור שעוטף את הביצים - למתוח אותו, לשחק איתו בעדינות. גם שם נאגרים המון מתחים וסטרס. להרגיע את האזור, ולקחת את זה כשיעור בתקשורת. זה לגמרי טיפול רגשי שאנחנו עושים יחד עם הפרטנר/ית שלנו".